Huset før og efter (underetagen) - billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Maalene

Mormilla skriver:

Det har i sku gjort godt

Tusind mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Maalene

StephanieJ skriver:

Det var ganske gyseligt det han havde.

Vil ikke sige vi har en gennemført stil, men det er fint nok pt.

Det med sofa'en må vi da lige undersøge, vi skal dog lige over julen og have job først

Er MEGET overbevist om, at stilen er steget fra 0 til 100 på 3 sekunder hjemme hos jer Hehe...

Ja, det er selvfølgelig en nødvendighed, men vi har fået en super lækker sofa for det halve af hvad de koster i butikker - så bare et godt råd, som er godt at have i baghovedet

Anmeld

2. december 2010

Maalene

Solajma skriver:

Waoooow... Hvor er det blevet flot!!

Er helt vild med jeres stil

Tusind mange tak - er også SÅ glad for det

Anmeld

2. december 2010

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Skal man så selv sætte blomsterne på det ser ud som om de sælges som løse dele altså en blomst og så et gren og så sætter man blomsten på grenen.

Eller hvordan?

Man får et stort ark, hvor wallstickers'ne er imellem to ark papirer...

Det ene af arkene klistrer så, og den side der klistrer, klistrer man så op mod væggen, og trykker mønstret rigtig godt fast til væggen, og så kan man stille og roligt pille arket af, og så sidder wallstickersne tilbage på væggen

Nogle af dem har jeg så efterfølgende pillet af og flyttet lidt rundt med, da hele mønstret sådan var samlet i en firkant så synes jeg det var pænere, at det var lidt mere tilfældigt

Anmeld

2. december 2010

Maalene

Maja_4000 skriver:

Hold da kæft ! 

Haha - ja, der er sket lidt

Anmeld

2. december 2010

Maalene

CmarianN skriver:

Det ser da bare super mega godt ud

Godt stykke arbejde og god stil!

Tusind mange tak... Hehe...

Er også super glad for det - men skal ikke igennem sådan en omgang igen foreløbigt

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

Maalene skriver:

Man får et stort ark, hvor wallstickers'ne er imellem to ark papirer...

Det ene af arkene klistrer så, og den side der klistrer, klistrer man så op mod væggen, og trykker mønstret rigtig godt fast til væggen, og så kan man stille og roligt pille arket af, og så sidder wallstickersne tilbage på væggen

Nogle af dem har jeg så efterfølgende pillet af og flyttet lidt rundt med, da hele mønstret sådan var samlet i en firkant så synes jeg det var pænere, at det var lidt mere tilfældigt

Det lyder da lige til at gå til og super man kan tage dem af igen og flytte dem rundt.

Tror jeg må bestile nogle for vi har en kæmpe tom væg i vores stue

Anmeld

2. december 2010

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Det lyder da lige til at gå til og super man kan tage dem af igen og flytte dem rundt.

Tror jeg må bestile nogle for vi har en kæmpe tom væg i vores stue

Der er også en bugsvejledning når man køber dem, mener jeg - mener der er en video man kan se

Ja, det er super nemt, det tager lidt tid, for arket sidder rimelig godt fast til wallstickers'ne - men har man bare lidt tålmodighed er det simpelthen så nemt

Ja, det kan jeg godt forstå - det pynter bare SÅ meget, og hvis man fortryder om et par år - så hiver man dem bare af - og så skal man ikke engang male eller noget efter det

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

Maalene skriver:

Der er også en bugsvejledning når man køber dem, mener jeg - mener der er en video man kan se

Ja, det er super nemt, det tager lidt tid, for arket sidder rimelig godt fast til wallstickers'ne - men har man bare lidt tålmodighed er det simpelthen så nemt

Ja, det kan jeg godt forstå - det pynter bare SÅ meget, og hvis man fortryder om et par år - så hiver man dem bare af - og så skal man ikke engang male eller noget efter det

Tror altså jeg vil bestille en. kan bare ikke helt finde ud af om der skal være en farve på eller sort. vi har meget stort hvid hjemme hos os i forvejen.

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

Maalene skriver:

lige et spørgsmål mere når der så står stor og lille når man skal vælge er det så fordi at der er på møstre og man skal købe dem hver for sig eller hvad lige som du har 2 en stor og en lille?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.