Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

B&J

isabellasmor skriver:

Cavalier King charles spaniel  Er selv vokset op med den, og vi har selv lige for en måneds tid siden fået en 

De er nuttede, ikke for store og ikke for små, og verdens bedste familiehunde 

jeg kunne ikke ha skrevet det bedre selv

det er også ca 3mdr siden vi fik vores pige på 3½år og det er jordens bedste hunderace især for os den passer bare 110% ind i vores familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

TeamRocket

Det var dælme en gammel tråd at hive frem. Men miniature bullterrier og dværgpinscheren må det være.. Og mops. Og rottweiler, og fransk bulldog og jeg kan faktisk bare lide alle hunde der er godt opdraget Racerene og barstarder- de er alle skønne

Anmeld

19. september 2012

LMX

Uuuh der findes så mange dejlige hunderacer.

Vi har selv valgt en Berner Sennen da jeg gerne ville ha en hund som ikke kræver det store ift. motion.

Det er en rolig hund som også er meget vagtsom overfor fremmede.

Vores basse Yoda er lige knapt 4mdr nu og han er virkelig den skønneste og nemmeste hvalp jeg har haft til dato. (Har før haft Cocker Spaniel, Labrador, Tervueren, Grand Danois og en anden Berner)

Anmeld

19. september 2012

Emmamusen2010

Helt klart en Rottweiler. Har en dreng på 3 år som er den mest kærlige og rolige familie hund Elsker børnene og finder sig i alt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2012

isabellasmor

B&J skriver:

jeg kunne ikke ha skrevet det bedre selv

det er også ca 3mdr siden vi fik vores pige på 3½år og det er jordens bedste hunderace især for os den passer bare 110% ind i vores familie

Ja, det er bare en rigtig dejlig hund  

Anmeld

19. september 2012

Kvist

En gang schæfer altid schæfer.. En meget mere loyal, trofast og kærlig skødehund skal man lede længe efter.. Og så beskytter den dem som den har kær..

Anmeld

22. september 2012

mortilfreja

mini89 skriver:

Hej Hej 

Efter jeg idag så dit indlæg, og især dit billed af din fine fine hund, måtte jeg bare blive medlem herinde -bare for at høre til denne race. Jeg har aldrig hørt om den før, men kan forstå at det er en krydsning mellem en puddel og en chihuahua?!

Min kæreste og jeg har besluttes os for at få en hund inden så længe, og er derfor i gang med at kigge på hvad det skal være for en race. Det kræver jo en del overvejelser.. Men da jeg desværre ikk kan finde ret meget info. omkring denne race, håber jeg du vil hjælpe os med nogle svar..

Hvor gammel er den ca. på billedet herinde?

Og hvor stor blir den ca i som fuldvoksen?

Kræver denne race meget motion og pelspleje?

Håber meget på at høre fra dig, trods det er længe siden dette indlæg blev sat igang 

-Karina. 

Hejsa..

Ja det er en blanding mellem en Chihuahua(moderen) og Puddel(faderen)

På det billede jeg har lagt ind er hun ca 1 år gammel.. Hun er på str med en lille puddel så ca 30-40 cm over ryggen..

Hun er en fantastisk hund og meget lærenem efter puddelracen.. Rigtig puttehund..

Hun kræver lidt pelspleje som de fleste hunde.. Jeg klipper hende selv ca hver 4-5 måned

Hun kræver ikke meget motion.. 3-4 gåture om dagen som med andre hunde

Håber jeg fik svaret på dine spørgsmål.. Har du flere så skriv endelig

Kram

Anmeld

22. september 2012

havana

Jeg er helt klart til schæferhund og dansk svensk gårdhund, har kennel med begge racer Skønne skønne hunde

Anmeld

22. september 2012

Satans

Min er helt klart Fransk Bulldog - Måske også fordi at vi allerede har sådan en

Men han passer bare så godt ind i vores livsstil. Han nyder at være med rundt uden for, men bliver heller ikke tosset af at tage en dag på sofaen Super afslappet hund med en skøn personlighed der kan være med overalt Og så har han størrelse "midt-i-mellem" så han er ikke en lille hund, men heller ikke en stor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2012

Ciss

B&J skriver:

Helt klart en bernersenne det er en hund der vil passe godt på den person jeg er og hvis jeg skulle arbejde og i mit hjem..

De er så dejlige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.