Hvorfor gik vandet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Nemesis

bliver du podet for bakterier??

Selv har født for tidligt alle 3 gange ved pludselig vandafgang. Det viste sig efter nr. 2 at jeg danner bakterier der "spiser" hinden så vandet går.

3 gang blev jeg podet og tjekket og var faktisk i konstant behanding. de måtte dog stoppe og 3 uger senere gik vandet.

Jeg kan godt forstå du er bange for en gentagelse. Håber for dig at du denne gang går indtil det er okay for baby at komme ud.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mor til prinsessen :-)

Er ked af at høre om jeres tab.... og samtidig vil jeg sige tusind gange tillykke med graviditeten :-)

Jeg har ikke nogen erfaring omkring det, men jeg ville bare lige ønske jer alt mulig lykke og held med den lille :-)

Kan godt forstå du er bekymret, det ville jeg også være... Det tror jeg er ganske naturligt, men bestemt ikke sjovt :-(

Husk at få snakket om din/jeres bekymring så i også kan nyde det!

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

Først stort tillykke med din graviditet!!

Men årh hvor må det have været forfædelig for Jer!!

Jeg ved intet om det, hvorfor eller andet.. da jeg selv er i 28 uge med vores lille pige.. men kan sagtens sætte mig ind i hvor frygtelig det må have været for jer og at du nu er nervøs!!

Hvorfor kunne de ikke redde hende? Synes da tit man høre at babyer er blevet reddet fra 20 uge..

Er ked af din familie ikke var støttende og forstående i jeres svære tid.. forstår man slet ikke.. Jo der man virkelig må træde til at være der for hinanden..

Ønsker det bedste for jer og den lille i maven..

Kæmpe kram til dig!!!

Anmeld

2. december 2010

Bavianis

Hej med dig

Jeg har prøvet det samme. Vi kom til MD scanning i úge 20 og vandet havde sivet, og jeg fødte 2 uger efter i 22. uge.

Hos os var det dog kompliceret lige fra starten af graviditeten med blødninger og smerter pga et hæmatom der blev dannet ifm graviditeten. Jeg fik stormveer i 17. uge, og de (lægerne) er 100% overbeviste over, at det dar i den forbindelse hinderne gik i stykker. Vores dreng var også helt normal og fin ved obduktionen.

Jeg er nu gravid igen - uden nogen komplikationer overhovedet. Jeg går til hyppige scanninger ved den overlæge der fulgte os i sidste forløb, hvilket er enormt tryghedsskabende for os.

Det der gør mig tryg er også, at jeg til enhver tid kan spørge vores læge om alt ifm risici, gravititeten og mine bekymringer. Jeg kan slet ikke forstå at du ikke er blevet tilbudt nogle samtaler omkring dine ængstelser nu - som jo er helt reelle ift hvad I har været igennem sidst! Jeg synes du skal kontakte din læge eller lægerne på gyn på jeres nye sygehus, og sige at du har brug for en samtale med dem, da du er bekymret, og har en masse uafklarede spørgsmål. Bare det at få reel information fra eksperter har i høj grad hjulpet mig.

Hvis du har lyst til at snakke mere er du også velkommen til at sende en privat besked.

Knus og kram, Susanne 

Anmeld

2. december 2010

signe.

chrissa skriver:

Er glad for at det gik godt for jer

Vi fik også af vide hvis bare vi kunne trække det 4 uger mere ville det hjælpe lidt på det, men ja.

Ja jeg skal også have flere kontroller, har bare ikke hørt om hvor meget og sådan, sidste gang tog de mig heller ikke seriøs så har valgt et andet sygehus denne gang. Ved du hvad der skete siden du fødte så tidligt?

det var pga en uopdaget svangerskabs forgiftning

Anmeld

2. december 2010

signe.

milopilo skriver:

Først stort tillykke med din graviditet!!

Men årh hvor må det have været forfædelig for Jer!!

Jeg ved intet om det, hvorfor eller andet.. da jeg selv er i 28 uge med vores lille pige.. men kan sagtens sætte mig ind i hvor frygtelig det må have været for jer og at du nu er nervøs!!

Hvorfor kunne de ikke redde hende? Synes da tit man høre at babyer er blevet reddet fra 20 uge..

Er ked af din familie ikke var støttende og forstående i jeres svære tid.. forstår man slet ikke.. Jo der man virkelig må træde til at være der for hinanden..

Ønsker det bedste for jer og den lille i maven..

Kæmpe kram til dig!!!

det er sjældent man høre babyer født i uge 20 lever.. jeg fødte i uge 24 og det var lidt af en "sensation" at han overlevede med sine 470 gram.. han blev forsøgt genoplivet 3 gange... overlevde dog også,,,

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

Mor-til-Hasse skriver:

det er sjældent man høre babyer født i uge 20 lever.. jeg fødte i uge 24 og det var lidt af en "sensation" at han overlevede med sine 470 gram.. han blev forsøgt genoplivet 3 gange... overlevde dog også,,,

JA det også mig som tager fejl.. Det ar uge 30 jeg tænkte på.. Nej selvfølgelig er det svært/umulig med en lille som kun er 20 uger.. Min fejl..

Ha godt læst din fantastiske historie herinde.. det jo helt vildt man kan.. Virkelig skønt med en historie som endte godt som Jeres..

Anmeld

2. december 2010

klmf

Først stort tillykke med graviditeten, jeg håber den kommer til at forløbe uden komplikationer

Har en tidligere kæreste, hvor de mistede to gange i træk, i samme uge endda. De er i gang med yderligere undersøgelser, mener det er noget med at undersøge for gentiske mismatschs mellem de to. Så håber det lykkes for dem næste gang. Det er selvfølgelig ikke ligefrem en solstrålehistorie, men det var bare for at sige at der er muligheder for alle for at få hjælp.

Tænk på, at mange har prøvet at miste, men at rigtig rigtig rigtig mange af dem har fået skønne børn. Hold godt fast i det og TRO på det

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

2. december 2010

mybaby-girl

Kan ikke forestille mig hvor hårdt det må have været for jer

Men rigtig mange gange tillykke med din graviditet Håber alt kommer til at gå vel ..

Anmeld

2. december 2010

signe.

milopilo skriver:

JA det også mig som tager fejl.. Det ar uge 30 jeg tænkte på.. Nej selvfølgelig er det svært/umulig med en lille som kun er 20 uger.. Min fejl..

Ha godt læst din fantastiske historie herinde.. det jo helt vildt man kan.. Virkelig skønt med en historie som endte godt som Jeres..

ja vi er godt nok også taknemmelige for at det kunne lade sig gøre... puhaaa.... hvis jeg var gået til lægen da jeg bare havde lidt mystisk havde han været født i uge 24... så godt jeg ikke havde det så skidt, før det var for sent...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.