Aldrig før set den panik i hans øjne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Mor til Frederic og Freya

SussieThyssen skriver:

Det håber vi, han ikke gør.
Håber inderligt at han får ro i nat, så han kan få en god nats søvn og I kan få en dejlig søndag i morgen.
Og ja...kan godt forstå dig.
1000 knus fra mig til dig.

han har heldigvis et godt sovehjerte og kan snildt tage 14 timer i streg om natten...

Men her kan også blive for stille...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

serinasmor skriver:

årh stakkels lille pus ... håber jeres hospitalstur giver resultater

det håber vi også...

Anmeld

4. december 2010

Heidimed lea

rigtig meget held og lykke på mandag, godt i skal derind en tur og håber i bliver taget seriøst.. jeg krydser for jer  at de kan hjælpe jer

knus Heidi

Anmeld

4. december 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

tak.

håber også at vi engang i næste kan tage hjem og have noget at gå ud fra - noget vi kan handle ud fra og sige; godt, så er vi så langt - så tager vi den herfra.

Håber jeg virkelig også i kan

Anmeld

4. december 2010

Sasja77 skriver:

Øv hvor jeg bare synes at det er synd for Jer!!! Stakkels Jeres lille pus og stakkels Jer! Jeg håber sådan at der kunne ske et lille mirakel og Frederic lige pludselig bare var helt rask:-) Ved godt at I ikke kan bruge det til noget som helst, ville bare fortælle Jer at jeg tænker på Jer.....og tilgiv mig hvis jeg er for nysgerrig! Men hvad betyder det når der står på din profil under Frederic at han blev indlagt med de 4 s'er? Der er jeg liiige lidt tabt De varmeste tanker fra Sasja

tak sasja

Forhåbenligt kan vi få lidt at handle ud fra. Så vi kan sige; nåå det er derfor han reagere sådan..

Det skal du ikke tænke over...

De 4 S'er er Stafylokok Skoldet Skind Syndrom. Hvor hans hud ligned noget der havde fået kogt vand over alt (skoldet skind) og det faldt af i flager...

http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2463

Anmeld

4. december 2010

Heidimed lea skriver:

rigtig meget held og lykke på mandag, godt i skal derind en tur og håber i bliver taget seriøst.. jeg krydser for jer  at de kan hjælpe jer

knus Heidi

Det håber vi også... Det fortjener han.

Anmeld

4. december 2010

Rosa skriver:

Åh hvor er den bare synd for den skønne lille fyr Jeg sender jeg de mest medfølende kram og håber at han snart er glad og rask hele dagen!

Kh

Rosa

Tak rosa.

Men vi har næsten vænnet os til at han er sådan - planlægge når vi skal nogen steder og aflæse ham når vi kan se at nu er det ved at være for meget.

Anmeld

4. december 2010

nutche skriver:

bliver så trist når jeg læser din tråd. kan slet ikke forstå at de ikke kan finde en løsning for ham.

håber virkelig at indlæggelsen løser et eller andet så han snart kan få lov til at få det bedre

Han har 7-9-13 ikke gjort det siden og dog har måttet skifte hans sengetøj til morgen da der også var spor af slim - spyt. 

Og ønsker heller ikke at det sker igen...

Har dog siddet og læst lidt om de der stafylokok skoldet skind syndrom han havde som 9 uger gammel. (Staphylococcal scalded skin syndrom) 

Og har læst at det selvom er behandlet stadig kan leve videre - give udslæt - træthed - diarre mm. Hvilket hans udslæt altid har været betegnet som børne eksem - selvom ikke engang det stærke hormon crem fra gruppe 3 kan tage det (prøvet i 14 dage og 2 gange om dagen, uden held) Dertil hans træthed de altid har puttet ind under et eller andet. Han har ligeledes dårlig mave endnu - uanset om vi tager hans aff pulver fra ham eller ej.

Men det er atter blot et skud i tågen.

Anmeld

5. december 2010

mariamiss6

Hans ansigt i morges spøger stadig, selvom det var i morges.

Vi plejer altid at hente ham ind om morgenen i weekender, for at hygge - pjatte og snakke.

Farmand ruben gik ind for at hente ham lidt i 8 og ville give mig frederic. Får ham ragt med ryggen til mig og kan se det ligner han har lavet en kæmpe slim/skum klat på farmands skulder. 

