aav !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Mathilde

Maggieh skriver:

hvad er trøske for noget? det har jeg ikke hørt om ?

åhr hvor flot

Det er en betændelse i munden som kommer pga svamp. Det er slet ikke unormalt den første tid efter fødslen fordi mange børn bliver smittet ved fødslen (Altså fordi mange kvinder har svampen i skeden). Du kan se det på dit barns tunge, da der vil komme nogle hvide belægninger. Svampen smitter når barnet ammer og man får røde brystvorter, det gør ONDT og brænder

Det gør vildt ondt når baby skal have fat, men efter lidt tid bliver smerten mindre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Magsen

Mathilde skriver:

Det er en betændelse i munden som kommer pga svamp. Det er slet ikke unormalt den første tid efter fødslen fordi mange børn bliver smittet ved fødslen (Altså fordi mange kvinder har svampen i skeden). Du kan se det på dit barns tunge, da der vil komme nogle hvide belægninger. Svampen smitter når barnet ammer og man får røde brystvorter, det gør ONDT og brænder

Det gør vildt ondt når baby skal have fat, men efter lidt tid bliver smerten mindre.

hmm, hun har faktisk de der hvide belægninger på tungen men ved ikke helt om et bare er pga min mælk eller om det er det?

Anmeld

8. november 2010

Mathilde

Maggieh skriver:

hmm, hun har faktisk de der hvide belægninger på tungen men ved ikke helt om et bare er pga min mælk eller om det er det?

Hvis det ikke kan tørres væk med hjørnet af en stofble, kan det nemt være trøske...og så skal i sikker have noget brentan oralgel til at fjerne det. Man kan også forsøge med danskvand, hvis det ikke er så slemt.

Anmeld

8. november 2010

NoName

Maggieh skriver:

nøørjh hvor gør det bare ondt at amme hååååber det snart går over !!

Jeg ville ønske der var nogen der havde fortalt mig hvor ondt det kan gøre... det kom meget bag på mig at det gjorde SÅ ondt... men det går over, men hvornår kan jeg ikke fortælle dig... det kommer lige pludselig...

pøj pøj og kram herfra

Anmeld

8. november 2010

Chamomile

Åh, jeg husker godt smerten. Jeg måtte til sidst opgive, men det var fordi jeg havde stærke smerter i kejsersnittet samtidig. Jeg håber det snart bliver bedre- kram.

Anmeld

8. november 2010

Magsen

Mathilde skriver:

Hvis det ikke kan tørres væk med hjørnet af en stofble, kan det nemt være trøske...og så skal i sikker have noget brentan oralgel til at fjerne det. Man kan også forsøge med danskvand, hvis det ikke er så slemt.

hmm, tror lige jeg vil tjekke det

Anmeld

8. november 2010

Magsen

noname skriver:

Jeg ville ønske der var nogen der havde fortalt mig hvor ondt det kan gøre... det kom meget bag på mig at det gjorde SÅ ondt... men det går over, men hvornår kan jeg ikke fortælle dig... det kommer lige pludselig...

pøj pøj og kram herfra

smerten kom faktisk også bag på mig, selvom jeg havde fået at vide hvor ondt det gjorde

mange tak

Anmeld

8. november 2010

Magsen

Chamomile skriver:

Åh, jeg husker godt smerten. Jeg måtte til sidst opgive, men det var fordi jeg havde stærke smerter i kejsersnittet samtidig. Jeg håber det snart bliver bedre- kram.

årh det var rigtig suuurt :/

mange tak

Anmeld

8. november 2010

StineW

Maggieh skriver:

nøørjh hvor gør det bare ondt at amme hååååber det snart går over !!

Som jeg lige har skrevet i et andet indlæg, så køb Lansinohs lanolincreme på apoteket. Den smørrer du med inden amning, og efter få ganges brug, kan bebse hive rundt i brytvorten uden at det gør ondt.

Håber det kan hjælpe dig lige så meget som det hjalp mig.

Stine / www.sitbag.dk

Anmeld

8. november 2010

Magsen

StineW skriver:

Som jeg lige har skrevet i et andet indlæg, så køb Lansinohs lanolincreme på apoteket. Den smørrer du med inden amning, og efter få ganges brug, kan bebse hive rundt i brytvorten uden at det gør ondt.

Håber det kan hjælpe dig lige så meget som det hjalp mig.

Stine / www.sitbag.dk

årh det lyder godt ! altså det er ikke den lille lilla tube vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.