Huset før og efter (underetagen) - billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Maalene

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det er altid dejligt, når man får det leveret i god tid i forhold til hvornår man bestiller det Der er ikke noget værre end, at gå og vente så lang tid på noget som man har betalt for... :/

Nej, det er der nemlig ikke - og når man køber noget, vil man helst gerne bare have det med det SAMME Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

LotteN

ej hvor er det flot-- det må godt nok have været en dyr og længere fornøjelse

Men hold da op man - hvor er jeg bare vild med det ..waauuhhh

Anmeld

1. december 2010

Trine89

Maalene skriver:

Ja, lige præcis... Hehe... Vi har et værelse nedenunder vi har lavet til kontor, og så har vi 5 værelser ovenpå - så her er plads til MASSER af børn

Men tusind tak for rosen - det betyder dælme meget med alle de kræfter man har lagt i det, at det ikke har været helt spildt - det varmer heeeelt ind i mit lille håndværkerhjerte

jah plads skulle i ikke komme til at mangle med mindre i skal have et helt foldbolhold  

kan jeg sku godt forstå.. det er altså også et rigtig flot stykke arbejde.. 

Anmeld

1. december 2010

Maalene

LotteN skriver:

ej hvor er det flot-- det må godt nok have været en dyr og længere fornøjelse

Men hold da op man - hvor er jeg bare vild med det ..waauuhhh

Tusind tak skal du have

Ja, tror vi havde 3 måneders intens ombygning - hver dag efter arbejde og i weekenderne - og så en masse puslen og nussen efterfølgende... Hehe...

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

1. december 2010

Maalene

Trine89 skriver:

jah plads skulle i ikke komme til at mangle med mindre i skal have et helt foldbolhold  

kan jeg sku godt forstå.. det er altså også et rigtig flot stykke arbejde.. 

Haha... Har sagt til manden vi skal have 6, så er der er værelse til hver, og så tager vi selv sofaen, men den er han ikke heeelt med på... Hehe... Men 6 børn er nu nok også lige i overkanten

Tusind tak - når man sidder her i sofaen med sin bærbare comp. på baby.dk og kigger op over skærmen - ja så var det nu nok alt bøvlen værd alligevel

Anmeld

1. december 2010

Maalene

Baagøe skriver:

Tusind tak

Anmeld

1. december 2010

Trine89

Maalene skriver:

Haha... Har sagt til manden vi skal have 6, så er der er værelse til hver, og så tager vi selv sofaen, men den er han ikke heeelt med på... Hehe... Men 6 børn er nu nok også lige i overkanten

Tusind tak - når man sidder her i sofaen med sin bærbare comp. på baby.dk og kigger op over skærmen - ja så var det nu nok alt bøvlen værd alligevel

hih.. 6 stk.. jeg det var da også en slat så kunne i sku da lige så godt tage den sidste med og lave et håndboldhold haha

jah det kan jeg godt forstå.. hvilken lettelse det må være.. 

Anmeld

1. december 2010

Brams

Hold kæft hvornår kan man flytte ind, for så kommer jeg med det samme

Det er bare vildt flot - ville ønske det var mit....

Anmeld

1. december 2010

Maalene

Trine89 skriver:

hih.. 6 stk.. jeg det var da også en slat så kunne i sku da lige så godt tage den sidste med og lave et håndboldhold haha

jah det kan jeg godt forstå.. hvilken lettelse det må være.. 

Haha - ja, det var faktisk måske ikke helt tosset

Både kæresten og jeg spiller håndbold - og scorede ham faktisk da han var vores træner Ups ups... Hehe... Men okay, vi havde ikke nogen træner, og han spillede på herreholdet, og ville så hjælpe os - så det er måske ikke så slemt som det lyder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.