nutche skriver:
jamen nogen gange tror jeg det er vigtigt selv at fortsætte med at lede... og man kan slet ikke lade være som mor. det ligger under huden på en at man vil kæmpe til sine dages ende for at ens børn skal være raske og ha det godt. 
her er Rasmus mave meget svingende, vi dog fundet ud af at hvis han får det skidt, så skal vi give ham a38, det hjælper på fordøjelsen.
til gengæld er hans børneeksem og falsk strube hoste, brudt ud i lys lue. han har svært ved at sove inde om natten (altså han sover godt ude i barnevognen om dagen) og pga. eksem, klør han sig meget, især omkring halsen, brystkassen og nakken. 
Mødre giver ikke sådan op...
Jeg er stædig nok til at blive ved.
Frederic har fået aff pulver (moxalole) i over 1 år, 1 brev om dagen. Alligevel svinger det fra at være vand aff (flydende varm nutella) til små hårde klumper dagen efter.
Vi ringer som regl til hans kontakt sygeplejeske for at få råd ang hans aff og dosis. Men nogle gange sætte vi ham ned i dosis, ja så fortsætter den tynde mave bare og andre gange igen stopper han helt til.
Bare træls når de er syge... Træls at jeres rasmus også bare er ramt af trælse ting. Har i ikke fået noget stærkere crem til ham?
Her har de også påstået han havde falsk strube hoste - uden at de havde set eller hørt ham. Men efter han begyndte på astma medicin både forebygende og 'anfalds' medicin gik det meget bedre.
Frederic sover også i ca. 17 graders varme (kulde).
Frederic har aldrig klør't i hans udslæt, derfor jeg mistænker at det ikke er børne eksem han har.
Anmeld