Aldrig før set den panik i hans øjne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.592 visninger
51 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Hans ansigt i morges spøger stadig, selvom det var i morges.

Vi plejer altid at hente ham ind om morgenen i weekender, for at hygge - pjatte og snakke.

Farmand ruben gik ind for at hente ham lidt i 8 og ville give mig frederic. Får ham ragt med ryggen til mig og kan se det ligner han har lavet en kæmpe slim/skum klat på farmands skulder. 

Tænker ikke videre over det, da han ville gå ud og smide blusen og jeg lagde Frederic ned på min hoved pude.

Først der fanger jeg hans øjne - de er fulde af panik og ser hele hans mund er fuld af skum og slim, som han hverken kan få den ene eller anden vej. 

Flår ham ud fra sengen og læner ham frem over og siger stille; frederic prøv at spytte det ud skat. Samtidig holder jeg en klud under hans hage. 

Han har nægtet mad endnu mere idag, end han plejer. Hans ble'er er atte tøre selv efter 6 timer. Han sov små 4 timer til middag og bad selv om at komme i seng ved 17 tiden. Han fik hans sut og nusse klude og sad lidt hos mig, hvor han lige fik ladet lidt op igen.

Vi havde besøg af hans farmor og farfar, hvor han gik fra at styrte rundt - til at ligge sig i sin seng og bad om at komme i seng. Da jeg tog ham opderfra blev han bare bund ked af det og bare ville i seng.

Han har stort set intet spist idag, farmor fik lokket en lille firkant med leverpostej i ham - som han efter nogle få sek. spytted ud igen.

Både frygter og ser frem til at han skal indlægges her på mandag, er bare så ked af det inden i. 

Dem der kender til frederic og hans historie, ved hvor meget vi har kæmpet for at de har taget os seriøst og nu her efter vi har rendt til div. kontrol'er - blodprøver - prik tests - aff dagbog osv hver 2 mdr i over 1 år - er de villige til at tage ham ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

SussieThyssen

Mor til Frederic skriver:

Vi plejer altid at hente ham ind om morgenen i weekender, for at hygge - pjatte og snakke.

Farmand ruben gik ind for at hente ham lidt i 8 og ville give mig frederic. Får ham ragt med ryggen til mig og kan se det ligner han har lavet en kæmpe slim/skum klat på farmands skulder. 

Tænker ikke videre over det, da han ville gå ud og smide blusen og jeg lagde Frederic ned på min hoved pude.

Først der fanger jeg hans øjne - de er fulde af panik og ser hele hans mund er fuld af skum og slim, som han hverken kan få den ene eller anden vej. 

Flår ham ud fra sengen og læner ham frem over og siger stille; frederic prøv at spytte det ud skat. Samtidig holder jeg en klud under hans hage. 

Han har nægtet mad endnu mere idag, end han plejer. Hans ble'er er atte tøre selv efter 6 timer. Han sov små 4 timer til middag og bad selv om at komme i seng ved 17 tiden. Han fik hans sut og nusse klude og sad lidt hos mig, hvor han lige fik ladet lidt op igen.

Vi havde besøg af hans farmor og farfar, hvor han gik fra at styrte rundt - til at ligge sig i sin seng og bad om at komme i seng. Da jeg tog ham opderfra blev han bare bund ked af det og bare ville i seng.

Han har stort set intet spist idag, farmor fik lokket en lille firkant med leverpostej i ham - som han efter nogle få sek. spytted ud igen.

Både frygter og ser frem til at han skal indlægges her på mandag, er bare så ked af det inden i. 

Dem der kender til frederic og hans historie, ved hvor meget vi har kæmpet for at de har taget os seriøst og nu her efter vi har rendt til div. kontrol'er - blodprøver - prik tests - aff dagbog osv hver 2 mdr i over 1 år - er de villige til at tage ham ind.

Åhr..hvor mit hjerte dog bløder for den lille fyr. Gid der dog var noget jeg kunne gøre for ham..og jer.

