Mavebillede 35+5 (twins)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

mullesmith2

BlyViol skriver:

bliver det aldrig træls et høre om hvor stooooor maven er egentlig??

Fin er den  

Nej jeg elsker at folk sender store blikke til den hvis man er ved købmanden fx. hehehe syntes det er lidt komisk og sjov og jeg ville helt sikkert reagere på samme måde hvis det var mig selv der så en med så stor mave hihi Det er kun ganske kort tid jeg har maven endnu så det er bare med at vise frem mens man kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Vidunderligeunger

mullesmith2 skriver:

Nej jeg elsker at folk sender store blikke til den hvis man er ved købmanden fx. hehehe syntes det er lidt komisk og sjov og jeg ville helt sikkert reagere på samme måde hvis det var mig selv der så en med så stor mave hihi Det er kun ganske kort tid jeg har maven endnu så det er bare med at vise frem mens man kan

det er da dejligt du har det sådan, jeg ville be folk holde kæft haha

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

13~12~09 skriver:

Hvor er det dog træls at du i flere af hendes tråde med mavebilleder skal skrive at hendes mave nok ikke trækker sig sammen, at hun burde få ordnet maven på statens regning og at hvis hendes mave ikke var flad før, så er hun nok ikke sart osv.. Øv altså for nogle kommentarer!!

kunne selv have skrevet en helt masse til hendes indlæg der men valgte bare at undlade at kommentere på det... For min mave bliver den dejligste bløde klump bagefter hehe og mærkerne og arret vil minde mig om mine dejlige drenge jeg har båret og givet liv til... så Nej jeg er heller ikke sart med maven når den efterfølgende vil minde mig om det bedste i mit liv...

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

BlyViol skriver:

det er da dejligt du har det sådan, jeg ville be folk holde kæft haha

Ja jeg kan også godt længes lidt efter at være en man ikke lægger mærke til når man går på gaden igen... men det er jeg jo også snart.. lige pånær når man går med den store barnevogn

Anmeld

7. november 2010

FruPudderkvast

mullesmith2 skriver:

kunne selv have skrevet en helt masse til hendes indlæg der men valgte bare at undlade at kommentere på det... For min mave bliver den dejligste bløde klump bagefter hehe og mærkerne og arret vil minde mig om mine dejlige drenge jeg har båret og givet liv til... så Nej jeg er heller ikke sart med maven når den efterfølgende vil minde mig om det bedste i mit liv...

Ja, jeg har også flere gange ladet vær med at kommentere det, men jeg synes bare at det er sådan nogle negativt ladet kommentarer, som man som gravid absolut ikke gider at høre på (eller jeg gad i hvert fald ikke!! )  når man ligger billeder ind af sin mave som man er stolt af!

Men jeg synes at det er SKØNT at du tænker sådan om det!

Fin fin mave!

Anmeld

7. november 2010

Vidunderligeunger

mullesmith2 skriver:

Ja jeg kan også godt længes lidt efter at være en man ikke lægger mærke til når man går på gaden igen... men det er jeg jo også snart.. lige pånær når man går med den store barnevogn

haha ja... men der er nu noget helt specielt over sådan en stor vogn... og mave  

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

13~12~09 skriver:

Ja, jeg har også flere gange ladet vær med at kommentere det, men jeg synes bare at det er sådan nogle negativt ladet kommentarer, som man som gravid absolut ikke gider at høre på (eller jeg gad i hvert fald ikke!! )  når man ligger billeder ind af sin mave som man er stolt af!

Men jeg synes at det er SKØNT at du tænker sådan om det!

Fin fin mave!

Det var da ikke en go kommentar hun kom med men altså... og ikke rart at tænke på hvis den ikke trak sig sammen igen maven  Men det gider jeg slet ikke tænke på for den skal nok blive fin igen  Men nej folk behøver jo ikke skrive at jeg ikke er sart... bare fordi jeg var overvægtig før... det virkede da lidt nedladende ja...

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

BlyViol skriver:

haha ja... men der er nu noget helt specielt over sådan en stor vogn... og mave  

Hehe det bliver spændende om jeg kan styre den store vogn haha  kan man overhovedet tage ud og handle ind med sådan en stor limosine barnevogn hehe hmm

Anmeld

7. november 2010

Vidunderligeunger

mullesmith2 skriver:

Hehe det bliver spændende om jeg kan styre den store vogn haha  kan man overhovedet tage ud og handle ind med sådan en stor limosine barnevogn hehe hmm

altså bare min enkeltbabyvogn styrer jeg ind i alt med haha

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

BlyViol skriver:

altså bare min enkeltbabyvogn styrer jeg ind i alt med haha

oh det tegner ikke godt så hehe skal nok få tromlet nogen vare ned af hylderne i den lokale spar hahah  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.