Aldrig før set den panik i hans øjne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Lone Jakobsen

Mor til Frederic skriver:

Han har 7-9-13 ikke gjort det siden og dog har måttet skifte hans sengetøj til morgen da der også var spor af slim - spyt. 

Og ønsker heller ikke at det sker igen...

Har dog siddet og læst lidt om de der stafylokok skoldet skind syndrom han havde som 9 uger gammel. (Staphylococcal scalded skin syndrom) 

Og har læst at det selvom er behandlet stadig kan leve videre - give udslæt - træthed - diarre mm. Hvilket hans udslæt altid har været betegnet som børne eksem - selvom ikke engang det stærke hormon crem fra gruppe 3 kan tage det (prøvet i 14 dage og 2 gange om dagen, uden held) Dertil hans træthed de altid har puttet ind under et eller andet. Han har ligeledes dårlig mave endnu - uanset om vi tager hans aff pulver fra ham eller ej.

Men det er atter blot et skud i tågen.

jamen nogen gange tror jeg det er vigtigt selv at fortsætte med at lede... og man kan slet ikke lade være som mor. det ligger under huden på en at man vil kæmpe til sine dages ende for at ens børn skal være raske og ha det godt.

her er Rasmus mave meget svingende, vi dog fundet ud af at hvis han får det skidt, så skal vi give ham a38, det hjælper på fordøjelsen.

til gengæld er hans børneeksem og falsk strube hoste, brudt ud i lys lue. han har svært ved at sove inde om natten (altså han sover godt ude i barnevognen om dagen) og pga. eksem, klør han sig meget, især omkring halsen, brystkassen og nakken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Mor til Frederic og Freya

mariamiss6 skriver:

Årh nej søde jer.... Hvor er det bare synd for Frederic altså.... Kan godt forstå han vil sove, der kan da bare ikke være noget energi i den dreng altså.

Jeg er glad for du endelig har fået lægerne til at forstå at det her skal tages YDERST alvorligt, men selvfølgelig håber jeg ikke han bliver ved at være så dårlig altså...

Hvor ville jeg ønske de snart kom frem til løsningen altså.

vi ved jo at du og din mand selvfølgelig har det rigtig svært, og frygter situationen hele tiden, men stakkels Frederic da også, hvor må han bare føle sig skidt altså.....

Det er hårdt.

Især når vi har kæmpet så længe.

Det er først da de endelig ville ringe og snakke med dp, at de som sådan har lyttet. 

Aner ikke som sådan hvordan og hvad han tænker. Men han må også være forvirret. At gå fra at styrte rundt og dernæste ligge på sofaen.

Vi var i tyskland igår formiddags, vi kørte 8.30 - så vi kunne nå hjem til at han skulle sove. Vi hygged hele vejen derned og havde aftalt at han godt måtte rende løs dernede - for at brænde lidt krudt af. 

Men der var en del mennesker, så han bad om at komme op i vogn efter få min. Der gik yderligere små 5-6 min så blev han bleg og bare ked. Så vi valgte at blive færdig ret hurtigt og gå ud.

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Åh stakkels dreng  GOdt I "kommer igang" på i morgen!

Anmeld

5. december 2010

Kruse90

Årrh stakkel skønne lille fyr

Håber i hurtigt finder ud af hvad det er. Sender de varmeste kram.

Anmeld

5. december 2010

Lolli

Ville ikke smutte fra denne tråd uden lige at give jer lidt lykke med på vejen.

Det må være skrækkeligt for Frederic. Han ved jo heller ikke hvad der foregår. Puh, hvor jeg føler med jer. Håber de snart finder ud af noget.

Anmeld

5. december 2010

Maja84 skriver:

Åh hvor frygteligt

sender jer en KÆMPE krammer, og håber de kan hjælpe jer på mandag, sender mange varme og kærlige tanker

Tak maja..

Han har ikke gjort det siden og sovet dejlig i nat, men var inde og tjekke ham nogle gange...

Anmeld

5. december 2010

DAs mor skriver:

Åh stakkels dreng  GOdt I "kommer igang" på i morgen!

Det håber vi også...

De vil lige give ham tid til at 'falde til' inden de begynder at vudere ham. Altså de vil gerne se ham i en normal hverdag, hvor normal den så end kan være sådan et sted...

Anmeld

5. december 2010

Kløver

Tak maja..

Han har ikke gjort det siden og sovet dejlig i nat, men var inde og tjekke ham nogle gange...

Godt at det ikke er sket siden, håber virkelig de kan gøre noget for ham i morgen, og at de vil tage jer seriøst

Anmeld

5. december 2010

Sakris

Ville heller ikke gå forbi denne tråd uden lige at give et

Sikke noget I skal igennem. Det er ikke engang noget man ønsker for sin værste fjende! Håber snart i får nogle svar, så der kan gøres noget konkret og I alle forhåbentlig kan komme videre!  for gode resultater imorgen ved hospitalsbesøget!

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

Tak maja..

Godt at høre, at han har fået en god nats søvn.
Men så har I ingen anelse om, hvor længe I skal være indlagt med ham??
Hvor er det dog træls.
Men jeg ønsker inderligt for jer, at de omsider får styr på hvad der er galt.
Det er underligt, for et eller andet sted inde i mig, pusler der noget med nogle manglende enzymer.
Du ved jo, at jeg har fotografisk hukommelse, og at jeg læser og affotograferer alt hvad jeg kommer i nærheden af af tekst. Igennem år og dag, har jeg jo læst en million ting, og der er bare "noget" i denne bank af viden, der rører på sig. Dine beskrivelser af ham overført til denne "database" om man så må sige, får det til at ringe med en klokke.
Nu er jeg jo bestemt ikke læge eller videnskabsmand, men der er noget jeg har læst et eller flere steder, eller måske set i tv.
Hvorom alting er, så håber jeg inderligt, at de danske læger, har viden nok eller vilje nok til evt at gå til udlandet og søge informationer der, hvis de ikke selv kan klare det.
Jeg krydser alt hvad krydses kan for at man finder ud af hvad det er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.