Hvornår fik i nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Diana...

Jeg har termin 27 januar med nr 2 og nr 1 bliver 2 d. 21 februar så næsten 2 år i mellem her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

FruDall

Der er lige præcis 2 år og 4 dage mellem mine 2 første. De har stor glæde af hinanden.

Jeg syntes at 5 år er lang tid, jeg ville vælge 1 år hvis valget står mellem de to.

Anmeld

9. november 2010

katti24

har ingen børn, men ville da lige sige at mellem mig og min søster er der 6 år og det er altså for meget. Jeg har været rigtig ked af at flytte hjemmefra og ikke være der for min søster i teenage årene, så jeg ville mene at den perfekte alders forskel er på omkring de 3 år. Ihvertfald når børnene bliver større, og så kan de osse stadig lege sammen. Jeg gad ikke lege med min søster som lille, da hun var alt for lille

Anmeld

9. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

mine unger er der 14mdr mellem troia(nr2) blev os født 14uger forr tidligt, så egentlig er ville der være 18mdr. mellem dem. det kan godt være hårdt nu og hele ens´dag går med børn, men oliver elsker lillesøster og i det lange løb vil de altid have hinanden og støtte sig til...så i bund og grund er jeg lykkelig for de er så tæt på hinanden. mine to papbørn er der kun 12 mdr mellem og de har haft meget glæde af hinanden de er nu 6 og 7...

Anmeld

9. november 2010

Munder

Min datter er fra 1. september 06, og pt. er der stadig ingen planer om at gøre hende til storesøster.

Hvis vi skal have en til, vil der derfor komme mere end 6 år imellem dem.

Anmeld

9. november 2010

Malene84

missie20 skriver:

"Hyggede" i 15 min senere? Av down there tænker jeg lige...Ej hvordan kan det lade sig gøre? For filen av av av....Ej det kan du ikke mene? Eller er det mig der ikke lige forstod vigtigheden..

HAHAHAHAHA SKRIGER AF GRIN... Spørgsmålet lød: Hvornår fik I nummer 2?

Og jeg fødte tvillinger - så vores 2. barn kom jo 15 min. efter nr 1

(tak for at have givet mig dagens største grineflip - skøøønt)

Anmeld

9. november 2010

missie20

ESV skriver:

He he he der er ingen grund til at føle sig dum, som du selv skriver havde du jo ikke engang tænkt tanken og hvis man ikke ahr det lyder 15 min som et meget meget sært svar!!

Mange tak, hehe hvor sødt skrevet. Men alligevel, det var lidt fjolset skrevet

Anmeld

9. november 2010

missie20

Malene84 skriver:

HAHAHAHAHA SKRIGER AF GRIN... Spørgsmålet lød: Hvornår fik I nummer 2?

Og jeg fødte tvillinger - så vores 2. barn kom jo 15 min. efter nr 1

(tak for at have givet mig dagens største grineflip - skøøønt)

Thi hi skulle det være en anden god gang  Jeg kan jo bare læse efter ordenligt, er nok mega meget træt... Ej men altså, stadig flovt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.