Hvornår fik i nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Katjaro

Der er ca. 4,5 år i mellem mine to. Det var ikke meningen der skulle være så lang tid - men sådan gik det.

Jeg synes dog det har været fedt med den forskel, for den store er stor nok til at forstå hvad der sker, og kan give udtryk for sine behov og følelser. Og samtidig har hun også været selvhjulpen på stort set alle områder.

Selvfølgelig kan man klare at få to børn tæt - det skal man jo når de er der. Men der er i min verden ingen tvivl om at du bedre kan nyde begge børns udvikling når der er længere i mellem.

Der er forresten 4 år i mellem min bror og mig - og det har også været perfekt i alle henseender. Jeg ELSKER min storebror (og han hadede sikkert sin skrige lillesøster )

/Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Tina2

Jeg ville holde barsel under uddannelse... Synes 1 år imellem er for tæt og 5 år for meget...

Der er 3 år og 3 mdr imellem hver af mine (jeg har tre) og det er helt perfekt:-)

Anmeld

9. november 2010

Anja

Jeg tror, at man i de fleste tilfælde bliver glade for den aldersforskel der nu er mellem ens børn uanset, hvad den måtte være.

Vi har 2 år og 10 mdr mellem nr 1 og nr 2, hvilket er super fint. Mellem nr 2 og nr 3 er der kun 15 mdr og det har også været rigtigt godt. Nu har vi fået nr 4 og der er præcis 2 år mellem nr 3 og nr 4  - og det tegner også til at blive godt

Anmeld

9. november 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
DAs mor skriver:

Der er 4 år og 1 uge imellem mine Det er en rigtigt god aldersforskel synes jeg! Storebror kan være med i mange ting omkring lillebror og kan samtidig sagtens forstå at han indimellem lige må vente lidt...

Jeg synes 3-4 år er det mest optimale - primært for den største! 1 år er efter min mening ALT for lidt! Den ældste har slet ikke fået lov at være lille længe nok..,

Så hvis valget står ml 1 og 5 ville jeg sige 5 år

Meget meget enig.

Anmeld

9. november 2010

Mathilde

Det er lidt det samme valg vi står med eller STOD med.

Vi har valgt at vente, så der bliver ca. 5 år imellem pga uddannelse. Jeg tror det har mange fordele, da den store kan mange ting selv. Jeg kunne slet slet ikke forestille mig, at have en baby nu hvor Celina er knap 16mdr. Hun har stadig meget brug for mig og jeg ville ikke kunne opfylde hendes behov optimalt med en baby! Og det ville bestemt være synd Men nu er hun nok heller ikke det nemmeste barn i verden, så måske ville det være noget andet hvis hun var det.

Anmeld

9. november 2010

SiLiMiMa

efter 13 mdr...... og det er lige tidligt nok..... men til gengæld synes jeg 5 år er for meget....... mellem vores 2'er og 3'er og mellem 3'er og 4'er er der hhv  2,4 år og 2,7 år og det er en rigtig god aldersforskel efter min mening......

heise

Anmeld

9. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Herhjemme er der 5½ år imellem vores piger.

Det er vi rigtig glade for, og Mathilde (den ældste) har nu nået en alder hvor hun kan de fleste ting selv, hvilket jo hjælper os enormt meget ifht. Frederikke.

Hvis jeg havde valget mellem 1 og 5 år, ville jeg uden at tøve vælge 5 år. Synes personligt 1 år imellem er ALT for lidt, men der findes jo mennesker som at deres børn ligger rigtig tæt på hinanden alderssmæssigt.

Anmeld

9. november 2010

sarahb

jeg er sat til om 9 dage og min søn er lige blevet 2 ... Glæder mig til at se hvordan den store tager det..

Anmeld

9. november 2010

Siber

Hej,

Der er 26 mdr mellem nr 1 og 2 og jeg har ikke fortrudt det et sek. Vi ville gerne have dem tæt på hinanden. De har bare så meget glæde af hinanden. Også Især nu hvor vi har fået nr 3, så har de hinanden når jeg ikke lige har tid!

Knus Siber, mor til Alma 180505, Johanna 090707 og Astrid 221010

Anmeld

9. november 2010

LouiseNielsen

Der er 2 år og 11 mdr mellem vores drenge....

Vores den yngste er 7 mdr om 4 dage, og vi gik i gang med projekt baby igen for 2 mdr siden...

Netop fordi at jeg vil i gang med uddannelse. Men vil ikke vente forså går der 4 år, også gider jeg ærlig talt ikke starte forfra. Vi vil gerne have 3 børn, så blev enige om at skulle det være, så skal det være nu....

Jeg har bækkenproblemer, som gør jeg ikke kan passe et arbejde eller for den sags skyld en uddannelse mens jeg er gravid. Jeg er sygemeldt fra dag 1 åg frem til fødslen, og det vil jeg heller ikke byde en ny arbejdsplads når jeg er færdig uddannet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.