Hvis nu man ikke har lyst til at amme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Lise

Har ikke læst tråden, men svarer lige alligevel..

Man SKAL da ikke for alt i verden amme, men jeg synes man skylder sig selv og sin baby at prøve.... Hvis ikke det fungerer - af den ene eller den anden grund - jamen, så fungerer det jo ikke. Men personligt kan jeg slet ikke forstå hvorfor man ikke vil give det en chance, men i stedet frivilligt begynde "flaske-helvedet"..

Med min første søn fungerede det fantastisk. Han elskede mælken, og min produktion kørte derudaf. Havde naturligvis en forventning om at når lillebror kom til verden ville det blive det samme, og havde sat mig for hvor længe jeg ville amme mv. Men havde jo bare glemt, at det var et andet barn. Amningen kørte ikke fantastisk, og han elskede ikke mælken. Faktisk ville han i perioder ikke ha den. Så måtte igang med flaskerne da han var 2-3 mdr..  

Det jeg vil frem til, er at det kan jo være at det går meget bedre anden gang. Og hvis ikke det gør, så kender du formentlig tegnene og kan stoppe det hurtigere. Men giv det da en chance, med et åbent sind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

LR85

isabellamor skriver:

jeg har slet ikke skrevet at jeg ikke havde lyst...

men hvis det ikke lykkedes må jeg jo gå til alternativer..

Sorry, kom til a citere dit indlæg. Det var ikke meningen.

og forresten smadder fort billed a dig

Anmeld

22. november 2010

Isabella_mor

louiseandersen85 skriver:

Sorry, kom til a citere dit indlæg. Det var ikke meningen.

og forresten smadder fort billed a dig

no probs..

tak

Anmeld

22. november 2010

klmf

Hej alle

Tak for jeres input, det var dejligt at læse lidt forskellige holdninger

Hælder nok stadig mest til at amme de første uger/måneder og så stoppe, som det også var med Oliver. Meeeeen, der er jo et stykke tid til endnu, så vi må se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.