Tænker ikke videre over det, da han ville gå ud og smide blusen og jeg lagde Frederic ned på min hoved pude.

Først der fanger jeg hans øjne - de er fulde af panik og ser hele hans mund er fuld af skum og slim, som han hverken kan få den ene eller anden vej. 

Flår ham ud fra sengen og læner ham frem over og siger stille; frederic prøv at spytte det ud skat. Samtidig holder jeg en klud under hans hage. 

Han har nægtet mad endnu mere idag, end han plejer. Hans ble'er er atte tøre selv efter 6 timer. Han sov små 4 timer til middag og bad selv om at komme i seng ved 17 tiden. Han fik hans sut og nusse klude og sad lidt hos mig, hvor han lige fik ladet lidt op igen.

Vi havde besøg af hans farmor og farfar, hvor han gik fra at styrte rundt - til at ligge sig i sin seng og bad om at komme i seng. Da jeg tog ham opderfra blev han bare bund ked af det og bare ville i seng.

Han har stort set intet spist idag, farmor fik lokket en lille firkant med leverpostej i ham - som han efter nogle få sek. spytted ud igen.

Både frygter og ser frem til at han skal indlægges her på mandag, er bare så ked af det inden i. 

Dem der kender til frederic og hans historie, ved hvor meget vi har kæmpet for at de har taget os seriøst og nu her efter vi har rendt til div. kontrol'er - blodprøver - prik tests - aff dagbog osv hver 2 mdr i over 1 år - er de villige til at tage ham ind.

Årh nej søde jer.... Hvor er det bare synd for Frederic altså.... Kan godt forstå han vil sove, der kan da bare ikke være noget energi i den dreng altså.

Jeg er glad for du endelig har fået lægerne til at forstå at det her skal tages YDERST alvorligt, men selvfølgelig håber jeg ikke han bliver ved at være så dårlig altså...

Hvor ville jeg ønske de snart kom frem til løsningen altså.

vi ved jo at du og din mand selvfølgelig har det rigtig svært, og frygter situationen hele tiden, men stakkels Frederic da også, hvor må han bare føle sig skidt altså.....

Anmeld

5. december 2010

Kløver

Hans ansigt i morges spøger stadig, selvom det var i morges.

Vi plejer altid at hente ham ind om morgenen i weekender, for at hygge - pjatte og snakke.

Farmand ruben gik ind for at hente ham lidt i 8 og ville give mig frederic. Får ham ragt med ryggen til mig og kan se det ligner han har lavet en kæmpe slim/skum klat på farmands skulder. 

Tænker ikke videre over det, da han ville gå ud og smide blusen og jeg lagde Frederic ned på min hoved pude.

Først der fanger jeg hans øjne - de er fulde af panik og ser hele hans mund er fuld af skum og slim, som han hverken kan få den ene eller anden vej. 

Flår ham ud fra sengen og læner ham frem over og siger stille; frederic prøv at spytte det ud skat. Samtidig holder jeg en klud under hans hage. 

Han har nægtet mad endnu mere idag, end han plejer. Hans ble'er er atte tøre selv efter 6 timer. Han sov små 4 timer til middag og bad selv om at komme i seng ved 17 tiden. Han fik hans sut og nusse klude og sad lidt hos mig, hvor han lige fik ladet lidt op igen.

Vi havde besøg af hans farmor og farfar, hvor han gik fra at styrte rundt - til at ligge sig i sin seng og bad om at komme i seng. Da jeg tog ham opderfra blev han bare bund ked af det og bare ville i seng.

Han har stort set intet spist idag, farmor fik lokket en lille firkant med leverpostej i ham - som han efter nogle få sek. spytted ud igen.

Både frygter og ser frem til at han skal indlægges her på mandag, er bare så ked af det inden i. 

Dem der kender til frederic og hans historie, ved hvor meget vi har kæmpet for at de har taget os seriøst og nu her efter vi har rendt til div. kontrol'er - blodprøver - prik tests - aff dagbog osv hver 2 mdr i over 1 år - er de villige til at tage ham ind.

Åh hvor frygteligt

sender jer en KÆMPE krammer, og håber de kan hjælpe jer på mandag, sender mange varme og kærlige tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.