Anonym skriver:
Ja det er den jeg mener, enten tager jeg pædagogassistenten, eller selve pædagog uddannelsen 
Skal jeg være helt ærlig så synes jeg også I skal vente lidt. Og forstå mig ret, jeg er sikker på man elsker sit barn lige meget ung som gammel.
Men der sker altså bare mange ting med dig i din alder. Ifølge de kloge så er du stadig i gang med at danne dig en identitet, og det kan du selvfølgelig også gøre med et barn, men du skal bare forberede dig på at der ikke bliver særlig meget plads til dig som person de første år.
Jeg var selv ENORMT skruk som 19 årig. Havde jeg haft en kæreste havde jeg nok fået et barn dengang.
Du er stadig i gang med din fysiske og psykiske udvikling, og når jeg tænker tilbage på den tid, var det skisme hårdt nok bare at være mig selv, med alt mit pjat og ballade.
Mit råd er: Vent et par år, få din uddannelse, se om kæresten er til at holde ud nu hvor dit voksenliv er startet
osv.
Det haster altså ikke så meget. Jeg ville ikke undvære min ungdom for noget i verden. Man lærer meget om sig selv og af de fejl man begår. Og der er jo ingen der siger du skal vente til du er 30.
Hilsen en gammel kone på 32
, som i dag ikke ønsker børn.
Anmeld