Runa endelig opereret (Mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

twinboys

Åhhhh tudekiks tak...

Åhhhh hvor jeg også hader når ens børn skal opereres og i narkose...

Hvor er i to seje og godt i har hinanden... Runa mus og moar...

Godt at operationen er gået godt og i nu er hjemme igen...

Super godt gået...

God weekend til jer

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

dorthemus

twinboys skriver:

Åhhhh tudekiks tak...

Åhhhh hvor jeg også hader når ens børn skal opereres og i narkose...

Hvor er i to seje og godt i har hinanden... Runa mus og moar...

Godt at operationen er gået godt og i nu er hjemme igen...

Super godt gået...

God weekend til jer

Majbritt

Tusind tak, Majbritt  Go weekend til dig også

Anmeld

5. november 2010

Loa

Hold da op, fik helt tårer i øjenene.... Hvor må det være forfærdeligt at skulle forlade sit barn, selvom man ved hun er i trygge hænder, og sikke en omgang at komme ned til hende igen så ulykkelig

Det er dælme godt gået af jer begge to, det må have været noget af en omgang.....

Er glad på jeres vegne at det er vel overstået

Anmeld

5. november 2010

twinboys

dorthemus skriver:

Tusind tak, Majbritt  Go weekend til dig også

Smiler

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Shibby skriver:

Åh..fik helt myrekryb

DU klarede det så godt dorthe! Kan se hvor røde og blanke dine øjne er der hvor du kysser runa Lettet over at operationen er overstået!

Vidste slet ikk hun var født deform,og fy for satan hvor så det ulækkert ud af det hang og dinglede på hende Jeg er glad på jeres begges vejne over at det nu er fjernet så i begge kan komme videre! Gad vide om hun ku føle smerte hvis hun hev i de deforme gevækster..Uh..Gys..Er glad for det er fjernet!  Held og lykke i to

Tak  Tror faktisk også det har været værst for mig...hun er jo ligeglad. Jeg har også været så bange for hvad der ku ske hvis hun fik fat  Og JA, det er sgu da væmmeligt...især den ene "tå" har været slem den sidste måneds tid.

Tak for din oprigtighed...fik sgu lige grineflip over dine ordvalg. Faktisk meget befriende

Anmeld

5. november 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Tak Julie  Ja for fanden, det er væmmeligt!! Blev helt ude af den da hunhavde åbne øjne, det var jeg ikke forberedt på

Det må også have været rigtig væmmeligt!! Puha.... De gange mine er blevet lagt i narkose, har de heldigvis lukket øjnene, men jeg har stadig slet ikke kunne klare det. Specielt da Jacob skulle have opreret fingere (delvist amputeret fingerspids, som skulle sættes på igen)  var jeg helt ude af den

Men hvor er det godt, at det hele gik godt!q1 Hvor lang tid tog selve operationen egentlig?

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Loa skriver:

Hold da op, fik helt tårer i øjenene.... Hvor må det være forfærdeligt at skulle forlade sit barn, selvom man ved hun er i trygge hænder, og sikke en omgang at komme ned til hende igen så ulykkelig

Det er dælme godt gået af jer begge to, det må have været noget af en omgang.....

Er glad på jeres vegne at det er vel overstået

Tusind tak, Lea  Jeg var også bare komplet mørbanket da vi tog hjem...gik hele vejen hjem i regnvejr for at klare tankerne.

Men nu er det ovre, jubiii

Anmeld

5. november 2010

Shibby

dorthemus skriver:

Tak  Tror faktisk også det har været værst for mig...hun er jo ligeglad. Jeg har også været så bange for hvad der ku ske hvis hun fik fat  Og JA, det er sgu da væmmeligt...især den ene "tå" har været slem den sidste måneds tid.

Tak for din oprigtighed...fik sgu lige grineflip over dine ordvalg. Faktisk meget befriende

Bare glad for at du klarede det her,,ses tydeligt på billederne at det har taget hårdt på dig,men utroligt nok at din 5 mdr gamle baby klarede det her bedre end sin mor..det er sgu vildt hvad de små unger kan

Hvordan reagerede du da runa blev lagt op og så at hun var anderledes?

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Det må også have været rigtig væmmeligt!! Puha.... De gange mine er blevet lagt i narkose, har de heldigvis lukket øjnene, men jeg har stadig slet ikke kunne klare det. Specielt da Jacob skulle have opreret fingere (delvist amputeret fingerspids, som skulle sættes på igen)  var jeg helt ude af den

Men hvor er det godt, at det hele gik godt!q1 Hvor lang tid tog selve operationen egentlig?

Yikes  Hvad var der dog sket???

Det tog ½ time med selve operationen, men hun var i narkose i 1½ til to timer fordi de skulle gøre rummet klart til hende.

Anmeld

5. november 2010

Lone Jakobsen

puha det lyder som en hård omgang. er glad for at alt gik godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.