jeg vil være ung mor,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

er selv i samme situation som dig. du skal tro på det. men sammentidig også være sikker i din sag. jeg ville måske bare råde dig til at tage en uddannelse. evt bare en 2 års HF på VUC. har selv en HG, og er igang med HF på vuc. og det er virkelig rart at have noget man kan falde tilbage på. Så har folk heller ikke så meget at sige, når man bliver gravid. :-)

Ja det er selvfølgelig rigtig nok.

Gider bare ikke tage en anden uddannelse, når det er helt anden jeg skal have jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Synes bestemt du skal få et barn hvis du er klar, men ikke på bekostning af en tidligere fortrudt abort

Aborten var en spontan abort, så det var jo ikke min egen skyld

Anmeld

8. november 2010

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtig nok.

Gider bare ikke tage en anden uddannelse, når det er helt anden jeg skal have jo

nej det er rigtigt  

- det var også bare et eksempel

Anmeld

8. november 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Hej

Tak for dit svar, og ja jeg har det også sådan at alder er et tal og ikke mere Og mange gange tillykke med din graviditet

Mange tak (:

Og håber at det lykkedes jer snart (:

Kram herfra

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Mange tak (:

Og håber at det lykkedes jer snart (:

Kram herfra

Mange tak

Anmeld

8. november 2010

Risen

Anonym skriver:

Aborten var en spontan abort, så det var jo ikke min egen skyld

nå så læste jeg vist forkert -. Troede du havde fået foretaget en abort før

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

nå så læste jeg vist forkert -. Troede du havde fået foretaget en abort før

det havde jeg også for halvanden år siden, da jeg ikke var klar og ikke kunne give et barn det jeg ønsker.
Men blev jo gravid for 3-4 måneder siden, og der fik jeg en SA jo

Anmeld

8. november 2010

Risen

Anonym skriver:

det havde jeg også for halvanden år siden, da jeg ikke var klar og ikke kunne give et barn det jeg ønsker.
Men blev jo gravid for 3-4 måneder siden, og der fik jeg en SA jo

okay., men det var også det jeg mente - mange vælger at få et barn på grund af en fortrudt abort, men hvis du var/er helt afklaret med den så er det jo fint Vil dog sige at jeg synes det er benhårdt at få barn i ung en alder. (jeg er trods alt 20) . Alt det spontane kan man bare ikke mere, drømmene er først om 15 år og det er svært med veninderne som ikke har børn (nok de færreste veninder på min alder som har børn) -Verdens hårdeste job, men tilgengæld er det også det dejligest "JOB" i verdenen !

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

okay., men det var også det jeg mente - mange vælger at få et barn på grund af en fortrudt abort, men hvis du var/er helt afklaret med den så er det jo fint Vil dog sige at jeg synes det er benhårdt at få barn i ung en alder. (jeg er trods alt 20) . Alt det spontane kan man bare ikke mere, drømmene er først om 15 år og det er svært med veninderne som ikke har børn (nok de færreste veninder på min alder som har børn) -Verdens hårdeste job, men tilgengæld er det også det dejligest "JOB" i verdenen !

Ja det er jo lige det

Men nu har godt nok 4 af mine gode veninder børn. De er også lidt ældre end mig

Anmeld

8. november 2010

Risen

Anonym skriver:

Ja det er jo lige det

Men nu har godt nok 4 af mine gode veninder børn. De er også lidt ældre end mig

Jamen hvad venter du på ? Igang igang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.