Nogen der har søgt julehjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

helora

Anonym skriver:

Det er da en ualmindelig utiltalende holdning at have. Fordi folk ikke er enige med dig, så slikker de røv? Kan godt forstå du skriver anonymt, for den bemærkning er da pinlig at lægge navn til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

helora

jannebjerre skriver:

Hold da helt op piger! Må sige jeg er rystet - troede der var mere medmenneskelighed herinde!!! Hvorfor kører hetz på den måde!! Der er da ingen der kender hinandens økonomiske tilstand, det kunne jo vær hun havde fået penge af sine forældre til det omtalte lalgersalg??? Ja hvad ved jeg - jeg syg i hvert fald det er sygt at kører sådan på et andet menneske Stakkels hende - hun spurgte bare, men i stedet for svar på hendes spørgsmål bliver hun høvlet ned...!!!!! 

Anmeld

24. november 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Hørt... Og hin ligger ikke selv på den lade side når det gælder spydige kommentar!

Vælger at være ano fordi jeg ikke gider blive upopulær fordi jeg er imod en af de popælære....

Kan sgu godt forstå du er anonym

Anmeld

24. november 2010

Sees

EJ, NU HOLDER I SGU - ALLE SAMMEN!!

Både jer der forsvarer og jer der hakker - Det er bare ikke iorden!
Det er helt iorden at have en mening om Eva, og hvad hun bruger sine penge på, men det kan og vil altid kun være Evas problem, og hvis hun synes hun har behov for julehjælp, jamen så lad hende da.
Hvis I synes det er forkert, så kan I jo så bare fryde jer ved at I ikke bruger jeres penge så forkert, som I synes hun gør!

Og til jer der forsvarer - Det kan Eva sgu da selv klare, hvis hun har det behov.
Vi er enige om at det ikke er ok at hakke på et andet menneske - Men tænk lige over hvad I selv gør, når I så begynder at forsvare Evas sag - Så begynder I at hakke på en andens mening og holdning.

Hvis dem der hakker skal holde sig til emnet, så skal I jo også selv gøre det!

Vi kan alle blive enige om at være uenige - Og det er sgu da ok!
Men tal pænt til hinanden, og fryd jer over at det ikke er jer, der begår de fejl, som I synes andre begår.

Tak.

Anmeld

24. november 2010

lisesp83

Se hvor hurtigt i kan vende jer mod andre.

Nu bliver dem i er uenige med, haglet ned. Spændende

Anmeld

24. november 2010

jannebjerre

helora skriver:

Det er da en ualmindelig utiltalende holdning at have. Fordi folk ikke er enige med dig, så slikker de røv? Kan godt forstå du skriver anonymt, for den bemærkning er da pinlig at lægge navn til

ENIG - er man voksen nok til at svine til, er man vel også voksen nok til at stå ved det...eller??????

Anmeld

24. november 2010

slettet_7530

Jeg har anmeldt tråden da jeg synes det er sørgeligt at man ikke går efter bolden men personen

øv

Anmeld

24. november 2010

klmf

Mon ikke du bare skal indsende din årsopgørelse (kan jo så ikke lige huske om bp er med i indtægter???) og så vurderer de det ud fra det. Ved ikke hvor meget der er at gøre med i år, jeg læste at flere end nogensinde søger i år.

Håber alle der har brug for det får lidt af kagen. Jeg sender en ged eller to til Afrika, de mangler nu også

Anmeld

24. november 2010

Laulund87

lisesp83 skriver:

Se hvor hurtigt i kan vende jer mod andre.

Nu bliver dem i er uenige med, haglet ned. Spændende

Eller også gør de opmærksom på ualmindelig dårlig opførsel....

Anmeld

24. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Denne tråd lukkes hermed da der i høj grad er tale om personangreb på trådstarter, og en stort set fuldstændg uvedkommende meningsudveksling om TS, som intet har at gøre med det spørgsmål som tages op.

Baby.dk tolererer ikke den slags UANSET hvilke brugere som deltager eller er offer for at få deres tråd spoleret, eller deres person angrebet.

Vi opfordrer til selvransagelse hos de involverede, og henstiller til at det ikke gentager sig.

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.