Maggieh skriver:
er det ikke engang blevet helt godt endnu? :/
hmm ja måske, men jeg har sådan en salve til at putte på efter hun lige har ammet som skal lindre .. ved jeg så ikke om den gør, tør ihvertfald ikke tage chancen, hvis det bliver værre 
Men ja jeg gør det også i alle mulige stillinger, synes ikke rigtig der er forskel på hvor ondt det gør 
men ja tak alligevel 
det går fantastisk!! og håber også det går godt der <3
Ihh sikke et godt profilbillede 
Ja, gør det desværre.. Men nu har han jo det korte tungebånd, men det er klart blevet bedre.. Og det er altså SÅ meget lettere lige at skulle amme, og meget mere hyggeligt. Men det ER hårdt, men som mange siger er det, det hele værd.
Men smukke.. du må også huske at du ikke skal amme for enhver pris, hvis det bliver for slemt, og du ikke syntes det på nogen måde er rart for hverken dig eller den lille, så er det okay at stoppe. Det kan jo komme til at påvirke så meget at det går ud over hverdagen.
Herhjemme frygtede jeg til sidst at skulle sove, fordi jeg vidste jeg skulle amme når jeg vågnede igen
Min SP sagde at hun syntes jeg skulle stoppe, men ville jeg ikke. Men valgte at malke lidt ud for at give brysterne hvile, og give lidt erstatning når produktionen ikke lige kunne følge med. Jeg siger dig, det døgn, tog kæresten lige lidt over og gav mad, og jeg fik sovet nogle timer, og fik et skønt bad, for nu havde jeg overskud til det, fordi jeg ikke skulle have fokus på smerter.. og nu kan jeg amme mere og mere, fordi jeg har holdt pauser, så det kan jeg anbefale, hvis du overvejer at stoppe amning - suplér indtil du er hærdet 
Ihh hvor dejligt at høre det går godt 
Jamen her går det også godt
Kian har tigerspring lige nu, så vi skal være meget om ham (læs: konstant) men vi er jo to til ham, idet kæresten er sygemeldt efter færdseluheld. Men han klare det super godt lillemanden