jeg vil være ung mor,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Jamen hvad venter du på ? Igang igang..

Hehe ja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

4xGreve

Anonym skriver:

Mange tak . Du havde heller ingen uddannelse inden, vel?

Nej det havde jeg ikke og desværre så har jeg heller ikke fået det endnu ikke fordi jeg ikke er motiveret men mere fordi jeg har et barn med særelige behov som kræver jeg er meget hjemme mm. men jeg er ikke i tvivl om at jeg nok skal få den og nu betyder det ligesom mere på en helt anden måde!

Anmeld

9. november 2010

morx4

Anonym skriver:

Jeg er 18 år! Jeg har været sammen med min kæreste siden jeg var 13år, godt nok har vi lige slået op i et halv år i mellemtiden. Han er 23år.

Men jeg blev gravid for lidt over et år siden, min kæreste syntes ikke rigtig vi skulle have det barn, selvom jeg syntes vi skulle beholde det, selvom det nu ikke var planlagt. (Jeg var på p-piller) Jeg syntes at et barne fortjener både en mor og en far der er sammen, et trykt sted at være, og økonomien skal være iorden! Og det var det ikke på det tidspunkt så jeg valgte aborten.

For 4 måneder siden blev jeg gravid igen, som faktisk heller ikke rigtig var planlagt, men vi vil have det barn og vi glædede os rigtig meget til vi skulle være forældre. Vi var så sikre på at det var nu det skulle være. Men alt gik ikke sådan som det skulle og jeg fik en spontan abort i uge 9 :/

Nu er det 5 uger siden, og vi ønsker at blive forældre. Jeg er godt nok kun 18år, har ingen uddannelse, men både 9 og 10. klasse eksamen, med gode karakter. Min kæreste har et godt job hvor han tjerner gode penge! Jeg ved selvom jeg vil blive mor nu her, skal jeg nok for en uddannelse, inden ret mange år!

Mit spørgsmål er så:

Hvad tænker i?

Lyder det som en dårlig ide?

Hvad tænker i, om en der er 18år og prøver at blive gravid?

Bar kom med at i tænker(også alt det dårlige.)

jeg synes du skal gøre det du selv føler er rigtigt, men sørg for en back-up plan.

jeg var selv lige fyldt 20 da jeg fik min ældste, og det var da langt fra nogen dans på roser!! ´vi fik os nogle overraskelser i årene derefter og er nu som 27. årig mor til 4, uden uddannelse og arbejdserfaring.

misforstå mig ikke, jeg ELSKER at være ung mor, jeg har meget mere energi og overskud til mine 4 børn end mine veninder /familiemedlemmer som er 10-15 år ældre og kun har 1-2 børn, men specielt det der med uddannelsen ville jeg have ønsket jeg havde sørget for før jeg fik alle mine troldeunger. :-)

Anmeld

9. november 2010

twinboys

I sidste ende er det jo dit valg...

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

I sidste ende er det jo dit valg...

Ja nemlig men skulle egentlig bare have nogle gode råd, hvis man kunne sige det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.