Hvornår fik i nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Stumpen

Siber skriver:

Hej,

Der er 26 mdr mellem nr 1 og 2 og jeg har ikke fortrudt det et sek. Vi ville gerne have dem tæt på hinanden. De har bare så meget glæde af hinanden. Også Især nu hvor vi har fået nr 3, så har de hinanden når jeg ikke lige har tid!

Knus Siber, mor til Alma 18 0505, Johanna 09 0707 og Astrid 22 1010

I er godt nok gode til at planlægge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun var 6 år og 5 mrd da Frigg kom. Det har været super dejligt.

Anmeld

9. november 2010

missie20

Malene84 skriver:

15 min. senere

"Hyggede" i 15 min senere? Av down there tænker jeg lige...Ej hvordan kan det lade sig gøre? For filen av av av....Ej det kan du ikke mene? Eller er det mig der ikke lige forstod vigtigheden..

Anmeld

9. november 2010

Mira0911

Man skal da få barn nummer 2 når man føler man er klar til det... Om man er på uddannelse eller ej... 

Anmeld

9. november 2010

ESV

missie20 skriver:

"Hyggede" i 15 min senere? Av down there tænker jeg lige...Ej hvordan kan det lade sig gøre? For filen av av av....Ej det kan du ikke mene? Eller er det mig der ikke lige forstod vigtigheden..

Uden at vide noget med sikkerhed vil mit bud være at det er en tvillinge mor..

Anmeld

9. november 2010

missie20

ESV skriver:

Uden at vide noget med sikkerhed vil mit bud være at det er en tvillinge mor..

Ej okay, hvor dum føler jeg mig ikke lige. Den tanke slog mig slet ikke. Ej hvor flovt.

Anmeld

9. november 2010

ESV

missie20 skriver:

Ej okay, hvor dum føler jeg mig ikke lige. Den tanke slog mig slet ikke. Ej hvor flovt.

He he he der er ingen grund til at føle sig dum, som du selv skriver havde du jo ikke engang tænkt tanken og hvis man ikke ahr det lyder 15 min som et meget meget sært svar!!

Anmeld

9. november 2010

De3Guldklumper

Jeg har 1år og 3 mdr mellem mine to unger.. Det fortryder jeg på intet tidspunkt - trods nummer 2 kom uplanlagt... I dag vil jeg gerne ha nummer 3 og bare tanken om at nummer 2 kan nå at blive 3 år inden det bliver en realitet det giver mig gråhår for jeg synes det er for langt imellem dem..

Så jeg synes 1 år er rigtig fint men 5 år det er ALT for langt imellem..

Anmeld

9. november 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

der bliver 3 år mellem vores. skal have nr 2 til april, og der er den kommende storebror lige blevet 3 år.

de 3 år imellem tror jeg er meget passende, den store kan begynde at forsår at der kommen en baby.

Anmeld

9. november 2010

Diana...

missie20 skriver:

Hihihi hvor er du sød altså kan altså ikke lige lade vær med at smile lidt ;) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.