Ord er så fattige..men jeg vil tænde et lys for jer og sende alle de gode og positive energier og tanker jeg kan.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2010

B&J

Åhhhh jeg bliver så ked af det når jeg læser om det... håber virkeligelig af hele mit hjerte han snart kommer til af spise og lægerne kan gøre noget for ham.... åhh stakkels lille pus...

sender den STØRSTE krammer til jer

Anmeld

4. december 2010

serinasmor

årh stakkels lille pus ... håber jeres hospitalstur giver resultater

Anmeld

4. december 2010

SussieThyssen skriver:

Åhr..hvor mit hjerte dog bløder for den lille fyr. Gid der dog var noget jeg kunne gøre for ham..og jer.

Ord er så fattige..men jeg vil tænde et lys for jer og sende alle de gode og positive energier og tanker jeg kan.

Kærligst
Sussie

tak sussie.

Det er så utrolig hårdt at se ham gå fra at være den mest smækre lækre bandit der laver ulykker - vi fjoller og jagter hinanden til vi begge vælter af grin, til 15 min efter at side på mit skød med sut - bleg og bare sumper op af min brystkasse. 

Nussed ham i håret mens han sad hos mig og der lukked han øjnene i...

Han har sovet siden kl 18 og har intet sagt, selvom vi har siddet ude i køkkenet og snakket mm. Dertil skal det lige siges at svigerfra på 79 er stort set døv - så der skal der snakkes højt.

Har mest lyst til at blot at sidde derinde, så han måske kan mærke jeg er der. 

For tænk nu hvis han får sådan en tur i nat igen?

Anmeld

4. december 2010

SussieThyssen

tak sussie.

Det er så utrolig hårdt at se ham gå fra at være den mest smækre lækre bandit der laver ulykker - vi fjoller og jagter hinanden til vi begge vælter af grin, til 15 min efter at side på mit skød med sut - bleg og bare sumper op af min brystkasse. 

Nussed ham i håret mens han sad hos mig og der lukked han øjnene i...

Han har sovet siden kl 18 og har intet sagt, selvom vi har siddet ude i køkkenet og snakket mm. Dertil skal det lige siges at svigerfra på 79 er stort set døv - så der skal der snakkes højt.

Har mest lyst til at blot at sidde derinde, så han måske kan mærke jeg er der. 

For tænk nu hvis han får sådan en tur i nat igen?

Det håber vi, han ikke gør.
Håber inderligt at han får ro i nat, så han kan få en god nats søvn og I kan få en dejlig søndag i morgen.
Og ja...kan godt forstå dig.
1000 knus fra mig til dig.

Anmeld

4. december 2010

Sasja77

Øv hvor jeg bare synes at det er synd for Jer!!! Stakkels Jeres lille pus og stakkels Jer! Jeg håber sådan at der kunne ske et lille mirakel og Frederic lige pludselig bare var helt rask:-) Ved godt at I ikke kan bruge det til noget som helst, ville bare fortælle Jer at jeg tænker på Jer.....og tilgiv mig hvis jeg er for nysgerrig! Men hvad betyder det når der står på din profil under Frederic at han blev indlagt med de 4 s'er? Der er jeg liiige lidt tabt De varmeste tanker fra Sasja

Anmeld

4. december 2010

Rosa

Åh hvor er den bare synd for den skønne lille fyr Jeg sender jeg de mest medfølende kram og håber at han snart er glad og rask hele dagen!

Kh

Rosa

Anmeld

4. december 2010

B&J skriver:

Åhhhh jeg bliver så ked af det når jeg læser om det... håber virkeligelig af hele mit hjerte han snart kommer til af spise og lægerne kan gøre noget for ham.... åhh stakkels lille pus...

sender den STØRSTE krammer til jer

tak.

håber også at vi engang i næste kan tage hjem og have noget at gå ud fra - noget vi kan handle ud fra og sige; godt, så er vi så langt - så tager vi den herfra.

Anmeld

4. december 2010

Lone Jakobsen

bliver så trist når jeg læser din tråd. kan slet ikke forstå at de ikke kan finde en løsning for ham.

håber virkelig at indlæggelsen løser et eller andet så han snart kan få lov til at få det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.