Mavebillede 35+5 (twins)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Omerovic

mullesmith2 skriver:

Så er der gået en uge mere med drengene i maven, og de vokser og de vokser...

I morgen er det gået fulde 36 uger Jubiiiii

jeg må lige ud med det, shhhhhhhhhhit man en mave du har.. men den er flot jeg måtte lige vise min mand det, han spurgte om der var tre hehe..

ejj er det ikke hårdt nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Svei

mullesmith2 skriver:

Så er der gået en uge mere med drengene i maven, og de vokser og de vokser...

I morgen er det gået fulde 36 uger Jubiiiii

DEt der er altså SINDSYGT!!!! utroligt du ikke revner...og så burde kvinder der har fået tvillinger altså får lavet maven bagefter på det offentlige, for det må da virkelig ødelægge den, den er jo kæmpe...vildt, men du ser sgu godt ud..

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Omerovic skriver:

jeg må lige ud med det, shhhhhhhhhhit man en mave du har.. men den er flot jeg måtte lige vise min mand det, han spurgte om der var tre hehe..

ejj er det ikke hårdt nu?

Hehe der kunne vel egentlig godt være tre på 2kg hver istedet for mine to på 3kg hver hehe.

Jo det er ik sjov mere nu... kun lidt fordi det er så vildt at have så stor en mave...

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Jbk skriver:

DEt der er altså SINDSYGT!!!! utroligt du ikke revner...og så burde kvinder der har fået tvillinger altså får lavet maven bagefter på det offentlige, for det må da virkelig ødelægge den, den er jo kæmpe...vildt, men du ser sgu godt ud..

Tror nok min mave skal blive go igen  Behøver ingen operation til det så hellere have en grim mave, den var alligevel tyk og havde strækmærker i forvejen.

Anmeld

7. november 2010

Omerovic

mullesmith2 skriver:

Hehe der kunne vel egentlig godt være tre på 2kg hver istedet for mine to på 3kg hver hehe.

Jo det er ik sjov mere nu... kun lidt fordi det er så vildt at have så stor en mave...

hehe ja det kunne der jo nemt, ej det er da os en dejlige vægt de har

ja puha, jeg syntes jeg har det hårdt, men jeg tager hatten af for dig hehe

Anmeld

7. november 2010

Vidunderligeunger

bliver det aldrig træls et høre om hvor stooooor maven er egentlig??

Fin er den  

Anmeld

7. november 2010

Svei

mullesmith2 skriver:

Tror nok min mave skal blive go igen  Behøver ingen operation til det så hellere have en grim mave, den var alligevel tyk og havde strækmærker i forvejen.

Ok...vildt hvis den trækker sig ind igen...kender flere tvillingemødre som har fået maver de er meget kede af..men ok, hvis du havde en mave som ikke var flad før, er man nok ikke så sart....

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Omerovic skriver:

hehe ja det kunne der jo nemt, ej det er da os en dejlige vægt de har

ja puha, jeg syntes jeg har det hårdt, men jeg tager hatten af for dig hehe

Alle gravide har det sku hårdt  det er en hård omgang uanset hvor mange babyer man bære på. Det er jo derfor det kun er kvinder der kan blive gravide... mænd ville jo dø som fluer hvis de skulle klare sådan en  omgang... hihi

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Jbk skriver:

Ok...vildt hvis den trækker sig ind igen...kender flere tvillingemødre som har fået maver de er meget kede af..men ok, hvis du havde en mave som ikke var flad før, er man nok ikke så sart....

Jeg har altid været overvægtig, selvfølgelig vil jeg da gerne have maven ikke bliver en stor omgang slaskevom bagefter, men det tror jeg nu heller ikke den gør.

Anmeld

7. november 2010

FruPudderkvast

Jbk skriver:

Hvor er det dog træls at du i flere af hendes tråde med mavebilleder skal skrive at hendes mave nok ikke trækker sig sammen, at hun burde få ordnet maven på statens regning og at hvis hendes mave ikke var flad før, så er hun nok ikke sart osv.. Øv altså for nogle kommentarer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.