Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
desværre min mens er kommet ovr en uge forsinket..suk..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A. skriver: desværre min mens er kommet ovr en uge forsinket..suk..
EEJ! Det er jeg rigtig ked af at læse, hvor er det dog også bare rigtig trist for dig Tænkte faktisk netop på dig idag, at jeg lige ville spørge hvordan det hele gik, sikke en kedelig nyhed
Sujan: 2.dec. (19. forsøg) - negativ
*Cille*: 2. december Positiv
Nissen51: 2. Dec.
4kløver: 3 Dec Negativ biimse : 3. dec. (4. forsøg) Louisiana28: 5. dec. (første forsøg m. Pergotime) Negativ LouiseNielsen: 5 dec. (3 forsøg) POSITIV Fleur07: 6.dec. (første forsøg) negativ A: 6. dec. (første forsøg) Heide 6. dec. (Forsøgt i 15 måneder) Negativ. mens kommet..
Jarnsaxa: 6. december - negativ
Maria...: 7. dec. Mens er kommet Blyb: 8. dec (12. forsøg) Positiv (4. gang på 1 år) Bliv der så! Trine89: 10. December (5 forsøg) POSITIV (1 dag før tid)
SSL: 10.December (3.-rigtige-forsøg, 10. uden prævention) Håber på baby: 12 dec. (3.forsøg) Mens 10/12 øv MalHa: d. 13 dec, 2. forsøg med IUID POSITIV !! Louiseibsen: d 15 dec WantingBaby2011: 15 dec (første forsøg) 1m1i1a: 16 Dec. (10 forsøg)
Majatn: 16 Dec. ( 2. forsøg, 1 efter SA)
Agnete 17 dec. (6. forsøg)
Camillavalby 17 dec. (5IUI) 29 forsøg MoarJ: 18. December (Tæller ikke forsøg mere) Viktoria: 2. forsøg IUI-H, testdag 19. Dec. 2010
Maalene: 20. december (2. gang efter SA) Ellim: 21. dec. (2. forsøg)
Ace : 25.dec. (3.forsøg barn nr. 2) Leonora: 30 dec (4 forsøg, barn nr 2)
SSL skriver: EEJ! Det er jeg rigtig ked af at læse, hvor er det dog også bare rigtig trist for dig Tænkte faktisk netop på dig idag, at jeg lige ville spørge hvordan det hele gik, sikke en kedelig nyhed
hvor er du sød tak..det er lidt træls især at min mens kommer altid den samme dag og nu var den sååå meget forsinket
A. skriver: hvor er du sød tak..det er lidt træls især at min mens kommer altid den samme dag og nu var den sååå meget forsinket
Det er da også lidt underligt, og skide hamrende irriterende
Sender dig en kæææmpe trøste
SSL skriver: Det er da også lidt underligt, og skide hamrende irriterende Sender dig en kæææmpe trøste
takker..hvad med dig skulle du ikke teste d.10?
kan jeg komme på listen??
ved ikke helt hvordan man kommer på da jeg er ny herinde
A. skriver: takker..hvad med dig skulle du ikke teste d.10?
Jo, jeg testede SVAGT, virkelig svagt positivt torsdag aften, og efterflg. har jeg testet neg., men har ingen mens fået.. Så jeg venter og ser tiden an.. Det er bare en lang hård ventetid, og den kender du jo så tydeligvis selv.. Det er slet ikke rart jo..
Nana88 skriver: kan jeg komme på listen?? ved ikke helt hvordan man kommer på da jeg er ny herinde
"Louisiana" kan i hvert fald hjælpe.. Jeg kan ikke fra min comp. og ved egentlig ikk hvorfor Jeg er bare ikke så god en comp. nørd som de andre
Men velkommen til da, det bliver sjovt med endnu én at følge herinde
Skriv lige navn, dato og forsøg, som du kan se vi andre står, så sætter jeg dig ind på listen
Velkommen til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128