Huset før og efter (underetagen) - billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

MaybeBaby

Hold da op, hva! Vi har haft vores hus i mindre end et år, men iiiihhhh hvor man gerne vil igang med det hele. Dog er vores ikke så brunt, som jeres har været!

Men det er GODT nok blevet flot. I kan være stolte af jer selv. Hvor lang tid tog det jer?

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Maalene

mortil3dejligepiger skriver:

Nej, jeg kan da slet ikke forstå, I har lavet det om! Det var da så fiiint, som det var .

Nej, bare for sjov! Det er da et super lækkert hus!   Det kan jeg godt forstå, I er glade for!

Vi købte selv hus for nogle år siden og har sat det fuldt og helt i stand. Kæmpe forandring - og bare så fedt, at få det nyt og lækker, og som man gerne vil have det

Så håber jeg, der snart kommer en baby i huset til Jer, så det store hus bliver udnyttet godt

Undskyld det sene svar

Ja, det er simpelthen sååå skønt at man kan få det lige præcis som man gerne vil have det - selvom det er hårdt mens alt ombygningen står på - så er det sgu bare det hele værd

Håber det går rigtig godt med guldklumpen i maven

Anmeld

19. januar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Hold da op, hva! Vi har haft vores hus i mindre end et år, men iiiihhhh hvor man gerne vil igang med det hele. Dog er vores ikke så brunt, som jeres har været!

Men det er GODT nok blevet flot. I kan være stolte af jer selv. Hvor lang tid tog det jer?

/Mette

Tusind mange tak - havde slet ikke set du havde skrevet

Ja, det er et helt nyt hus (næsten ) vi har fået os, det er bare SÅ skønt... Og ja, der var bare lorte-brune brædder på en helt masse vægge - så forfærdeligt

Vi overtog huset 1. marts og vi flyttede ind midt i maj tror jeg...

Det gik rigtig stærkt, men vi var også bare igang hver eneste dag og heldige med at hele kærestens familie bor i samme by, så de var rigtig søde til at hjælpe Og så har vi gået og nusset med en masse efter vi er flyttet ind også

Men vi mangler stadig overetagen, har malet noget af det ovenpå og skiftet nogle vinduer, men værelserne ovenpå er nogenlunde til at gå til - der er kun et GYSELIGT badeværelse, som vi lige skal have sparet sammen til først

Hvor langt er i med jeres hus?

Anmeld

20. januar 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Tusind mange tak - havde slet ikke set du havde skrevet

Ja, det er et helt nyt hus (næsten ) vi har fået os, det er bare SÅ skønt... Og ja, der var bare lorte-brune brædder på en helt masse vægge - så forfærdeligt

Vi overtog huset 1. marts og vi flyttede ind midt i maj tror jeg...

Det gik rigtig stærkt, men vi var også bare igang hver eneste dag og heldige med at hele kærestens familie bor i samme by, så de var rigtig søde til at hjælpe Og så har vi gået og nusset med en masse efter vi er flyttet ind også

Men vi mangler stadig overetagen, har malet noget af det ovenpå og skiftet nogle vinduer, men værelserne ovenpå er nogenlunde til at gå til - der er kun et GYSELIGT badeværelse, som vi lige skal have sparet sammen til først

Hvor langt er i med jeres hus?

Jamen vi har nyt badeværelse og forgang, har malt de gråblå fliser i køkkenet blank sorte og nu i uge 8 hvor jeg har fri skal stuen males og forhåbentlig snart nyt gulv på. og så skal det sidste i gæsteværelset laves og hænges op. 

Og så skal der jo lige laves et babyværelse! Der er heldigvis malet hvidt, så jeg skal bare have malet motiver og landskab på væggen Et dejligt lille hygge projekt. OG så hen over sommeren står den på haven

Anmeld

20. januar 2011

june1987

hold da kæft hvor lækkert, og pisse FED stil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.