Mavebillede 35+5 (twins)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Ryberg

kom egentlig lige til at tænke på noget.....

Så skal vi jo undvære at kigge på din dejlige mave efter D.18?

Det bliver da lidt trist... for synes det er så fedt at følge dig.. netop fordi du er så flot tvillinge gravid og bærer det så flot, og dit ansigt har så meget overskud i sig....

Men okey... så bliver der vel to lækre biskener vi kan følge i stedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

mullesmith2

KittyGirl skriver:

kom egentlig lige til at tænke på noget.....

Så skal vi jo undvære at kigge på din dejlige mave efter D.18?

Det bliver da lidt trist... for synes det er så fedt at følge dig.. netop fordi du er så flot tvillinge gravid og bærer det så flot, og dit ansigt har så meget overskud i sig....

Men okey... så bliver der vel to lækre biskener vi kan følge i stedet...

Åh ja der kommer jo nok max. et mavebillede mere her i næste weekend og hvis jeg nu går helt til datoen så tager jeg selvfølgelig også et mavebillede dagen inden kejsersnittet  ja så vil det jo sige max. 2 billeder mere af den store mavse hehe Men ja der skal nok komme masser af billeder af drengene i stedet for

Anmeld

8. november 2010

Ryberg

mullesmith2 skriver:

Åh ja der kommer jo nok max. et mavebillede mere her i næste weekend og hvis jeg nu går helt til datoen så tager jeg selvfølgelig også et mavebillede dagen inden kejsersnittet  ja så vil det jo sige max. 2 billeder mere af den store mavse hehe Men ja der skal nok komme masser af billeder af drengene i stedet for

uhh.. flere billeder jaaaaaa..

En ting der kunne være sjovt.. var et mavebillede lige før KS.. og så et lige efter (når du engang får rejst dig) ....

Så man kan se forskellen..

Det fik jeg aldrig taget fordi jeg var sengeliggende i 4 dage efter

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

KittyGirl skriver:

uhh.. flere billeder jaaaaaa..

En ting der kunne være sjovt.. var et mavebillede lige før KS.. og så et lige efter (når du engang får rejst dig) ....

Så man kan se forskellen..

Det fik jeg aldrig taget fordi jeg var sengeliggende i 4 dage efter

Åh ja det må jeg hellere få gjort,

Anmeld

12. november 2010

tb

simpelthen bare sååååååå super fin en mave!!!! og så fedt at se og høre at du har så meget overskud  glæder mig også til at se billeder af guldklumpende.. synes ikke det er ret længe siden du skrev du havde været i scanning og at der var 2... hehe..

knus tina

Anmeld

13. november 2010

mullesmith2

tb skriver:

simpelthen bare sååååååå super fin en mave!!!! og så fedt at se og høre at du har så meget overskud  glæder mig også til at se billeder af guldklumpende.. synes ikke det er ret længe siden du skrev du havde været i scanning og at der var 2... hehe..

knus tina

Hehe tak  Jeg syntes det føles som flere år siden jeg testede positiv nu hehe. Men på torsdag kommer drengene altså ud og nu her på mandag er jeg altså 37+0, det er bare fantastisk.

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

Hold da op... Der sker noget nu med vokseriet... Flot mave iøvrigt... ;) 

Anmeld

13. november 2010

Vial

Waauv, du er blevet stor og drøn flot. Nu er det jo lige om lidt.

Husk, at de fleste tvillingegravide går i fødsel mellem 36+0 og 36+5

Jeg gik i fødsel 36+3...

Prøv at se min lille mave til sammenligning, da jeg var 36+0 - og jeg klagede...suk:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2010

Vial

Jbk skriver:

DEt der er altså SINDSYGT!!!! utroligt du ikke revner...og så burde kvinder der har fået tvillinger altså får lavet maven bagefter på det offentlige, for det må da virkelig ødelægge den, den er jo kæmpe...vildt, men du ser sgu godt ud..

Det er da så irrelevant med maven bagefter.

De fleste kvinder med en sund psyke kan sagens bære, at deres krop har båret et par børn - det er naturens gang.

Jeg er super glad for min topmave. Selvfølgelig var jeg mere lex før, men det minder mig også om, at jeg har skabt to vidundere.

Det er da et dumt skråplan at få skåret og rettet til, når man ikke fejler noget.

Bare min mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.