Huset før og efter (underetagen) - billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

lige et spørgsmål mere når der så står stor og lille når man skal vælge er det så fordi at der er på møstre og man skal købe dem hver for sig eller hvad lige som du har 2 en stor og en lille?

Ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener - men det jeg har på vores væg, det er et "sæt"... Altså både den store og den lille hørte med og gav jeg kun omkring 180 kr. for samlet inkl. forsendelse... Var det det du mente?

Ja, kan jeg godt forstå - vidste heller ikke helt hvad farve jeg skulle tage, men endte med den sorte - den går man aldrig forkert med - selvom det andet også kunne se MEGA godt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

SaNiNa

Ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener - men det jeg har på vores væg, det er et "sæt"... Altså både den store og den lille hørte med og gav jeg kun omkring 180 kr. for samlet inkl. forsendelse... Var det det du mente?

Ja, kan jeg godt forstå - vidste heller ikke helt hvad farve jeg skulle tage, men endte med den sorte - den går man aldrig forkert med - selvom det andet også kunne se MEGA godt ud

Det fordi der i størrelse står big og small så tænker jeg om det skal købes hver for sig eller hvad for hvis ikke så de lidt dyre

Big 19.99

small 12.99

den jeg kigger på hedder Large vine flower butterfly wall stickers / decals

ved ikke om du så kan se den for kan ikke få lov at tage billede eller linket

det billede med den røde væg

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

Dette billede

Link

Anmeld

2. december 2010

Maalene

Det fordi der i størrelse står big og small så tænker jeg om det skal købes hver for sig eller hvad for hvis ikke så de lidt dyre

Big 19.99

small 12.99

den jeg kigger på hedder Large vine flower butterfly wall stickers / decals

ved ikke om du så kan se den for kan ikke få lov at tage billede eller linket

det billede med den røde væg

Nu må du ikke hænge mig op på det, men mit umiddelbare bud er, at man kan få dem i to forskellige størrelser - sådan har jeg ihvertfald forstået det

Men er ikke helt sikker på om det er de rigtige jeg har fundet, er det den her:

http://cgi.ebay.com/Large-Butterfly-Vine-Flower-Wa ll-Stickers-Wall-Decals-/260636126263?pt=UK_Wallpa per&var=&hash=item826332ac95

eller måske den her:

http://cgi.ebay.com/Large-Vine-Flower-Butterfly-Wa ll-Stickers-Decals-II-/300498639698?pt=UK_Wallpape r&hash=item45f71d5b52

Anmeld

2. december 2010

Maalene

Dette billede

Link

Så tror jeg faktisk det er pr. stk... Det ser sådan ud, hvis man bladrer ned i bunden, så er der mål på den lille og den store

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

Maalene skriver:

Så tror jeg faktisk det er pr. stk... Det ser sådan ud, hvis man bladrer ned i bunden, så er der mål på den lille og den store

Ja gør det ikke. men den anden du sendt var også bare rigitg fin

Anmeld

2. december 2010

Maalene

Ja gør det ikke. men den anden du sendt var også bare rigitg fin

Den kom frem da jeg søgte på den tekst du havde skrevet - de hedder det samme

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

Maalene skriver:

Den kom frem da jeg søgte på den tekst du havde skrevet - de hedder det samme

Hihi men nu overvejer jeg om det skal være den i stedet for den er jo bare så smuk

Tusind tak for din hjælp. nu skal min stue min stue nok bliver rigtig flot

Anmeld

2. december 2010

dorthemus

Sikke et stort arbejde...MEGET flot resultat

Anmeld

2. december 2010

Maalene

Hihi men nu overvejer jeg om det skal være den i stedet for den er jo bare så smuk

Tusind tak for din hjælp. nu skal min stue min stue nok bliver rigtig flot

Det var da det mindste - rart at kunne hjælpe

Glæder mig til at se resultatet, hvis du har lyst til at smide et billede op med det endelige resultat

Og total lækker dreng du har dig forresten - det har i dælme gjort godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.