Testliste December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Trine89

Louisiana28 skriver:

Tusind tak, sødeste  Har sagtens kunne før, men lige nu ville min pc bare slet ikke arbejde sammen med mig

min pc vil heller ikke noget.. 

eller det vil sige nettet.. Fuck det går laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsomt her lige nu :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Trine89

Secrets skriver:

Hehe, det er i orden! Men kommer sådan i tvivl om, hvornår jeg skal teste. I følge min lilypie ticker, skal jeg teste 1. juledag, men da det er første måned uden p-piller, så ved jeg jo ikke hvor lang tid min cyklus rigtig er, så venter måske til d. 30..

Jah det kan godt være svært at vide hvorlang cyklus er efter p-pille stop..

og det er jo heller ikke sikker den vil være reglmæssig med det samme. så det kan godt være den vil være fx 28 den ene gang men måske 30 dage den næste.. det er jo helt normalt at det kan ske efter p-pille stop fordi kroppe skal jo lige vænne sig til det..

for at det lykkes for jer hurtigt

Anmeld

14. december 2010

A.

Sujan: 2.dec. (19. forsøg)   negativ

*Cille*: 2. december   Positiv 

Nissen51: 2. Dec.

4kløver: 3 Dec   Negativ

biimse : 3. dec. (4. forsøg) 

Louisiana28: 5. dec. (første forsøg m. Pergotime)     Negativ 

LouiseNielsen: 5 dec. (3 forsøg)     POSITIV 

Fleur07: 6.dec. (første forsøg)   negativ

A: 6. dec. (første forsøg) min mens er kommet- negativ

Heide 6. dec. (Forsøgt i 15 måneder)   Negativ. mens kommet..

Jarnsaxa: 6. december -   negativ

Maria...: 7. dec  Mens er kommet 

Blyb: 8. dec (12. forsøg)     Positiv (4. gang på 1 år) Bliv der så! 

Trine89: 10. December (5 forsøg)     POSITIV (1 dag før tid)

SSL: 10.December (3.-rigtige-forsøg, 10. uden prævention)

Håber på baby: 12 dec. (3.forsøg) Mens 10/12 øv

MalHa: d. 13 dec, 2. forsøg med IUID    POSITIV !! 

Louiseibsen: d 15 dec 

WantingBaby2011: 15 dec (første forsøg)

1m1i1a: 16 Dec. (10 forsøg)

Majatn: 16 Dec. ( 2. forsøg, 1 efter SA)

Agnete 17 dec. (6. forsøg)

Camillavalby 17 dec. (5IUI) 29 forsøg

MoarJ: 18. December (Tæller ikke forsøg mere)

Viktoria: 2. forsøg IUI-H, testdag 19. Dec. 2010 

Maalene: 20. december (2. gang efter SA)

Nana88: 20 Dec (7. forsøg)

Ellim: 21. dec. (2. forsøg)

Ace : 25.dec. (3.forsøg barn nr. 2) 

Leonora: 30 dec (4 forsøg, barn nr 2)

Anmeld

14. december 2010

A.

Secrets skriver:

Hehe, det er i orden! Men kommer sådan i tvivl om, hvornår jeg skal teste. I følge min lilypie ticker, skal jeg teste 1. juledag, men da det er første måned uden p-piller, så ved jeg jo ikke hvor lang tid min cyklus rigtig er, så venter måske til d. 30..

du kan desværre ikke regne med at du kan regne dig frem til test dato da din cyklus er ikke reglemæsig nu desværre...min efter p pille stop var 35 og det er ikke sikkert at den bliver også 35 nu her i januar derfor er det umuligt at finde ud af hvornår man har æggeløsning øv

Anmeld

14. december 2010

Frøken J.

A. skriver:

du kan desværre ikke regne med at du kan regne dig frem til test dato da din cyklus er ikke reglemæsig nu desværre...min efter p pille stop var 35 og det er ikke sikkert at den bliver også 35 nu her i januar derfor er det umuligt at finde ud af hvornår man har æggeløsning øv

Ja, det er nemlig tricky. Men til gengæld ved jeg, at jeg havde ægløsning enten i går eller forgårs Dengang jeg ikke tog p-piller fik jeg frygtelig ondt i den ene æggestok når jeg havde ægløsning, og det oplevede jeg i går og forgårs, så det er jo positivt, kan man sige!

Anmeld

14. december 2010

A.

SSL skriver:

Jo, jeg testede SVAGT, virkelig svagt positivt torsdag aften, og efterflg. har jeg testet neg., men har ingen mens fået.. Så jeg venter og ser tiden an..  Det er bare en lang hård ventetid, og den kender du jo så tydeligvis selv.. Det er slet ikke rart jo..

hmm..spændende man siger bare den er svag positiv så er den hjemme..håber at den bliver positiv

Anmeld

14. december 2010

A.

Secrets skriver:

Ja, det er nemlig tricky. Men til gengæld ved jeg, at jeg havde ægløsning enten i går eller forgårs Dengang jeg ikke tog p-piller fik jeg frygtelig ondt i den ene æggestok når jeg havde ægløsning, og det oplevede jeg i går og forgårs, så det er jo positivt, kan man sige!

det er da super så du burde har mens om 12-14 dage fra æggeløsning held og lykke

Anmeld

14. december 2010

Frøken J.

A. skriver:

det er da super så du burde har mens om 12-14 dage fra æggeløsning held og lykke

Nemlig! Derfor tror jeg at jeg teste d. 30.. Jeg burde jo egentlig kunne teste d. 25, men for en sikkerheds skyld venter jeg lige lidt ekstra! Håber du snart har held i sprøjten

Anmeld

14. december 2010

Mira0911

Min mens meldte sin ankomst til morgen... Så ingen baby i denne omgang. 

Anmeld

14. december 2010

A.

MoarJ skriver:

Min mens meldte sin ankomst til morgen... Så ingen baby i denne omgang. 

øv knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.