Aldrig før set den panik i hans øjne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Mor til Frederic og Freya

LotteN skriver:

hvor er jeg godt nok ked af at høre at det står så skidt til med Frederik.

Håber snart de finder en løsning på det hele, så han kan være en glad livlig dreng

Håber godt nok også at båden snart vender den rigtige vej igen.

Man kan godt blive hæs af at råbe på hjælp i så lang tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Maise

oplever du nogle gange han har abcenser??? altså er væk et øjeblik i sin egen verden nogen gange?? når du skriver skum/slim, bleg i ansigtet, tænker jeg epilepsianfald. disse kan være meget forskellige og specielt ved børn. Bare du lige har den i baghoveded. håber han får det bedre lillemanden

Anmeld

5. december 2010

Lone Jakobsen

Mor til Frederic skriver:

Nå okay.

Vi fik en fra klasse 3, men den tager det heller ikke. Ligeledes sider hans aldrig i led haser og alle de andre klasiske steder. Og så det at han aldrig har kløet i det, han går i dp med en der har be i svær grad og har krads huller mm. Tænkte første gang jeg så det, at det slet ikke ligner frederic's.

Men det spørgsmål stilled jeg også til dem da vi snakked med en astma/allergi børne læge på børne amb, da vi started op derude. 

her er det lidt forskelligt fra Elian til Rasmus.

Elians startede ved at han kløede sig, senere kom eksemen. det var alle de klassiske steder, plus resten af kroppen. mange sår, rifter og masser af stafylokogger. han blev behandlet med medicin, røde bade og creme i gruppe 3. der udover prøvede vi forskellige alternative ting, men intet hjalp ham.

ved Rasmus er det rødme, plamager, tørhed og eksem, men meget få sår, og huden heler hurtigt op igen.

Anmeld

5. december 2010

Maise skriver:

oplever du nogle gange han har abcenser??? altså er væk et øjeblik i sin egen verden nogen gange?? når du skriver skum/slim, bleg i ansigtet, tænker jeg epilepsianfald. disse kan være meget forskellige og specielt ved børn. Bare du lige har den i baghoveded. håber han får det bedre lillemanden

ikke sådan at han lige frem har rystelser mm.

Han har tit hvor han blot sidder og stirer ud i luften, men har alle børn ikke det? Men der sidder han helt bum stille og knap nok blinker med øjnene.

ALdrig oplevet det som anfald som sådan...

Anmeld

5. december 2010

nutche skriver:

her er det lidt forskelligt fra Elian til Rasmus.

Elians startede ved at han kløede sig, senere kom eksemen. det var alle de klassiske steder, plus resten af kroppen. mange sår, rifter og masser af stafylokogger. han blev behandlet med medicin, røde bade og creme i gruppe 3. der udover prøvede vi forskellige alternative ting, men intet hjalp ham.

ved Rasmus er det rødme, plamager, tørhed og eksem, men meget få sår, og huden heler hurtigt op igen.

Træls at have 2 børn med det samme.

Men så har du også bedre viden til nr 2. hvordan du skal gribe det an mm.

Bare hårdt når det intet er det bare virker optimalt på sådan eksem.

Anmeld

5. december 2010

Maise

ikke sådan at han lige frem har rystelser mm.

Han har tit hvor han blot sidder og stirer ud i luften, men har alle børn ikke det? Men der sidder han helt bum stille og knap nok blinker med øjnene.

ALdrig oplevet det som anfald som sådan...

Epilepsianfald kan godt forekomme som absencer hvor de bare er stille og nærmest "stener". DEt er ikke fodi jeg skal gøre dig urolig, tænkte bare at det var noget du lige skulle have i baghovedet. har du snakket med læge om hans fråde, slim mv ??

Anmeld

5. december 2010

Lone Jakobsen

Træls at have 2 børn med det samme.

Men så har du også bedre viden til nr 2. hvordan du skal gribe det an mm.

Bare hårdt når det intet er det bare virker optimalt på sådan eksem.

jamen helt sikkert

jeg var så heldig at tilbringe en uge på marselisborg hvor jeg blev oplært i brugen af de forskellige cremer, derudover var jeg på eksem skole, så jeg har stor viden jeg kan bruge ved Rasmus

Anmeld

5. december 2010

Maise skriver:

Epilepsianfald kan godt forekomme som absencer hvor de bare er stille og nærmest "stener". DEt er ikke fodi jeg skal gøre dig urolig, tænkte bare at det var noget du lige skulle have i baghovedet. har du snakket med læge om hans fråde, slim mv ??

nej, det har jeg ikke.

Han har altid været en savler franz og er det stadig.

Det er kun sket lørdag morgen. Nej, fik at vide vi blot skulle ringe og aflyse hvis han fik det bedre.

Anmeld

5. december 2010

Maise

nej, det har jeg ikke.

Han har altid været en savler franz og er det stadig.

Det er kun sket lørdag morgen. Nej, fik at vide vi blot skulle ringe og aflyse hvis han fik det bedre.

ok, hmm håber han får det hurtigt godt igen, sender de bedste tanker

maise

Anmeld

5. december 2010

klmf

Får et helt sug i maven af at læse dit indlæg, føler SÅ meget med jer Håber snart de finder ud af at noget der kan hjælpe jer!!

Mange tanker herfra - hvis jeg havde en tryllestav, der kunne fikse ham så fik I den! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.