Hans ansigt i morges spøger stadig, selvom det var i morges.
Vi plejer altid at hente ham ind om morgenen i weekender, for at hygge - pjatte og snakke.
Farmand ruben gik ind for at hente ham lidt i 8 og ville give mig frederic. Får ham ragt med ryggen til mig og kan se det ligner han har lavet en kæmpe slim/skum klat på farmands skulder.
Tænker ikke videre over det, da han ville gå ud og smide blusen og jeg lagde Frederic ned på min hoved pude.
Først der fanger jeg hans øjne - de er fulde af panik og ser hele hans mund er fuld af skum og slim, som han hverken kan få den ene eller anden vej.
Flår ham ud fra sengen og læner ham frem over og siger stille; frederic prøv at spytte det ud skat. Samtidig holder jeg en klud under hans hage.
Han har nægtet mad endnu mere idag, end han plejer. Hans ble'er er atte tøre selv efter 6 timer. Han sov små 4 timer til middag og bad selv om at komme i seng ved 17 tiden. Han fik hans sut og nusse klude og sad lidt hos mig, hvor han lige fik ladet lidt op igen.
Vi havde besøg af hans farmor og farfar, hvor han gik fra at styrte rundt - til at ligge sig i sin seng og bad om at komme i seng. Da jeg tog ham opderfra blev han bare bund ked af det og bare ville i seng.
Han har stort set intet spist idag, farmor fik lokket en lille firkant med leverpostej i ham - som han efter nogle få sek. spytted ud igen.
Både frygter og ser frem til at han skal indlægges her på mandag, er bare så ked af det inden i.
Dem der kender til frederic og hans historie, ved hvor meget vi har kæmpet for at de har taget os seriøst og nu her efter vi har rendt til div. kontrol'er - blodprøver - prik tests - aff dagbog osv hver 2 mdr i over 1 år - er de villige til at tage ham ind.
Anmeld