aav !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

StineW

Maggieh skriver:

årh det lyder godt ! altså det er ikke den lille lilla tube vel?

Jo tuben er lilla og den fåes i to str 10 gram og 56 gram. Det lyder som om du kender den og ikke for noget godt?

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Magsen

StineW skriver:

Jo tuben er lilla og den fåes i to str 10 gram og 56 gram. Det lyder som om du kender den og ikke for noget godt?

Knus.

nåå, nejnej det ik det, det bare fordi jeg allerede har den

Anmeld

9. november 2010

Barbamama

Maggieh skriver:

nøørjh hvor gør det bare ondt at amme hååååber det snart går over !!

Jeg har ikke læst tråden så jeg ved ikke om der er andre der har foreslået det her. Men ULD-ammeindlæg er bare det BEDSTE!!!! Jeg havde så ondt da jeg startede med at amme og mine brystvorter lignede noget der var løgn. Så sov jeg med uld-ammeindlæg om natten og så blev mine brystvorter helt fine igen og jeg havde ingen problemer med dem efterfølgende!!! Jeg sov også med dem hver nat!

Anmeld

9. november 2010

StineW

Maggieh skriver:

nåå, nejnej det ik det, det bare fordi jeg allerede har den

Aha, så kan jeg godt forstå din reaktion : ) Hjælpen var altså lige ved hånden .

Jeg har haft den cerme i mit badeværelse ( og taske og... ) siden jeg fødte for næsten 2½ år siden. Jeg bruger den som læbepommade, til sår, rød numse og alt muligt andet.

Jeg tror du bliver lige så glad for den som jeg.

Mht uldindlæg som der skrives overfor, så er de sikkert også gode. Jeg har dog kun få erfaringer med disse, da jeg havde så meget mælk, at det løb igennem efter 10 min : (

Derfor brugte jeg dem fra Lansinoh da de er tørre, ikke bliver kolde og er yderst bløde mod brystvorten. De kan købes i Coop.

Knus Stine / www.sitbag.dk

Anmeld

18. november 2010

Magsen

årh, kan snart ikke mere, der er nu gået lige over 2 uger og det gør stadig piiiiiiiiiiiiiiisse ondt jeg troede sku fødslen var det værste

Anmeld

18. november 2010

Lady Marion <3

Maggieh skriver:

årh, kan snart ikke mere, der er nu gået lige over 2 uger og det gør stadig piiiiiiiiiiiiiiisse ondt jeg troede sku fødslen var det værste

øv , det lyder altså som om hun ikke tager ordentlig fat omkring bryst vorten .. Hun skal have hele brystvorten i munden så alt det brune er dækket .. Hvis barnet kun får fat i det yderste gør det så naller

Anmeld

18. november 2010

Magsen

Muffi . skriver:

øv , det lyder altså som om hun ikke tager ordentlig fat omkring bryst vorten .. Hun skal have hele brystvorten i munden så alt det brune er dækket .. Hvis barnet kun får fat i det yderste gør det så naller

har jeg også tænkt, men det er ikke det hun gør det fuldtstændig ret og har gjort det siden dag 1 .. så det ikke det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.