Nogen der har søgt julehjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

SoffiLine

Og siden hun ikke svare på nogle af

alle disse svar, må det være fordi hun ved at det er forkert  

LÆNGE LEVE DEM DER IKKE KAN FÅ NOK   NOT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

oo

min mor gik til præsten i den landsby hvor vi boede da vi var små, han sørgede for vi fik mad dén juleaften

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Tjuhl skriver:

min mor gik til præsten i den landsby hvor vi boede da vi var små, han sørgede for vi fik mad dén juleaften

Anmeld

24. november 2010

Anonym

SoffiLine skriver:

Jamen det skal folk ha lov til at ha

Jeg vil bare ikke sidde og skrive hele min historie offentligt, har også skrevet at folk der vil vide hvorfor kan skrive privat til mig

Og så stå da for fanden frem

nej men altså er vel samme princip og se hvad man har råd til.

synes da det er forkert at sætte et barn til verden- når man ikke har råd til det.

derfor vælger eva nok at søge julehjælp, for at kunne forsørge sine drenge i juletiden.

ergo hun søger hjælp ligesom du har gjort

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Tjuhl skriver:

Hvor lyder det bare sødt.. Et sted alle hjælper alle!!

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

synes da det er forkert at sætte et barn til verden- når man ikke har råd til det.

derfor vælger eva nok at søge julehjælp, for at kunne forsørge sine drenge i juletiden.

Jamen cool nok, nu handler det om mig og om at jeg ikke burde sætte et barn til verden  Synes du ikke selv du er liiidt langt ude lige nu???? 

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

SoffiLine skriver:

Jamen cool nok, nu handler det om mig og om at jeg ikke burde sætte et barn til verden  Synes du ikke selv du er liiidt langt ude lige nu???? 

Ps har ikke søgt julehjælp og har heller ik tænkt mig at gøre det.

Og til en anden orientering, har heller ikke søgt om at få betalt den barnevogn

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Jbk skriver:

og må jeg høre hvad jeres rådighedsbeløb er på bundlinien....der hvor jeg har kikket der skulle man ikke skrive børnepengene med, altså fra far og stat, men kun hvad man ellers havde...

jeg har kigget lidt omkring, og kunne ikke finde ud af om man skal skrive børnebidrag på ansøgningerne, der står ikke direkte man skal, eller ikke skal, men der var rubrikker i ansøgningerne til div indtægter, så tænker den måske går på der men ellers har de telefonnumre man kan ringe på, kan desværre ikke være til megen hjælp, men jeg håber at i uanset hvad, får en rigtig dejlig juleaften

Anmeld

24. november 2010

oo

LouiseNielsen skriver:

Hvor lyder det bare sødt.. Et sted alle hjælper alle!!

ja, det var ret fantastisk. jeg vidste slet ikke vi havde været så trængte før jeg blev voksen

Anmeld

24. november 2010

Anonym

Anonym skriver:

Der er KÆMPE forskel...

Eva køber dyrt tøj, og fortæller tit om hendes økonomi hvor hun tydeligvis ikke mangler noget...

Soffiline vælger at sætte et barn til verden og har brug for at få lidt hjælp til en barnevogn. Fordi hun ikke har råd til en selv. Kender ik til hvorfor!

Eva har råd til dyrt tøj og mange andre ting, så bør hun også have råd til at holde jul uden økonomisk støtte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.