Hvornår fik i nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Maria.

Der er 3 år og 4 måneder i mellem mine.. Det er jeg rigtig glad for!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Karo

Der er 1 år og 7 måneder imellem mine børn, og jeg fortryder bestemt ikke. Syndes det er den perfekte aldersforskel

Anmeld

9. november 2010

LinLin

Der er 4 år og 1 uge imellem mine Det er en rigtigt god aldersforskel synes jeg! Storebror kan være med i mange ting omkring lillebror og kan samtidig sagtens forstå at han indimellem lige må vente lidt...

Jeg synes 3-4 år er det mest optimale - primært for den største! 1 år er efter min mening ALT for lidt! Den ældste har slet ikke fået lov at være lille længe nok..,

Så hvis valget står ml 1 og 5 ville jeg sige 5 år

Anmeld

9. november 2010

h_bernie

Der er 2 ½ år mellem mine og det er super fint. Sikker på de får stor glæde af hinanden senere.

Anmeld

9. november 2010

Lunae

Man kan sagtens tage barsel på studiet, men det ville jeg egentlig helst undgå!

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Man kan sagtens tage barsel på studiet, men det ville jeg egentlig helst undgå!

Ej undskyld, måske lidt off topic..Har du valgt lærerstudiet?

Måske kan du planlægge det så du måske kan gå på barsel mens du skriver BA projekt? Selv om det selvf. kan være svært at planlægge, er det måske muligt.

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Camille er nu to mdr og jeg skal ikke være gravid foreløbig alligevel er jeg begyndt at tænke... Jeg starter formodentlig PÅ uddannelse til sommer og denne tager 4 år! Så er det jeg tænker: skulle man få sit næste barn inden studiestart, under uddannelse eller efter! Der kommer til at være enten 1 eller 5 år mellem dem, hvis jeg vælger før eller efter!

Hvordan er jeres erfaringer? Hvornår fik i nr 2 og er i glade for aldersforskellen?

Nu har jeg jo ikke selv børn endnu desværre, men min egen bror og jeg, vi har 3,9 år imellem os, og det har altid været rigtig godt så...

Anmeld

9. november 2010

Valle81

Lunae skriver:

Camille er nu to mdr og jeg skal ikke være gravid foreløbig alligevel er jeg begyndt at tænke... Jeg starter formodentlig PÅ uddannelse til sommer og denne tager 4 år! Så er det jeg tænker: skulle man få sit næste barn inden studiestart, under uddannelse eller efter! Der kommer til at være enten 1 eller 5 år mellem dem, hvis jeg vælger før eller efter!

Hvordan er jeres erfaringer? Hvornår fik i nr 2 og er i glade for aldersforskellen?

Der er 6 år mellem Asta og Anton og der er simpelthen så super, er så glade for det:0) Vi havde planlagt at der skulle være ca 3 år mellem 2 og 3 men der når kun at blive et år - hmm, det må vi så se tiden an på hvordan det går:0)

Christina

Anmeld

9. november 2010

Svei

Lunae skriver:

KLART vælge efter..jeg synes det er synd for børn at få søskende når de er så små, men det er jo bare min personlige mening.

Mine de to ældste er der 5½ år imellem, og det har været perfekt, så længe man ikke ender med selv at blive MEGET gammel, så kan jeg kun se positivt i at vente i hvert fald 3-4 år...

Anmeld

9. november 2010

zille_87

Der er 5½ år mellem min nr 1 og nr 2 og det er ganske fint.

De har da glæde af hinanden og leger da også sammen (eller rettere storebror underholder lillesøster med en masse ballade hehe)

Mellem nr.2 og nr. 3 er der ca 20 måneder, men min erfaring er ikke så stor endnu med den aldersforskel da nr. 3 kun lige er blevet 14 dage i dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.