Nogen der har søgt julehjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

LouiseNielsen

Tjuhl skriver:

ja, det var ret fantastisk. jeg vidste slet ikke vi havde været så trængte før jeg blev voksen

Nej.. Man kan sige at dengang havde du ikke gavn af at vide hvor hårdt i sad i det. Og din mor fandt ud af det Og du havde sikkert en rigtig god jul alligevel og mærkede som sådan ikke til noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

oo

LouiseNielsen skriver:

Nej.. Man kan sige at dengang havde du ikke gavn af at vide hvor hårdt i sad i det. Og din mor fandt ud af det Og du havde sikkert en rigtig god jul alligevel og mærkede som sådan ikke til noget...

præcis

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

Der er KÆMPE forskel...

Eva køber dyrt tøj, og fortæller tit om hendes økonomi hvor hun tydeligvis ikke mangler noget...

Soffiline vælger at sætte et barn til verden og har brug for at få lidt hjælp til en barnevogn. Fordi hun ikke har råd til en selv. Kender ik til hvorfor!

Eva har råd til dyrt tøj og mange andre ting, så bør hun også have råd til at holde jul uden økonomisk støtte...

Tak for det 

Og som sagt i tidligere indlæg vil jeg gerne fortælle hvorfor, blot ikke her hvor alle kan se det!

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Nåå, men håber da Eva kommer ind og forsvare sig... Hun plejer at være rapkæftet nok overfor andre når det ikke går som hun ønsker det....

Men hvor bliver hun af nu når det går ud over hende selv??

Ikke det skal lyde nedladende overfor hende... Mon hun plejer ikke lide i stilhed!

Anmeld

24. november 2010

Noneother

Anonym skriver:

Nåå, men håber da Eva kommer ind og forsvare sig... Hun plejer at være rapkæftet nok overfor andre når det ikke går som hun ønsker det....

Men hvor bliver hun af nu når det går ud over hende selv??

Ikke det skal lyde nedladende overfor hende... Mon hun plejer ikke lide i stilhed!

Du tror ikke hun er offline måske? -og at hun får sig en jævnt ubehagelig overraskelse når hun kommer online, og bli´r svinet til på 12 sider?

-Dette siger jeg ikke fordi jeg er på hendes side, men fordi at det bare har taget overhånd for længe siden det her.

Anmeld

24. november 2010

Anonym

Noneother skriver:

Du tror ikke hun er offline måske? -og at hun får sig en jævnt ubehagelig overraskelse når hun kommer online, og bli´r svinet til på 12 sider?

-Dette siger jeg ikke fordi jeg er på hendes side, men fordi at det bare har taget overhånd for længe siden det her.

Hun var online 17.28 kan man se på hendes profil...

Hun bliver ikke svinet til syntes jeg egentlig... Folk kommer med deres mening. Og er der noget som kan skabe kaos, så er det penge... Derfor folk kommer helt op og ringe. Og havde man gjort ligegyldig hvem det var der havde oprettet dette indlæg....

Kram

Anmeld

24. november 2010

Topp

total latter drejning denne tråd har taget  - ALLE kan ansøge - og så tager DE stilling til om man er berettiget - det er sku IKKE baby.dk´s panel af mennesker der gør det... så hvorfor gå op i om folk søger????

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Topp skriver:

total latter drejning denne tråd har taget  - ALLE kan ansøge - og så tager DE stilling til om man er berettiget - det er sku IKKE baby.dk´s panel af mennesker der gør det... så hvorfor gå op i om folk søger????

Altså jeg blander mig fordi jeg håber at hun selv vil ku se hvorfor folk reagere som de gør... Måske kommer hun online senere og giver en helt vild go grund til hun søger... Bare svært at tro på når hun plejer at give udtryk for at hun har en god økonomi!

Anmeld

24. november 2010

Topp

jamen så vurdere de nok hun selv har råd - hvorfor så hidse sig op - INGEN får der selv har RÅD

Anmeld

24. november 2010

Noneother

Anonym skriver:

Hun var online 17.28 kan man se på hendes profil...

Hun bliver ikke svinet til syntes jeg egentlig... Folk kommer med deres mening. Og er der noget som kan skabe kaos, så er det penge... Derfor folk kommer helt op og ringe. Og havde man gjort ligegyldig hvem det var der havde oprettet dette indlæg....

Kram

Ja det er meget muligt, men er der ikke ligesom blevet sagt det der skulle siges i den sag efterhånden? x 5

Folk er blevet grovere end hvad der er behøvet, og tonen er på ingen måde sober længere.

Den eneste grund til at det ikke er blevet stoppet, er mangel på online-admins.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.