Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
A. skriver: øv knus
øv knus
Ja det er noget øv... Vi springer på hesten igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Min mens meldte sin ankomst til morgen... Så ingen baby i denne omgang.
Min mens meldte sin ankomst til morgen... Så ingen baby i denne omgang.
Det er jeg ked af at læse
SSL skriver: Det er jeg ked af at læse
Takker for
Krydser for at den er der næste gang..
MoarJ skriver: Takker for Krydser for at den er der næste gang..
hved hvordan du har det.. min mens kom også i dag så håber også på den er der næste gang.. krydser for vi får held med det begge to
vanilla skriver: hved hvordan du har det.. min mens kom også i dag så håber også på den er der næste gang.. krydser for vi får held med det begge to
Man bliver en smule nedtrykt....
Tak skal du have... Jeg krydser for os alle...
MoarJ skriver: Man bliver en smule nedtrykt.... Tak skal du have... Jeg krydser for os alle...
ja man gør såå.. var bare så klar til den skulle være der nu.. et lille aug barn var et stort ønske.. krydser også for alle de dejlige mom to be
A. skriver:
Sujan: 2.dec. (19. forsøg) - negativ
*Cille*: 2. december Positiv
Nissen51: 2. Dec.
4kløver: 3 Dec Negativ biimse : 3. dec. (4. forsøg) Louisiana28: 5. dec. (første forsøg m. Pergotime) Negativ LouiseNielsen: 5 dec. (3 forsøg) POSITIV Fleur07: 6.dec. (første forsøg) negativ A: 6. dec. (første forsøg) min mens er kommet- negativ Heide 6. dec. (Forsøgt i 15 måneder) Negativ. mens kommet..
Jarnsaxa: 6. december - negativ
Maria...: 7. dec. Mens er kommet Blyb: 8. dec (12. forsøg) Positiv (4. gang på 1 år) Bliv der så! Trine89: 10. December (5 forsøg) POSITIV (1 dag før tid)
SSL: 10.December (3.-rigtige-forsøg, 10. uden prævention) Håber på baby: 12 dec. (3.forsøg) Mens 10/12 øv MalHa: d. 13 dec, 2. forsøg med IUID POSITIV !! Louiseibsen: d 15 dec WantingBaby2011: 15 dec (første forsøg) 1m1i1a: 16 Dec. (10 forsøg) Negativ - mens før tid.
Majatn: 16 Dec. ( 2. forsøg, 1 efter SA)
Agnete 17 dec. (6. forsøg)
Camillavalby 17 dec. (5IUI) 29 forsøg MoarJ: 18. December (Tæller ikke forsøg mere) Viktoria: 2. forsøg IUI-H, testdag 19. Dec. 2010
Maalene: 20. december (2. gang efter SA)
Nana88: 20 Dec (7. forsøg) Ellim: 21. dec. (2. forsøg)
Ace : 25.dec. (3.forsøg barn nr. 2) Leonora: 30 dec (4 forsøg, barn nr 2)
Ace : 25.dec. (3.forsøg barn nr. 2)
4kløver: 28.dec
Leonora: 30 dec (4 forsøg, barn nr 2)
Maja!: 16 Dec. ( 2. forsøg, 1 efter SA) Positiv! bliv nu derinde
Dejligt at se alt det røde
Tillykke med det piger og held og lykke med dem der ikke har testet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128