Nogen der har søgt julehjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Anonym

Jeg vælger at svare som anonoym, da jeg ikke har lyst til at fremtille min økonomiske situation for hele DK.
MEN, jeg har søgt julehjælp. Jeg er alene med et barn, og har 1700kr. om måneden, til mad, tøj, bleer, shampoo... You name it.
Egentlig har jeg lidt dårlig samvittighed over at søge, men igen, jeg vil gerne give mig barn en ordentlig jul og vi vil gerne have julemad på bordet.

Min søn går til dagligt i tøj som han har arvet af drenge der idag er 8 og 10 år. Det er hverken top moderne, eller særlig pænt, men det er hvad er er at gøre.

Om vi får det, eller vi får afslag må de kloge mennesker jo så vudere, men jeg har taget chancen.
For vi ikke hjælpen må vi jo klare os for det vi har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg vælger at svare som anonoym, da jeg ikke har lyst til at fremtille min økonomiske situation for hele DK.
MEN, jeg har søgt julehjælp. Jeg er alene med et barn, og har 1700kr. om måneden, til mad, tøj, bleer, shampoo... You name it.
Egentlig har jeg lidt dårlig samvittighed over at søge, men igen, jeg vil gerne give mig barn en ordentlig jul og vi vil gerne have julemad på bordet.

Min søn går til dagligt i tøj som han har arvet af drenge der idag er 8 og 10 år. Det er hverken top moderne, eller særlig pænt, men det er hvad er er at gøre.

Om vi får det, eller vi får afslag må de kloge mennesker jo så vudere, men jeg har taget chancen.

det var ikke meget, håber i får lidt hjælp, til at holde en dejlig for for, og håber uanset hvad der sker, at i får en rigtig dejlig jul

Anmeld

24. november 2010

Bruus

Noneother skriver:

Ja det er meget muligt, men er der ikke ligesom blevet sagt det der skulle siges i den sag efterhånden? x 5

Folk er blevet grovere end hvad der er behøvet, og tonen er på ingen måde sober længere.

Den eneste grund til at det ikke er blevet stoppet, er mangel på online-admins.

Anmeld

24. november 2010

Guldet

MissGeoh skriver:

Hvem siger at det overhovedet er hende der har søgt om julehjælp, og hun ikke bare spørger til råds for at evt hjælpe andre?

- Betina.

Ja er så enig--. der står jo ingen steder at hun vil søge, men blot er nysgerrig for at få afvide hvem der kan få. folk flipper da total ud!!

Anmeld

24. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej piger.

Nu har jeg læst hele tråden igennem. Syntes tonen er lige høj nok.
Det er selvfølgelig helt iorden at I har hver jeres mening.
Men husk ikke at køre på enkelte personer. I kender ikke hinandens økonomiske forhold.

Bare lige en lille reminder herfra

Knus Carina, moderator på baby.dk

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

Håber da virkelig os du får det! 

Anmeld

24. november 2010

ekzunz

SoffiLine skriver:

Og siden hun ikke svare på nogle af

alle disse svar, må det være fordi hun ved at det er forkert  

LÆNGE LEVE DEM DER IKKE KAN FÅ NOK   NOT!

Jeg synes altså du går langt over stregen!

Anmeld

24. november 2010

lisesp83

LAURAS MOR skriver:

Ja er så enig--. der står jo ingen steder at hun vil søge, men blot er nysgerrig for at få afvide hvem der kan få. folk flipper da total ud!!

Der står på første side, hvor hun vil søge julehjælp..

Anmeld

24. november 2010

Guldet

lisesp83 skriver:

Fordi hun har skrevet hvor hun ville søge henne

Hun har skrevet at hun har søgt under møderhjælpen, det var nok bare for at være nysgerrig om hvem der kunne få! Jeg er sikker på det er bare af nysgerrighed!

Anmeld

24. november 2010

lisesp83

LAURAS MOR skriver:

Hun har skrevet at hun har søgt under møderhjælpen, det var nok bare for at være nysgerrig om hvem der kunne få! Jeg er sikker på det er bare af nysgerrighed!

Ahh mon dog?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.