Mavebillede 35+5 (twins)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Pige2009

Fantastisk - så er det snart tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Sofia

Elsker at kigge med på dine mavebilleder - jeg fristes til at kalde dig: Seje Reje, for hold da fast jeg synes du er SEJ, det må være hårdt at bære rundt på sådan en stor mave, og hvor er det sejt og fantastisk at I inden længe står med to gennemsnits babyer i jeres arme

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Metchen skriver:

Ih, hvor er du altså bare fiiiin!

Det ser ud som om du har overskud og det hele, det er simpelthen så imponerende.

Hvornår er det at du skal føde? Eller er det kejsersnit du skal have?

Det er anbefalet af alle fagfolk jeg har talt med gennem graviditeten at det skal være kejsersnit, dels fordi den der ligger til at komme ud som nummer to er størst og vender til en sædefødsel og så fordi de deler moderkage så der kan opstå akut blodmangel hos nr.2. Der er bare så mange ting der taler for at det alligevel ville ende ud i et kejsersnit så derfor mener de kloge at det er bedre at få et planlagt så det ikke bliver noget hastværk og akut. Så Jeg er selfølgelig lidt skuffet over at gå glip af den oplevelse det er at føde selv, men samtidig også bare glad for at de ved hvad de snakker om og gør det for anbefaler det for vores alles bedste. Bare mine drenge kommer ud og er sunde og raske

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Caroline86 skriver:

arhmen så fin du er med din stooore mavse!!!

Og vildt du stadig holder på guldet! Glæder mig altså alligevel lidt til at de kommer ud så vi kan seeee!!

knus (hvis jeg da kan nå rundt)

Ja der er altså ik mange der kan nå rundt om mig mere hehe

Men det kan man snart igen jubiii

Anmeld

7. november 2010

Steph_Laurits

Guuuuud en stooooooor mave, men nøj du bærer det flot og så er du jo bare smuk smuk smuk

Anmeld

7. november 2010

Maise

OMG en stor mave, den er sørme flot, godt dine babyer er så dejlige store. Jeg troede min mave var kæmpe, men du slår da mig. glæder mig til at se dem

Anmeld

7. november 2010

Shibby

OMG.... Hvordan f klare du det der..Det ser sygt ud

Måske der gemmer sig en 3 baby derinde! Om ikk andet er de to unger kæmpe store af tvillinger at være!!

Anmeld

7. november 2010

quar20

Du er simeplthen SÅ smuk gravid og syntes simpelthen du er for sej og syntes det er SÅ flot at din krop kan klarer den store vægt af to dejlige bebser..!!

Glæder mig Så meget til fb og til billeder

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Shibby skriver:

OMG.... Hvordan f klare du det der..Det ser sygt ud

Måske der gemmer sig en 3 baby derinde! Om ikk andet er de to unger kæmpe store af tvillinger at være!!

Jeg kan simpelhen ikke svare på hvordan jeg gør det... det er noget der går udover min forstand, men jeg går stadig rundt og støvsuger og laver mad, dog med flere pauser og smerter.

Jeg må bare være utrolig godt bygget til at ruge på tvillinger hihi glæder mig bare til at se hvor store de er når de endnelig kommer ud... håber da på 3500g stykket hehe

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

quar20 skriver:

Du er simeplthen SÅ smuk gravid og syntes simpelthen du er for sej og syntes det er SÅ flot at din krop kan klarer den store vægt af to dejlige bebser..!!

Glæder mig Så meget til fb og til billeder

Aaaarmen det bliver så godt at ligge billeder ud af de to lækre bebser altså.  Kan ikke slet vente med at komme til at vise frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.