Hvornår fik i nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.587 visninger
47 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Lunae

Camille er nu to mdr og jeg skal ikke være gravid foreløbig alligevel er jeg begyndt at tænke... Jeg starter formodentlig PÅ uddannelse til sommer og denne tager 4 år! Så er det jeg tænker: skulle man få sit næste barn inden studiestart, under uddannelse eller efter! Der kommer til at være enten 1 eller 5 år mellem dem, hvis jeg vælger før eller efter!

Hvordan er jeres erfaringer? Hvornår fik i nr 2 og er i glade for aldersforskellen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Hvis valget er 1 eller 5 år imellem, ville jeg 100% vælge 5 år...

Anmeld

9. november 2010

Nalle

Der er 1 ½ år imellem vores, og det har vi ikke fortrudt!

Anmeld

9. november 2010

oerbaek

ved mine er der 23 måneder i mellem og det er jeg super glad for de har så meget lege glæde af hinanden

Anmeld

9. november 2010

Lunae

Jeg tænker også, at 1 år er for lidt! Der er præcis 3 år mellem min bror og jeg! Det ville passe perfekt, tænker jeg! Men ved bare ikke om jeg ønsker barsel under uddannelse!

Anmeld

9. november 2010

linemus

Der er 3 år mellem mine. Det har været fint - mindre ville jeg i hvert fald ikke vælge. Hvis jeg skulle være egoistisk, ville jeg gerne have haft længere tid med dem, inden der kom en lille ny, fordi meget af tiden jo går til den nye, så jeg føler lidt, jeg er gået glip af noget. Så jeg tager revance med den sidste

- Line

Anmeld

9. november 2010

Ida.

Der er 20 mdr mellem mine - og man kan altså sagtens få børn mens man studerer min yngste er da født midt i kandidatstudiet - så har jeg bare holdt 1 års orlov med hende og ja det gør at studiet taget 1 år ekstra for mit vedkommende, men det tager jeg gerne med

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Smiler 1 min. efter... smiler

Anmeld

9. november 2010

JulieE

Der er 2 år og 8 mdr mellem vores og det fungere rigtig godt

Skulle jeg vælge mellem 1 år eller 5 år, ville jeg nok vælge 5 år, men er der ikke mulighed for at holde barsel undervejs i din uddannelse?

Anmeld

9. november 2010

Malene84

Lunae skriver:

Camille er nu to mdr og jeg skal ikke være gravid foreløbig alligevel er jeg begyndt at tænke... Jeg starter formodentlig PÅ uddannelse til sommer og denne tager 4 år! Så er det jeg tænker: skulle man få sit næste barn inden studiestart, under uddannelse eller efter! Der kommer til at være enten 1 eller 5 år mellem dem, hvis jeg vælger før eller efter!

Hvordan er jeres erfaringer? Hvornår fik i nr 2 og er i glade for aldersforskellen?

15 min. senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.