Huset før og efter (underetagen) - billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

patella

Maalene skriver:

Hej piger...

Her er lidt billedspam af vores dejlige hus på 252 kvm... Vi har nået hele underetagen og mangler overetagen, men der er vi i fuld gang

Der mangler lige at blive malet en kant i det nye badeværelse på billederne, men det har vi dog fået ordnet nu

Vi har væltet en væg mellem køkkenet og spisestuen, bare så I ikke bliver aaaalt for forvirrede

Til Sabrina L - så kom de lovede billeder endelig

De første 9 billeder er det gamle hus, og resten er efter renoveringen (men det havde I nok gættet)

Wow det er MONSTER flot!!!!!

Håber det er ok, men jeg har altså et par spørgsmål, da vi selv skal til at sætte hus i stand - får nøglen på mandag og jeg glæder mig bare HELT vildt 

Vi har også tænkt os at få lamelparket... men er sådan i tvivl om hvor meget spil der skal være i det. Kan du fortælle hvad træsort I har valgt og hvad I er gået efter mht. farvespil - hvor meget/hvor lidt osv.

Og så kan jeg se I har valgt at ha trægulv i køkkenet. Det er også det jeg allerhelst vil ha, men manden mener ikke det er til at holde i et køkken. Ved du noget om det??

Håber det er ok jeg spør... 

Og endnu engang, hvor er det bare blevet smukt - man fatter overhovedet ikke det er det samme hus!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Steph_Laurits

Maalene skriver:

Er MEGET overbevist om, at stilen er steget fra 0 til 100 på 3 sekunder hjemme hos jer Hehe...

Ja, det er selvfølgelig en nødvendighed, men vi har fået en super lækker sofa for det halve af hvad de koster i butikker - så bare et godt råd, som er godt at have i baghovedet

Det vil jeg helt sikkert huske på

Anmeld

3. december 2010

CmarianN

Maalene skriver:

Tusind mange tak... Hehe...

Er også super glad for det - men skal ikke igennem sådan en omgang igen foreløbigt

Haha nej det kan jeg da godt forstille mig

Anmeld

3. december 2010

Muhmi

Maalene skriver:

Mange tak... Hehe... Er vi også

Huset kom til salg da boligmarkedet toppede til 1,6 mio - men så gik det stærkt ned af bakken og vi købte huset på det HELT rigtige tidspunkt til lige knap 1,1 mio... Og så har vi så renoveret for 300.000 indtil videre - så vi sidder rimelig godt i det

Men huset ligger også 12 km. fra Horsens og omkring 18 fra Vejle i en lille by - men her er både bager, brugsen, spar og banker, så vi mangler ikke noget her

Det var faktisk ikke så vildt... Det ser rigtig rigtig dyrt ud... Men igen, med de rigtige fingre der piller med det, kan alting komme til at se flot og dyrt ud...  Rigtig godt gået

Anmeld

5. december 2010

Maalene

Kruse90 skriver:

waw hvor er det flot
Hvor ligger huset henne??

Syntes jeg har set de gamle billeder før? Det ligener noget fra en salgsopstilling?

Tusind mange tak

Ja, det er nemlig fra salgsopstillingen, det ligger i Hornsyl mellem Horsens og Vejle - ved ikke om det er et du har haft kigget på?

Anmeld

5. december 2010

Maalene

patella skriver:

Wow det er MONSTER flot!!!!!

Håber det er ok, men jeg har altså et par spørgsmål, da vi selv skal til at sætte hus i stand - får nøglen på mandag og jeg glæder mig bare HELT vildt 

Vi har også tænkt os at få lamelparket... men er sådan i tvivl om hvor meget spil der skal være i det. Kan du fortælle hvad træsort I har valgt og hvad I er gået efter mht. farvespil - hvor meget/hvor lidt osv.

Og så kan jeg se I har valgt at ha trægulv i køkkenet. Det er også det jeg allerhelst vil ha, men manden mener ikke det er til at holde i et køkken. Ved du noget om det??

Håber det er ok jeg spør... 

Og endnu engang, hvor er det bare blevet smukt - man fatter overhovedet ikke det er det samme hus!!!

