Hvorfor gik vandet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.099 visninger
45 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Chrissa

Efter endelig at blive gravid med vores ønske barn 

I December 2009 fødte jeg vores lille pige i uge 20. Vandet gik pludselig d. 28 november og vi blev indlagt, der var ingen vand tilbage og hun var alt for lille til at kunne overleve sagde de til os

Jeg skulle føde hende uden håb om andet end at vi mistede hende.

Nu er der gået et år og jeg er gravid igen i uge 9+1 og det er vi selvfølgelig lykkelige over, men må ærlig indrømme at jeg er skide bange for at det vil gå på samme måde igen, da vi ikke ved hvad der gik galt.

Vores pige var perfekt og fejlede intet fik vi af vide efter obduktion og de kunne heller ikke sige at der var noget galt med mig. Så det er forfærdelig at være gravid og samtidig så bange når man ikke ved hvad der gik galt.

Hvis nogle har prøvet det samme hvor vandet gik så tidligt uden årsag må i gerne skrive, og især hvis i er blevet gravide bagefter hvor det er gået godt

Hilsen den bekymrede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

lisesp83

chrissa skriver:

Efter endelig at blive gravid med vores ønske barn 

I December 2009 fødte jeg vores lille pige i uge 20. Vandet gik pludselig d. 28 november og vi blev indlagt, der var ingen vand tilbage og hun var alt for lille til at kunne overleve sagde de til os

Jeg skulle føde hende uden håb om andet end at vi mistede hende.

Nu er der gået et år og jeg er gravid igen i uge 9+1 og det er vi selvfølgelig lykkelige over, men må ærlig indrømme at jeg er skide bange for at det vil gå på samme måde igen, da vi ikke ved hvad der gik galt.

Vores pige var perfekt og fejlede intet fik vi af vide efter obduktion og de kunne heller ikke sige at der var noget galt med mig. Så det er forfærdelig at være gravid og samtidig så bange når man ikke ved hvad der gik galt.

Hvis nogle har prøvet det samme hvor vandet gik så tidligt uden årsag må i gerne skrive, og især hvis i er blevet gravide bagefter hvor det er gået godt

Hilsen den bekymrede.

Jeg har ikke prøvet noget ligende. Men jeg ville ikke bare forlade din tråd uden et ord.

Så her får du et kæmpe  af mig. Og et kæmpe stort tillykke med din graviditet. ..

Jeg er tom for ord, det må have været så hårdt for jer.  

Anmeld

2. december 2010

B&J

åhhh det er jeg ked af at høre men er super glad for i prøver igen og i har en lille i maven kæmpe tillykke og alt skal nok gå godt denne gang

Anmeld

2. december 2010

Chrissa

Tak for det.

der er ikke mange i vores familie der er særlig forstående, så det betyder meget at andre er.

Anmeld

2. december 2010

LouiseNielsen

Kender heldigvis heller ikke til noget ligende, og kan heller ikke forestille mig den sorg i har måtte gå igennem... Jeg er bare en af dem som ikke kan hoppe ud fra sådan en tråd her uden at efterlade et ord eller to....

Tillykke med din nye graviditet...  for at det denne gang går som det skal og at du om 7 mdr ligger med en dejlig lille bebs i dine arme..

Knus

Anmeld

2. december 2010

Chrissa

Tusind tak for jeres medfølelse og dejlige opbakning

Anmeld

2. december 2010

signe.

jeg fødte i uge 24 , vi fik også at vide at han ikke ville overleve, emn han trodsede dog alle odds.. håber virkelig det hele går ukompliceret for jer denne gang når jeg engang skal være gravid igen, skal jeg gå til kontol. scanninger, lægetjek ca. 1 gang om ugen gennem hele graviditeten, og har fået at vide at jeg nok også bliver sygemeldt fra dag 1...

Anmeld

2. december 2010

Chewy

Puha, stort  til dig.

Jeg vil bare fortælle, at jeg har veninde det også skete for. Også en lille pige. Hun fødte hende og hun døde ret hurtigt. Hun har efterfølgende født to raske drenge - den ene så sent som i sidste uge

De fik også af vide, at der ikke var noget galt med hende, og lægerne kunne ikke forklare det. Men de har altså fået to raske børn efterfølgende, så det kan du helt sikkert også

Held og lykke til dig

Anmeld

2. december 2010

Chrissa

Er glad for at det gik godt for jer

Vi fik også af vide hvis bare vi kunne trække det 4 uger mere ville det hjælpe lidt på det, men ja.

Ja jeg skal også have flere kontroller, har bare ikke hørt om hvor meget og sådan, sidste gang tog de mig heller ikke seriøs så har valgt et andet sygehus denne gang. Ved du hvad der skete siden du fødte så tidligt?

Anmeld

2. december 2010

Chrissa

Mor-til-Hasse skriver:

jeg fødte i uge 24 , vi fik også at vide at han ikke ville overleve, emn han trodsede dog alle odds.. håber virkelig det hele går ukompliceret for jer denne gang når jeg engang skal være gravid igen, skal jeg gå til kontol. scanninger, lægetjek ca. 1 gang om ugen gennem hele graviditeten, og har fået at vide at jeg nok også bliver sygemeldt fra dag 1...

Er glad for at det gik godt for jer

Vi fik også af vide hvis bare vi kunne trække det 4 uger mere ville det hjælpe lidt på det, men ja.

Ja jeg skal også have flere kontroller, har bare ikke hørt om hvor meget og sådan, sidste gang tog de mig heller ikke seriøs så har valgt et andet sygehus denne gang. Ved du hvad der skete siden du fødte så tidligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.