Aldrig før set den panik i hans øjne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Kruse90 skriver:

Årrh stakkel skønne lille fyr

Håber i hurtigt finder ud af hvad det er. Sender de varmeste kram.

Håber også det blot er noget de har hele tiden har overset.. Og finder frem til i løbet af næste uge..

Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Lolli skriver:

Ville ikke smutte fra denne tråd uden lige at give jer lidt lykke med på vejen.

Det må være skrækkeligt for Frederic. Han ved jo heller ikke hvad der foregår. Puh, hvor jeg føler med jer. Håber de snart finder ud af noget.

vi  også fingre for i morgen...

Anmeld

5. december 2010

Maja84 skriver:

Godt at det ikke er sket siden, håber virkelig de kan gøre noget for ham i morgen, og at de vil tage jer seriøst

Det skal de... 

Anmeld

5. december 2010

nutche skriver:

jamen nogen gange tror jeg det er vigtigt selv at fortsætte med at lede... og man kan slet ikke lade være som mor. det ligger under huden på en at man vil kæmpe til sine dages ende for at ens børn skal være raske og ha det godt.

her er Rasmus mave meget svingende, vi dog fundet ud af at hvis han får det skidt, så skal vi give ham a38, det hjælper på fordøjelsen.

til gengæld er hans børneeksem og falsk strube hoste, brudt ud i lys lue. han har svært ved at sove inde om natten (altså han sover godt ude i barnevognen om dagen) og pga. eksem, klør han sig meget, især omkring halsen, brystkassen og nakken.

Mødre giver ikke sådan op...

Jeg er stædig nok til at blive ved. 

Frederic har fået aff pulver (moxalole) i over 1 år, 1 brev om dagen. Alligevel svinger det fra at være vand aff (flydende varm nutella) til små hårde klumper dagen efter.  

Vi ringer som regl til hans kontakt sygeplejeske for at få råd ang hans aff og dosis. Men nogle gange sætte vi ham ned i dosis, ja så fortsætter den tynde mave bare og andre gange igen stopper han helt til.

Bare træls når de er syge... Træls at jeres rasmus også bare er ramt af trælse ting. Har i ikke fået noget stærkere crem til ham?

Her har de også påstået han havde falsk strube hoste - uden at de havde set eller hørt ham. Men efter han begyndte på astma medicin både forebygende og 'anfalds' medicin gik det meget bedre.

Frederic sover også i ca. 17 graders varme (kulde).

Frederic har aldrig klør't i hans udslæt, derfor jeg mistænker at det ikke er børne eksem han har. 

Anmeld

5. december 2010

Lone Jakobsen

Mor til Frederic skriver:

Mødre giver ikke sådan op...

Jeg er stædig nok til at blive ved. 

Frederic har fået aff pulver (moxalole) i over 1 år, 1 brev om dagen. Alligevel svinger det fra at være vand aff (flydende varm nutella) til små hårde klumper dagen efter.  

Vi ringer som regl til hans kontakt sygeplejeske for at få råd ang hans aff og dosis. Men nogle gange sætte vi ham ned i dosis, ja så fortsætter den tynde mave bare og andre gange igen stopper han helt til.

Bare træls når de er syge... Træls at jeres rasmus også bare er ramt af trælse ting. Har i ikke fået noget stærkere crem til ham?

Her har de også påstået han havde falsk strube hoste - uden at de havde set eller hørt ham. Men efter han begyndte på astma medicin både forebygende og 'anfalds' medicin gik det meget bedre.

Frederic sover også i ca. 17 graders varme (kulde).

Frederic har aldrig klør't i hans udslæt, derfor jeg mistænker at det ikke er børne eksem han har. 

Rasmus har ikke fået stærkere creme da vi ikke har været ved hudlæge med ham endnu. jeg har stor erfaringen inden for behandling af eksem, så jeg ser ingen grund til at komme videre i systemet. han er nemlig ikke begyndt at klø hul endnu. hans storebror havde børne eksem i særlig svær grad, så vi tager det meget roligt.

jeg tror heller ikke at frederic har børne eksem hvis det ikke kløer... det sku være første gang jeg har hørt om det så.

ved Rasmus er der ingen tvivl om at det er falsk strubehoste.... det er alt for karakteristisk.

Anmeld

5. december 2010

nutche skriver:

Rasmus har ikke fået stærkere creme da vi ikke har været ved hudlæge med ham endnu. jeg har stor erfaringen inden for behandling af eksem, så jeg ser ingen grund til at komme videre i systemet. han er nemlig ikke begyndt at klø hul endnu. hans storebror havde børne eksem i særlig svær grad, så vi tager det meget roligt.

jeg tror heller ikke at frederic har børne eksem hvis det ikke kløer... det sku være første gang jeg har hørt om det så.

ved Rasmus er der ingen tvivl om at det er falsk strubehoste.... det er alt for karakteristisk.

Nå okay.

Vi fik en fra klasse 3, men den tager det heller ikke. Ligeledes sider hans aldrig i led haser og alle de andre klasiske steder. Og så det at han aldrig har kløet i det, han går i dp med en der har be i svær grad og har krads huller mm. Tænkte første gang jeg så det, at det slet ikke ligner frederic's.

Men det spørgsmål stilled jeg også til dem da vi snakked med en astma/allergi børne læge på børne amb, da vi started op derude. 

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen skriver:

Godt at høre, at han har fået en god nats søvn.
Men så har I ingen anelse om, hvor længe I skal være indlagt med ham??
Hvor er det dog træls.
Men jeg ønsker inderligt for jer, at de omsider får styr på hvad der er galt.
Det er underligt, for et eller andet sted inde i mig, pusler der noget med nogle manglende enzymer.
Du ved jo, at jeg har fotografisk hukommelse, og at jeg læser og affotograferer alt hvad jeg kommer i nærheden af af tekst. Igennem år og dag, har jeg jo læst en million ting, og der er bare "noget" i denne bank af viden, der rører på sig. Dine beskrivelser af ham overført til denne "database" om man så må sige, får det til at ringe med en klokke.
Nu er jeg jo bestemt ikke læge eller videnskabsmand, men der er noget jeg har læst et eller flere steder, eller måske set i tv.
Hvorom alting er, så håber jeg inderligt, at de danske læger, har viden nok eller vilje nok til evt at gå til udlandet og søge informationer der, hvis de ikke selv kan klare det.
Jeg krydser alt hvad krydses kan for at man finder ud af hvad det er.

Kærligst
Sussie

Ikke ud over vi fik at vide at vi nok skulle være der i en del dage, men hvor mange er 'en del' lige...?

Kan ikke huske om det er noget de har testet/ taget prøve for, de aner ihvertfald mere hvad han ikke fejler - med alt det de har testet efterhånden...

Ved de har testet hans blod for bl.a; æg - mælk - gluten - stofskifte - levertal - iltning - cøilaki mm. 

Hans aff fandt de for små 2-3 mdr siden e-colie bakterie, som de mente gav ham dårlig mave - hvilket han stadig har.

Så syntes de snart må klemme ballerne sammen. 

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Vil blot lige skrive en lille hilsen og ønske jer alt godt med ham

Anmeld

5. december 2010

LotteN

hvor er jeg godt nok ked af at høre at det står så skidt til med Frederik.

Håber snart de finder en løsning på det hele, så han kan være en glad livlig dreng

Anmeld

5. december 2010

Baagøe skriver:

Vil blot lige skrive en lille hilsen og ønske jer alt godt med ham

Tak Linda.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.