Tusind tak - vi er også bare glade for det

Jamen du er mere end velkommen til at spørge, så spør' du bare løs

Vi har valgt ask, fordi vi rigtig gerne ville have et lyst gulv og vi fik og vide, at aske- og egegulve er de mest holdbare og modstandsdygtige - eller hvad det hedder

Ved faktisk ikke lige hvordan med køkkengulve og det, men jeg er rigtig glad for, at vi fik trægulv i køkkenet, og så længe man sørger for at tørre op, når/hvis man spilder osv., så er der altså ingen problemer med trægulv i køkkenet

Anmeld

5. december 2010

Maalene

Muhmi skriver:

Det var faktisk ikke så vildt... Det ser rigtig rigtig dyrt ud... Men igen, med de rigtige fingre der piller med det, kan alting komme til at se flot og dyrt ud...  Rigtig godt gået

Ja, det kan være rigtig svært at vurdere, og beliggenhed gør også rigtig meget

Men vi skal også helst over de 1.4 når vi skal have det vurderet, men nu må vi se

Ha' en dejlig aften

Anmeld

6. december 2010

patella

Maalene skriver:

Tusind tak - vi er også bare glade for det

Jamen du er mere end velkommen til at spørge, så spør' du bare løs

Vi har valgt ask, fordi vi rigtig gerne ville have et lyst gulv og vi fik og vide, at aske- og egegulve er de mest holdbare og modstandsdygtige - eller hvad det hedder

Ved faktisk ikke lige hvordan med køkkengulve og det, men jeg er rigtig glad for, at vi fik trægulv i køkkenet, og så længe man sørger for at tørre op, når/hvis man spilder osv., så er der altså ingen problemer med trægulv i køkkenet

Tusind tak for dit svar! Vi har også valgt ask, netop også fordi det skulle være lyst. Har I valgt med lak eller olie? 

Netop i weekenden besluttede vi os for at føre trægulvet helt ud i køkkenet også. Det gør det så meget nemmere og så skal man ikke tænke på om det gulv man vælger passer til køkkenet osv, for trægulvet passer bare til det hele! 

Og vores er lakeret, det har vist fået 6 gange matlak, så vi tør godt at ha det i køkkenet (det blev også lige undersøgt i weekenden) for når det er lakeret, så skulle det forskellige ikke trække ned i det og det er nemt at vaske. Men selvfølgelig er det vigtigt at vaske det tit, men det havde jeg nu også gjort, selvom vi havde fået fliser på. 

Vi får nøglen i dag kl 16 - uuuuh jeg glæder mig. Men vi skal godt nok ha travlt de næste 6 uger, for vi skal flytte ind 8. januar 

Anmeld

7. december 2010

Maalene

patella skriver:

Tusind tak for dit svar! Vi har også valgt ask, netop også fordi det skulle være lyst. Har I valgt med lak eller olie? 

Netop i weekenden besluttede vi os for at føre trægulvet helt ud i køkkenet også. Det gør det så meget nemmere og så skal man ikke tænke på om det gulv man vælger passer til køkkenet osv, for trægulvet passer bare til det hele! 

Og vores er lakeret, det har vist fået 6 gange matlak, så vi tør godt at ha det i køkkenet (det blev også lige undersøgt i weekenden) for når det er lakeret, så skulle det forskellige ikke trække ned i det og det er nemt at vaske. Men selvfølgelig er det vigtigt at vaske det tit, men det havde jeg nu også gjort, selvom vi havde fået fliser på. 

Vi får nøglen i dag kl 16 - uuuuh jeg glæder mig. Men vi skal godt nok ha travlt de næste 6 uger, for vi skal flytte ind 8. januar 

Kanon valg Vi er virkelig glade for vores gulv og at vi ofrede det ekstra på et rigtig godt gulv

Ved faktisk ikke om det er lakeret eller olieret Kan jeg ikke huske... Hehe...

Uhh, hvor er det bare spændende - så er det med at komme igang så I hurtigt kan blive færdige

Alt held og lykke skal I ihvertfal have herfra med projektet, er sikker på det bliver rigtig godt og håber på før/efter billeder - elsker jeg at se

Knus Malene

Anmeld

10. januar 2011

mortil4dejligepiger

Nej, jeg kan da slet ikke forstå, I har lavet det om! Det var da så fiiint, som det var .

Nej, bare for sjov! Det er da et super lækkert hus!   Det kan jeg godt forstå, I er glade for!

Vi købte selv hus for nogle år siden og har sat det fuldt og helt i stand. Kæmpe forandring - og bare så fedt, at få det nyt og lækker, og som man gerne vil have det

Så håber jeg, der snart kommer en baby i huset til Jer, så det store hus bliver udnyttet godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.