Råbte i af jordemoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

oo

nej da. jeg forstår ikke rigtig hvorfor man bruger så meget energi på at råbe og skrige og skælde ud, hvis man nu fokuserede al den energi på sit arbejde med veerne, så er jeg overbevist om, at man ville opleve det som lettere at komme igennem sin fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Rillo

de 3 alm. fødsler skreg jeg ikek af nogen..jeg er ofte meget stille når jeg føder...!

Men dengang jeg skulle føde mit døde abrn og jeg fik stikpille nr 10 var jeg sgu godt nok træt af det hele og må indrømme ejg bandende lidt af den jdm..der absolut var elændig til at ligge de stikpiller op!

Anmeld

17. november 2010

Mettemus

Så det også lige og tænkte "Åh Gud, sådan håber jeg virkelig ikke jeg kommer til at råbe af/snakke til min JM" - er SÅ glad for at læse at det ikke er alle der reagerer sådan

Anmeld

17. november 2010

CarinaSB

Nix .. min jordmoder syntes at jeg var så super sød .. Da jeg fik kørt en strimmel fordi at jeg havde grøn fostervand .. jeg kunne ikk finde ud af hvordan jeg skulle ligge .. Så hver gang jeg fik rykket på mig sagde jeg undskyld over at vendte og drejede mig .. Sagde at jeg nok skulle købe hende en lille bamse fordi at hun bare var så forståene ..  

Anmeld

17. november 2010

Carina1977

cmks2007 skriver:

Råbte gjorde jeg ikke.... men stille var jeg nu heller ikke. Jeg stønnede godt med på veerne og knurrede nærmest under presseveerne.

Da JM konstaterede en kan på livmoderhalsen, da presseveerne begyndte, og at den skulle masseres væk, bad jeg hende om at fjerne klør fem fra mit underliv, når jeg ikke havde ve (hun kunne kun massere under ve), på en ganske bestemt og meget lidt venlig måde (altså uden bandeord). Da jeg så havde vepause, fik jeg sagt at jeg nok skulle sige pænt undskyld når det var overstået Det grinte hun en del af

Ved min datter sagde jeg stort set intet, trak mig ind i mig selv.

Ja 2 fødsler er jo ikke ens. Morerede mig lige lidt lover den der med, at du lovede at sige undskyld til hende bagefter

Anmeld

17. november 2010

Bare mig..

Tror egentlig ikke jeg råbte af hende.. Men jeg sparkede hende faktisk i hovedet så hun nærmest råbte af mig "Årrrrh for satan da, den sad lige i hovedet", og så tog hun sig til ansigtet Synes altså det var lidt sjovt, men tror ikke hun gjorde for det gjorde vidst pænt nas

Men råbte, gjorde jeg ikke... Jeg blev sur eller hvad skal man sige når hun mærkede på mig deroppe i slutningen af fødslen fordi det gjorde ondt, men tror bestemt ikke jeg råbte...

Jeg råbte AAAV for helved når jeg fik en ve og sådan, men ikke noget imod min jm..

Anmeld

17. november 2010

Carina1977

Rillo skriver:

de 3 alm. fødsler skreg jeg ikek af nogen..jeg er ofte meget stille når jeg føder...!

Men dengang jeg skulle føde mit døde abrn og jeg fik stikpille nr 10 var jeg sgu godt nok træt af det hele og må indrømme ejg bandende lidt af den jdm..der absolut var elændig til at ligge de stikpiller op!

Ej det kan jeg godt forstå, din situation taget i betragtning.

Er ked af at høre at du har været igennem sådan noget

Anmeld

17. november 2010

Rillo

Carina1977 skriver:

Ej det kan jeg godt forstå, din situation taget i betragtning.

Er ked af at høre at du har været igennem sådan noget

MAnge tak

heldigvis er jeg gravid igen..så denne gang håber vi på et levende barn!

Anmeld

17. november 2010

Lone Jakobsen

nej jeg har aldrig råbt af dem. men sidst i forløbet har jeg nogen gange været træt og opgivende... lidt ala "så hiv ham dog ud så jeg kan sove"

ved min 4. fødsel kom den mest jubelglade jm ind...og jeg ku bare slet ikke magte hendes energi da jeg havde haft veer i 19 timer, så der overvejede jeg at bytte hende ud med en ældre model

men nej, lidt brokkeri, andet er det vist ikke blevet til.

Anmeld

17. november 2010

Carina1977

Rillo skriver:

MAnge tak

heldigvis er jeg gravid igen..så denne gang håber vi på et levende barn!

Det skal det også nok blive  Tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.