Jeg råbte ikke af nogen...
Jeg råbte bare sådan 'aaaaaarh' og 'uuuuuuuuuuh' ved henholdsvis nummer 1 og 2 hehe.... sådan da vi var på det sidste, hvor jeg skulle have hovedet født....
Jeg "snerrede" en enkelt gang af min JM ved min første fødsel... Jeg havde så ondt, og var så træt af efter vestorme, så jeg kunne dårligt hold mine øjne åbne til sidst, og hun ville hele tiden holde mig i armen, da vi skulle fra modtagerstue til fødestue.
Men når nogen eller noget rørte mig, så gjorde det hele bare tusind gange mere ondt, så jeg stoppede på et tidspunkt og snerrede noget á la "skal vi ikke bare der over? kan du så ikke gå først" for hun stoppede hele tiden lige foran mig, og tog efter min arm, som jeg så rev til mig....
2. gang var jeg mere sådan "helt" roligt spørgende "kan du da ikke undersøge mig mens jeg står sådan her?"
Jeg stod nemlig på alle 4, og havde en baby der kronede mellem benene på mig, og eneste grund til jeg ikke pressede var at jeg kun LIGE var ankommet, og endnu ikke vidste om jeg var 10 cm åben..... havde været lige gyldigt alligevel, for med en baby der kroner mellem benene på dig er det alligevel svært at holde igen på barnet, når man allerede har holdt det tilbage over en halv time lol.....
Men altså generelt skreg/råbte jeg under de rigtig slemme presseveer...
Ved nummer 1 havde jeg presseveer 2½ time og var kun 8 cm åben, så jeg var temmeligt frustreret 
Anmeld