Hmm nu har jeg læst samtlige indlæg igennem. Jeg har da min egen personlige holdning omkring, hvad man ikke bør gøre, men det er jo bare min personlige mening. Jeg agter ikke at køre den ned på det plan, som nogen af jer har gjort. At trådstarter måske slev kan være lidt rap i kæften, retfærdiggør da bestemt ikke at i gør det samme. Vi er jo netop voksne mennesker, og bør også kunne skrive til hinanden på en ok måde.
Jeg søger ikke selv julehjælp, da jeg har 3500 kr. i december måned. Der er mange der har et langt lavere rådighedsbeløb end jeg, og jeg synes at hjælpen bør tildeles dem. Jeg kan måske undres at folk med 4.000-5.000 kr. og derover, kan finde på at søge julehjælp, men det er nu ikke noget jeg vil hidse mig op over.
Jeg har valgt at spare i år. Min plan er at leve for 500 kr. i ugen i december måned, 500 kr. til medicin, og så er der 1000 kr. tilbage til at holde jul for, og det kan jo egentlig godt lade sig gøre, hvis man tænker sig lidt om 
Nå blot min mening, og synes måske der er blevet rakket nok ned på folk nu....sorry 

Anmeld