aav !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.220 visninger
46 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Magsen

nøørjh hvor gør det bare ondt at amme hååååber det snart går over !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Isabella_mor

Maggieh skriver:

køb suttebrikker... det tror jeg at jeg vil gøre...  ellers er det bare at bide smerten i sig..  <3

Anmeld

6. november 2010

LISBETH:-)

Det er bare at bide tænderne sammen. Suttebrikker kan godt gøre at mælkeproduktionen bliver sat ned, da det er hårdere for barnet og få det ud.

Efter 1 måned eller 2 gør det slet ikke ondt mere.

Anmeld

6. november 2010

Magsen

isabellamor skriver:

køb suttebrikker... det tror jeg at jeg vil gøre...  ellers er det bare at bide smerten i sig..  <3

jeg har købt nogle og de hjælper en lille smule ..

ja jeg ved det godt, prøver alt hvad jeg kan at være positiv

Anmeld

6. november 2010

Magsen

lisbeth2910 skriver:

Det er bare at bide tænderne sammen. Suttebrikker kan godt gøre at mælkeproduktionen bliver sat ned, da det er hårdere for barnet og få det ud.

Efter 1 måned eller 2 gør det slet ikke ondt mere.

hmm, det har jeg ikke hørt før. Men jeg har nogle og bruger dem måske engang om dagen ..

årh, det bare laaang tid når det er smerte hver dag flere gange om dagen vi snakker om men jeg skal nok klare det

Anmeld

6. november 2010

LISBETH:-)

Maggieh skriver:

hmm, det har jeg ikke hørt før. Men jeg har nogle og bruger dem måske engang om dagen ..

årh, det bare laaang tid når det er smerte hver dag flere gange om dagen vi snakker om men jeg skal nok klare det

Næh det havde jeg heller ikke, men jeg fik så meget sår at det blødte så meget at jeg måtte tilbage til fødegangen og blive undersøgt da Elina begyndte og gylpe blod op. Jeg fik beskeden kun at bruge suttebrikkerne hvis/når det blødte ellers var det ikke nogen god ide. Kan kun sige at jeg havde sår i 7 uger og ja det gjorde pisse hammerende ondt, men når så de uger var overstået så mærkede jeg intet når jeg ammede.

Jeg tror nu nok at hvis man ikke har dybe sår, så går det hurtigere med at det ikke gør ondt mere.

Held og lykke med amningen

Anmeld

6. november 2010

Trolde_mor

Kan nikke så genkendende til det med smerter. (her har lillemanden dog kort tungebånd også, så det gør han ikke får fat langt nok inde ) Men føler langsomt det bliver bedre

Har fået at vide at det hos nogen hjælper at komme noget koldt på brystvorten inden den lille lægges til.

Virkede ikke for mig, men måske det gør for dig?

Ellers så kan det også være godt at prøve forskellige amme-stillinger. Det gør ikke nær så ondt at lægge Kian til, hvis jeg ligger ham på min side, altså under min arm, så han kommer lidt skråt ind til brystet, og så ellers bare husker at skulder og øre skal være ud for hinanden

Så det kan du jo prøve

Håber ellers alt går godt med den lille

Anmeld

6. november 2010

Leonora

Åhhh den smerte husker jeg mere end det at føde...jeg kan sige til dig at det går over inden for 3 uger...og 3 uger virker uudholdeligt....

Jeg have selv blødende sår på begge vorter og hylede hver gang hun blev lagt til. Mit bedste råd er hvidkål. Pil bladene af et hvidkåls hoved. Læg dem i køleskabet. Hver gang du har ammet ridser du i et blad og lægger det i amme bhén. Saften fra det ridsede blad får dine vorter til at hele...det lyder mærkeligt men det virkede på mig. Fik rådet af en gammel garvet sosu hjælper på barselsgangen...

og så køler det dejligt....

Anmeld

6. november 2010

Magsen

lisbeth2910 skriver:

Næh det havde jeg heller ikke, men jeg fik så meget sår at det blødte så meget at jeg måtte tilbage til fødegangen og blive undersøgt da Elina begyndte og gylpe blod op. Jeg fik beskeden kun at bruge suttebrikkerne hvis/når det blødte ellers var det ikke nogen god ide. Kan kun sige at jeg havde sår i 7 uger og ja det gjorde pisse hammerende ondt, men når så de uger var overstået så mærkede jeg intet når jeg ammede.

Jeg tror nu nok at hvis man ikke har dybe sår, så går det hurtigere med at det ikke gør ondt mere.

Held og lykke med amningen

HOLD DA OP ! det lyder sku slemt hvor er det dog flot at du ikke gav op!!

mine sår er ikke så dybe intil videre, men det bliver jo værre for hver gang intil videre . .

Anmeld

6. november 2010

Mette.

Maggieh skriver:

Jeg havde kun ondt 1 uge også kørte amning perfekt - så det behøver altså ikke tage laaang tid!

Bid smerten i dig for jeg lover det går over. - selvom det er skide svært når man bare har lyst til at stoppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.