Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Endnu en positiv, TILLYKKEEEE!
Hvis nogen kan, må I gerne skrive negativ på min
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SSL skriver: Endnu en positiv, TILLYKKEEEE! Hvis nogen kan, må I gerne skrive negativ på min
øv knus
Sujan: 2.dec. (19. forsøg) - negativ
*Cille*: 2. december Positiv
Nissen51: 2. Dec.
4kløver: 3 Dec Negativ biimse : 3. dec. (4. forsøg)
LouiseNielsen: 5 dec. (3 forsøg) POSITIV Fleur07: 6.dec. (første forsøg) negativ A: 6. dec. (første forsøg) min mens er kommet- negativ Heide 6. dec. (Forsøgt i 15 måneder) Negativ. mens kommet..
Jarnsaxa: 6. december - negativ
Maria...: 7. dec. Mens er kommet Blyb: 8. dec (12. forsøg) Positiv (4. gang på 1 år) Bliv der så! Trine89: 10. December (5 forsøg) POSITIV (1 dag før tid)
SSL: 10.December (3.-rigtige-forsøg, 10. uden prævention) Håber på baby: 12 dec. (3.forsøg) Mens 10/12 øv MalHa: d. 13 dec, 2. forsøg med IUID POSITIV !! Louiseibsen: d 15 dec WantingBaby2011: 15 dec (første forsøg) 1m1i1a: 16 Dec. (10 forsøg) Negativ - mens før tid.
Maja!: 16 Dec. ( 2. forsøg, 1 efter SA) Positiv! bliv nu derinde
Agnete 17 dec. (6. forsøg)
Camillavalby 17 dec. (5IUI) 29 forsøg MoarJ: 18. December (Tæller ikke forsøg mere) Viktoria: 2. forsøg IUI-H, testdag 19. Dec. 2010
Maalene: 20. december (2. gang efter SA)
Nana88: 20 Dec (7. forsøg) Ellim: 21. dec. (2. forsøg)
Ace : 25.dec. (3.forsøg barn nr. 2)
Louisiana28: 27. dec. (er holdt op m. at tælle forsøg)
4kløver: 28.dec
Leonora: 30 dec (4 forsøg, barn nr 2)
Har lige sat mig på listen igen. Fik jo min mens 1 uge for tidligt, så kan lige nå, at være med her i dec. igen
Louisiana28 skriver: Har lige sat mig på listen igen. Fik jo min mens 1 uge for tidligt, så kan lige nå, at være med her i dec. igen
spædende
A. skriver: spædende
Ja Men jeg tror ikke rigtig på, at det lykkes... Noget siger mig bare, at det heller ikke vil lykkes denne gang Kender du det?
Der er da for resten nogen, der har glemt at skrive testresultat på..??
Louisiana28 skriver: Ja Men jeg tror ikke rigtig på, at det lykkes... Noget siger mig bare, at det heller ikke vil lykkes denne gang Kender du det?
kener det alt for godt
det sammen har jeg gjort
4kløver skriver: det sammen har jeg gjort
Så håber jeg det er en forsinket julegave til os begge to
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128