Mavebillede 35+5 (twins)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

silden85

Rigtigt Flot mave du har, den må være rigtigt tung, for jeg synes at min er tung

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Omerovic

mullesmith2 skriver:

Alle gravide har det sku hårdt  det er en hård omgang uanset hvor mange babyer man bære på. Det er jo derfor det kun er kvinder der kan blive gravide... mænd ville jo dø som fluer hvis de skulle klare sådan en  omgang... hihi

haha, som det er sagt med min mund

Anmeld

8. november 2010

piadas

mullesmith2 skriver:

Så er der gået en uge mere med drengene i maven, og de vokser og de vokser...

I morgen er det gået fulde 36 uger Jubiiiii

Jeg kan også kun sige som flere andre allerede har skrevet - jeg ELSKER, når du ligger mavebilleder ind!

Jeg synes, det er så fantastisk, at man kan have så stor en mave uden at sprække! Du ser bare så godt ud - og nu er der kun 10 dage til guldklumperne kommer!

Anmeld

8. november 2010

Kats

Du ser SÅ fantastisk ud!
Jeg har skrevet det før og skriver det gerne igen - jeg synes det er så vidunderligt at se dine billeder!
Og tak fordi du er så positiv, det er så befriende!
Jeg glæder mig til at se dine skønne babyer

Anmeld

8. november 2010

Sisley

Søde - den er bare SÅ flot stor den mave og den ser virkelig poppeklar ud efterhånden! Nu skal du bare lige holde ud!

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

piadas skriver:

Jeg kan også kun sige som flere andre allerede har skrevet - jeg ELSKER, når du ligger mavebilleder ind!

Jeg synes, det er så fantastisk, at man kan have så stor en mave uden at sprække! Du ser bare så godt ud - og nu er der kun 10 dage til guldklumperne kommer!

Ja det er lige om lidt.... går også bare hele tiden og mærker efter om der nu sker noget af sig selv også hehe men nej nej de venter pænt og artigt derinde  ville ikke gøre noget de kom et par dage før terminen, bare for spændnignens skyld også..

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

Sisley skriver:

Søde - den er bare SÅ flot stor den mave og den ser virkelig poppeklar ud efterhånden! Nu skal du bare lige holde ud!

Holder fysisk ud endnu  men er ved at sprænges af nysgerrighed.... vil bare se hvordan de ser ud.

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

18januar/kats skriver:

Du ser SÅ fantastisk ud!
Jeg har skrevet det før og skriver det gerne igen - jeg synes det er så vidunderligt at se dine billeder!
Og tak fordi du er så positiv, det er så befriende!
Jeg glæder mig til at se dine skønne babyer

hihi tak  

Anmeld

8. november 2010

piadas

mullesmith2 skriver:

Ja det er lige om lidt.... går også bare hele tiden og mærker efter om der nu sker noget af sig selv også hehe men nej nej de venter pænt og artigt derinde  ville ikke gøre noget de kom et par dage før terminen, bare for spændnignens skyld også..

Det kan jeg godt forstå! Så du lige når at prøve, hvordan det er at have veer og måske lige få starten med...og så får drengene jo også selv lov at bestemme deres fødselsdato!

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

piadas skriver:

Det kan jeg godt forstå! Så du lige når at prøve, hvordan det er at have veer og måske lige få starten med...og så får drengene jo også selv lov at bestemme deres fødselsdato!

Ja lige præcis... så vil jeg ikke føle mig helt snydt hvis jeg lige får lov at gå i fødsel af mig selv... og syntes også det er lidt træls deres fødselsdag er bestemt på forhånd og alle ved hvornår de kommer... Ja vi kunne jo ik lade være med at sige det til alle da vi fik datoen. Det er bare ikke nær så spændende når det hele er planlagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.