Hvorfor gik vandet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Lulle25

Har ikke oplevet det du har oplevet. Ville bare sige at jeg føler med jer, det må bare være så svært og det væreste man kan opleve.

Kan sagtens forstå du er nervøs i denne graviditet, både fordi du har haft en så hård oplevelse, men også fordi man er så sårbar under en graviditet. Det er helt naturligt du er ekstra bange og det skal du også give dig selv plads til, for det er samtidig en form for heling over jeres tab. Så hvis jeg var dig ville jeg snakke med dem omkring dig om dine følelser og frygt og sæt ord på det, så er jeg sikker på at de vil hjælpe dig igennem. Tillykke med din graviditet og ønsker dig alt det bedste i fremtiden

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

tinasmor

har ikke læst tråden igennem. Men er helt uforstående overfor hvordan jeres familie ikke kan være medfølende. Det er da frygteligt.

Vil I ikke blive fuldt rigtig tæt i denne graviditet? Det håber jeg. Jeg mistede også (andre årsager) og jeg bliver det første stykke tid fuldt tæt. Ønsker dig alt mulig held og lykke

Anmeld

3. december 2010

Chrissa

Hende uden maven nu :-) skriver:

nej jeg har "mistet" min mave... hun ligger og sover trygt og godt lige nu..... Hun kom lige en måned før tid, hun skulle have været et julebarn men er 19 dage gammel nu :-)

Okay, min fejl, men tillykke med de lille vidunder

Anmeld

3. december 2010

Chrissa

tinasmor skriver:

har ikke læst tråden igennem. Men er helt uforstående overfor hvordan jeres familie ikke kan være medfølende. Det er da frygteligt.

Vil I ikke blive fuldt rigtig tæt i denne graviditet? Det håber jeg. Jeg mistede også (andre årsager) og jeg bliver det første stykke tid fuldt tæt. Ønsker dig alt mulig held og lykke

Tak. Ja det er ikke nemt ikke at være rørt af det, jo jeg vil komme til nogle flere kontroller, så det gir da lidt mere tryghed.

Og så har jeg valgt et andet sygehus.

Anmeld

3. december 2010

Chrissa

Lulle25 skriver:

Har ikke oplevet det du har oplevet. Ville bare sige at jeg føler med jer, det må bare være så svært og det væreste man kan opleve.

Kan sagtens forstå du er nervøs i denne graviditet, både fordi du har haft en så hård oplevelse, men også fordi man er så sårbar under en graviditet. Det er helt naturligt du er ekstra bange og det skal du også give dig selv plads til, for det er samtidig en form for heling over jeres tab. Så hvis jeg var dig ville jeg snakke med dem omkring dig om dine følelser og frygt og sæt ord på det, så er jeg sikker på at de vil hjælpe dig igennem. Tillykke med din graviditet og ønsker dig alt det bedste i fremtiden

Kh Louise

Tak. Det er så dejligt at så mange har inde er forstående og hjælper mig bedre igennem det.

Anmeld

15. december 2010

Nanna1985

Det gør mig utrolig ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.