Maalene skriver:
Tusind tak - vi er også bare glade for det 
Jamen du er mere end velkommen til at spørge, så spør' du bare løs 
Vi har valgt ask, fordi vi rigtig gerne ville have et lyst gulv og vi fik og vide, at aske- og egegulve er de mest holdbare og modstandsdygtige - eller hvad det hedder 
Ved faktisk ikke lige hvordan med køkkengulve og det, men jeg er rigtig glad for, at vi fik trægulv i køkkenet, og så længe man sørger for at tørre op, når/hvis man spilder osv., så er der altså ingen problemer med trægulv i køkkenet 
Tusind tak for dit svar! Vi har også valgt ask, netop også fordi det skulle være lyst. Har I valgt med lak eller olie?
Netop i weekenden besluttede vi os for at føre trægulvet helt ud i køkkenet også. Det gør det så meget nemmere og så skal man ikke tænke på om det gulv man vælger passer til køkkenet osv, for trægulvet passer bare til det hele! 
Og vores er lakeret, det har vist fået 6 gange matlak, så vi tør godt at ha det i køkkenet (det blev også lige undersøgt i weekenden) for når det er lakeret, så skulle det forskellige ikke trække ned i det og det er nemt at vaske. Men selvfølgelig er det vigtigt at vaske det tit, men det havde jeg nu også gjort, selvom vi havde fået fliser på. 
Vi får nøglen i dag kl 16 - uuuuh jeg glæder mig. Men vi skal godt nok ha travlt de næste 6 uger, for vi skal flytte ind 8. januar 
Anmeld