Hej med dig
Jeg har prøvet det samme. Vi kom til MD scanning i úge 20 og vandet havde sivet, og jeg fødte 2 uger efter i 22. uge.
Hos os var det dog kompliceret lige fra starten af graviditeten med blødninger og smerter pga et hæmatom der blev dannet ifm graviditeten. Jeg fik stormveer i 17. uge, og de (lægerne) er 100% overbeviste over, at det dar i den forbindelse hinderne gik i stykker. Vores dreng var også helt normal og fin ved obduktionen.
Jeg er nu gravid igen - uden nogen komplikationer overhovedet. Jeg går til hyppige scanninger ved den overlæge der fulgte os i sidste forløb, hvilket er enormt tryghedsskabende for os.
Det der gør mig tryg er også, at jeg til enhver tid kan spørge vores læge om alt ifm risici, gravititeten og mine bekymringer. Jeg kan slet ikke forstå at du ikke er blevet tilbudt nogle samtaler omkring dine ængstelser nu - som jo er helt reelle ift hvad I har været igennem sidst! Jeg synes du skal kontakte din læge eller lægerne på gyn på jeres nye sygehus, og sige at du har brug for en samtale med dem, da du er bekymret, og har en masse uafklarede spørgsmål. Bare det at få reel information fra eksperter har i høj grad hjulpet mig.
Hvis du har lyst til at snakke mere er du også velkommen til at sende en privat besked.
Knus og kram, Susanne
Anmeld