Huset før og efter (underetagen) - billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

JCS

Nøøjj, hvor lækkert. Men håber ikke, at i har smidt de røde lamper i køkkenet ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Moar2011

SHIT et fedt hus i har fået lavet

Anmeld

1. december 2010

Muhmi

Damn det ser lækkert ud, det kan i godt være stolte af...  Hvor dyrt har det været hvis man må spørge?

Anmeld

1. december 2010

Den lykkelige

Er du da vimmer en forandring!!!! Hold da op, det har i gjort godt!!! :-)

Anmeld

1. december 2010

K&S

1. december 2010

Trine89

HOOLD nu kæft en Fantastisk  og positiv forandring.. 

Det ser fandme godt ud.. det hele ser så indbydende ud  

Det er sku godt arbejde  og kan sku forstå at der skal gå en god rum tid inden du skal losses med sår'n noget, sikke et arbejde..  men der er jo også en god fremtis i sår'n et hus. når nu det er såå stort skal men jo nok først flytte igen når man bliver gammel og huset pludselig bliver for stort.. 

Anmeld

1. december 2010

twinboys

wauuuuuuuuuuuuuuuuuw det er super flot

Anmeld

1. december 2010

Isabella_mor

WAUW et fedt hus... hvornår må man flytte ind der ville jeg gerne bo.. 

Anmeld

1. december 2010

DK

Hold da op! Ja, det er jo næsten ikke til at forestille sig at det kunne blive så moderne, når man kigger på før billederne!

Det hele ser super cool og lækkert ud!

Anmeld

1. december 2010

Maalene

StephanieJ skriver:

Hehe, ja!

Da jeg flyttede ind her havde manden verdens GRIMMESTE skab/vitrine/kommode ting i gyseligt træ, gammelt mørkebrunt spisebord med ligeså grimme stole til, og en fesen kedelig grim seng. Så kom jeg bare og indtog det hele  ALTSÅ!! Haha.

Men det hele blev skiftet ud, min seng kom ind - og så blev der købt helt nye møbler til køkken og stue!! LÆKKERT! Vi mangler dog lige at få høvlet sofa'en ud og erstattet med en yngre og pænere model  Haha! Men manden er heeelt ok med det - tror godt han kunne se hvordan det stod til med hans "stil" (hvis man kan kalde det det)

Haha - åhh, de kære mænd

Man kan TYDELIGT se, om der bor en kvinde i huset... Hehe... Kan lige forestille mig de møbler - åhh, sikke et syn

Har også hørt, at inden jeg flyttede ind i kærestens lejlighed dengang, der var der bare INGEN stil eller noget som helst... Haha, tilfældige møbler var bare sådan kastet ind, hvide vægge overalt... Men det fik jeg vidst hurtigt lavet om på

Hvis I skal have en ny sofa, kan jeg anbefale lauritz.com... Der er mange gyselige sofaer, men også nogle virkelig fede ind imellem til ingen penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.