Hvorfor gik vandet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Den lykkelige

Mor-til-Hasse skriver:

ja vi er godt nok også taknemmelige for at det kunne lade sig gøre... puhaaa.... hvis jeg var gået til lægen da jeg bare havde lidt mystisk havde han været født i uge 24... så godt jeg ikke havde det så skidt, før det var for sent...

Ja der kan man se hvor vigtig det er at gå til lægen hvis man har noget..

Utrolig hvad man kan idag.. Han er noget af et mirakel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

signe.

milopilo skriver:

Ja der kan man se hvor vigtig det er at gå til lægen hvis man har noget..

Utrolig hvad man kan idag.. Han er noget af et mirakel

det er han ja født store bededag.. så der sidder vist en lille skytsengel både på hans og min skulder

Anmeld

3. december 2010

Chrissa

CamillaValby skriver:

jeg alt hvad jeg kan at det hele vil gå som smurt

Tak 

Det gør jeg også

Anmeld

3. december 2010

Chrissa

maria_wt skriver:

Ikke forstående... hmm...Hvad er det lige for en måde at være på??

Man har sku bare at tage ja-hatten på når nogen mister et barn.. Virkelig ked af at høre det der, oven på sådan en omgang..

I får lige et herfra...Og så er jeg slet ikke i tvivl om at jeres baby nok skal blive derinde. Nogen gange sker der bare ting vi ikke er herre over, men det betyder ikke at vi ikke får et mirakel til sidst

Maria- Der ku ha haft 2, men fik heldigvis 1 dejlig søn

Ja nemlig, ville gøre alt for at min familie havde samme holdning.

Men heldigvis har jeg nogle gode venner og min mands familie er heller ikke så tossede

Anmeld

3. december 2010

Chrissa

ladydan1 skriver:

bliver du podet for bakterier??

Selv har født for tidligt alle 3 gange ved pludselig vandafgang. Det viste sig efter nr. 2 at jeg danner bakterier der "spiser" hinden så vandet går.

3 gang blev jeg podet og tjekket og var faktisk i konstant behanding. de måtte dog stoppe og 3 uger senere gik vandet.

Jeg kan godt forstå du er bange for en gentagelse. Håber for dig at du denne gang går indtil det er okay for baby at komme ud.

:-) Sisse

Alt gik så stærkt at jeg ikke ved om jeg er blevet podet, har i hvert fald ikke hørt det fra dem.

Men alt hvad jeg kan komme i tanke om vil blive spurgt efter ved lægen og på sygehuset denne gang.

Så jeg kan være mere tryg

Anmeld

3. december 2010

Chrissa

Hende uden maven nu :-) skriver:

Er ked af at høre om jeres tab.... og samtidig vil jeg sige tusind gange tillykke med graviditeten :-)

Jeg har ikke nogen erfaring omkring det, men jeg ville bare lige ønske jer alt mulig lykke og held med den lille :-)

Kan godt forstå du er bekymret, det ville jeg også være... Det tror jeg er ganske naturligt, men bestemt ikke sjovt :-(

Husk at få snakket om din/jeres bekymring så i også kan nyde det!

Tak for det

Og håber også for dig at du snart får mave på (hvis jeg har forstået rigtigt.)

Anmeld

3. december 2010

Chrissa

milopilo skriver:

Først stort tillykke med din graviditet!!

Men årh hvor må det have været forfædelig for Jer!!

Jeg ved intet om det, hvorfor eller andet.. da jeg selv er i 28 uge med vores lille pige.. men kan sagtens sætte mig ind i hvor frygtelig det må have været for jer og at du nu er nervøs!!

Hvorfor kunne de ikke redde hende? Synes da tit man høre at babyer er blevet reddet fra 20 uge..

Er ked af din familie ikke var støttende og forstående i jeres svære tid.. forstår man slet ikke.. Jo der man virkelig må træde til at være der for hinanden..

Ønsker det bedste for jer og den lille i maven..

Kæmpe kram til dig!!!

Hej og tillykke med din graviditet.

Tak for din opbakning.

Vi fik af vide at var det bare sket 4 uger senere var der en chance for at hun kunne havde klaret det, men tror ikke de kan i uge 20, i hvert fald ikke ved os

Anmeld

3. december 2010

CamillaSoefelt

chrissa skriver:

Efter endelig at blive gravid med vores ønske barn 

I December 2009 fødte jeg vores lille pige i uge 20. Vandet gik pludselig d. 28 november og vi blev indlagt, der var ingen vand tilbage og hun var alt for lille til at kunne overleve sagde de til os

Jeg skulle føde hende uden håb om andet end at vi mistede hende.

Nu er der gået et år og jeg er gravid igen i uge 9+1 og det er vi selvfølgelig lykkelige over, men må ærlig indrømme at jeg er skide bange for at det vil gå på samme måde igen, da vi ikke ved hvad der gik galt.

Vores pige var perfekt og fejlede intet fik vi af vide efter obduktion og de kunne heller ikke sige at der var noget galt med mig. Så det er forfærdelig at være gravid og samtidig så bange når man ikke ved hvad der gik galt.

Hvis nogle har prøvet det samme hvor vandet gik så tidligt uden årsag må i gerne skrive, og især hvis i er blevet gravide bagefter hvor det er gået godt

Hilsen den bekymrede.

Puha en oplevelse..;( fingre for at alt går som det skal denne gang..

Anmeld

3. december 2010

sandratobias

Puha hvor forfærdeligt... Stort fra mig... 

Jeg fik kejsersnir i uge 31+ pga svangerskabsforgiftning, er nu gravid for 2. gang, og de 2. graviditeter er forskellige fra hinanden... Det eneste der er ens er at den lille i maven er for lille... Er blevet tjekket for SSF og der er igenting denne gang endnu i hvert fald... 

Ikk for at snakke om mig selv, men for at du ska vide hvis du ikk allerede ved det, at 2 graviditeter er ikk ens..  

Sandra - Uge 27+5

Anmeld

3. december 2010

Mor til prinsessen :-)

chrissa skriver:

Tak for det

Og håber også for dig at du snart får mave på (hvis jeg har forstået rigtigt.)

nej jeg har "mistet" min mave... hun ligger og sover trygt og godt lige nu..... Hun kom lige en måned før tid, hun skulle have været et julebarn men er 19 dage gammel nu :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.