StephanieJ skriver:
Hehe, ja!
Da jeg flyttede ind her havde manden verdens GRIMMESTE skab/vitrine/kommode ting i gyseligt træ, gammelt mørkebrunt spisebord med ligeså grimme stole til, og en fesen kedelig grim seng. Så kom jeg bare og indtog det hele
ALTSÅ!! Haha.
Men det hele blev skiftet ud, min seng kom ind - og så blev der købt helt nye møbler til køkken og stue!! LÆKKERT! Vi mangler dog lige at få høvlet sofa'en ud og erstattet med en yngre og pænere model
Haha! Men manden er heeelt ok med det - tror godt han kunne se hvordan det stod til med hans "stil" (hvis man kan kalde det det) 
Haha - åhh, de kære mænd

Man kan TYDELIGT se, om der bor en kvinde i huset... Hehe... Kan lige forestille mig de møbler - åhh, sikke et syn

Har også hørt, at inden jeg flyttede ind i kærestens lejlighed dengang, der var der bare INGEN stil eller noget som helst... Haha, tilfældige møbler var bare sådan kastet ind, hvide vægge overalt... Men det fik jeg vidst hurtigt lavet om på

Hvis I skal have en ny sofa, kan jeg anbefale lauritz.com... Der er mange gyselige sofaer, men også nogle virkelig fede ind imellem til ingen penge
Anmeld