Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louisiana28 skriver: Jeg kan ikke se, at andre har lavet denne tråd, så jeg starter for ALLE!! Louisiana28: 6. dec. (første forsøg m. Pergotime)-
Jeg kan ikke se, at andre har lavet denne tråd, så jeg starter
for ALLE!!
Louisiana28: 6. dec. (første forsøg m. Pergotime)-
Er lidt nysgerrig. Hvor lang tid er der gået fra I startede PB til I er begyndt med pergotime?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babyblyp skriver: Er lidt nysgerrig. Hvor lang tid er der gået fra I startede PB til I er begyndt med pergotime?
Lidt over et år. Men får det ikke mere nu, før vi har fået svar på kærestens sædkvalitet - som vi får svar på imorgen.
Har I prøvet længe?
Sujan: 2.dec. (19. forsøg) - negativ
*Cille*: 2. december Positiv
Nissen51: 2. Dec.
4kløver: 3 Dec Negativ biimse : 3. dec. (4. forsøg)
LouiseNielsen: 5 dec. (3 forsøg) POSITIV Fleur07: 6.dec. (første forsøg) negativ A: 6. dec. (første forsøg) min mens er kommet- negativ Heide 6. dec. (Forsøgt i 15 måneder) Negativ. mens kommet..
Jarnsaxa: 6. december - negativ
Maria...: 7. dec. Mens er kommet Blyb: 8. dec (12. forsøg) Positiv (4. gang på 1 år) Bliv der så! Trine89: 10. December (5 forsøg) POSITIV (1 dag før tid)
SSL: 10.December (3.-rigtige-forsøg, 10. uden prævention) Håber på baby: 12 dec. (3.forsøg) Mens 10/12 øv MalHa: d. 13 dec, 2. forsøg med IUID POSITIV !! Louiseibsen: d 15 dec WantingBaby2011: 15 dec (første forsøg) 1m1i1a: 16 Dec. (10 forsøg) Negativ - mens før tid.
Maja!: 16 Dec. ( 2. forsøg, 1 efter SA) Positiv! bliv nu derinde
Agnete 17 dec. (6. forsøg)
Camillavalby 17 dec. (5IUI) 29 forsøg Negativ MoarJ: 18. December (Tæller ikke forsøg mere) Viktoria: 2. forsøg IUI-H, testdag 19. Dec. 2010
Maalene: 20. december (2. gang efter SA)
Nana88: 20 Dec (7. forsøg) Ellim: 21. dec. (2. forsøg)
Ace : 25.dec. (3.forsøg barn nr. 2)
Louisiana28: 27. dec. (er holdt op m. at tælle forsøg)
4kløver: 28.dec
Leonora: 30 dec (4 forsøg, barn nr 2)
SSL: 10.December (3.-rigtige-forsøg, 10. uden prævention) Håber på baby: 12 dec. (3.forsøg) Mens 10/12 øv MalHa: d. 13 dec, 2. forsøg med IUID POSITIV !! Louiseibsen: d 15 dec negativ WantingBaby2011: 15 dec (første forsøg) 1m1i1a: 16 Dec. (10 forsøg) Negativ - mens før tid.
Louisiana28 skriver: Lidt over et år. Men får det ikke mere nu, før vi har fået svar på kærestens sædkvalitet - som vi får svar på imorgen. Har I prøvet længe?
Nej slet ikke...knap to mdr.
Jeg er dog bare lidt bekymret for om jeg virker- jeg har taget minipiller i de sidste 6 mdr. som ikke hæmmer ægløsning, men har ikke haft menstruation, og har så heller ikke fået det efter jeg er stoppet med dem.
babyblyp skriver: Nej slet ikke...knap to mdr. Jeg er dog bare lidt bekymret for om jeg virker- jeg har taget minipiller i de sidste 6 mdr. som ikke hæmmer ægløsning, men har ikke haft menstruation, og har så heller ikke fået det efter jeg er stoppet med dem.
Hvor længe er du gået over tid. så?? Måske du skulle få lægen til at kigge på dig?
Louisiana28 skriver: Hvor længe er du gået over tid. så?? Måske du skulle få lægen til at kigge på dig?
Jeg har ikke haft mens de 6 mdr. jeg har taget minipiller og de sidste 2 mdr uden prævention har jeg stadig ikke set skyggen af noget. Men gravid er jeg desværre ikke!
Du skal jo ikke have mens på minnipiller...
Jo med de minipiller jeg har taget skal man....
louieibsen skriver: Sujan: 2.dec. (19. forsøg) - negativ *Cille*: 2. december Positiv Nissen51: 2. Dec. 4kløver: 3 Dec Negativ biimse : 3. dec. (4. forsøg) LouiseNielsen: 5 dec. (3 forsøg) POSITIV Fleur07: 6.dec. (første forsøg) negativ A: 6. dec. (første forsøg) min mens er kommet- negativ Heide 6. dec. (Forsøgt i 15 måneder) Negativ. mens kommet.. Jarnsaxa: 6. december - negativ Maria...: 7. dec. Mens er kommet Blyb: 8. dec (12. forsøg) Positiv (4. gang på 1 år) Bliv der så! Trine89: 10. December (5 forsøg) POSITIV (1 dag før tid) SSL: 10.December (3.-rigtige-forsøg, 10. uden prævention) Håber på baby: 12 dec. (3.forsøg) Mens 10/12 øv MalHa: d. 13 dec, 2. forsøg med IUID POSITIV !! Louiseibsen: d 15 dec negativ WantingBaby2011: 15 dec (første forsøg) 1m1i1a: 16 Dec. (10 forsøg) Negativ - mens før tid. Maja!: 16 Dec. ( 2. forsøg, 1 efter SA) Positiv! bliv nu derinde Agnete 17 dec. (6. forsøg) Camillavalby 17 dec. (5IUI) 29 forsøg Negativ MoarJ: 18. December (Tæller ikke forsøg mere) Viktoria: 2. forsøg IUI-H, testdag 19. Dec. 2010 Maalene: 20. december (2. gang efter SA) Nana88: 20 Dec (7. forsøg) Ellim: 21. dec. (2. forsøg) Ace : 25.dec. (3.forsøg barn nr. 2) Louisiana28: 27. dec. (er holdt op m. at tælle forsøg) 4kløver: 28.dec Leonora: 30 dec (4 forsøg, barn nr 2)
Ej come on piger, kan i ikke kopiere den sidste nye liste ind, når i skriver igen? Nu er jeg røget af listen endnu en gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128