Reklame for babytegn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Leonora skriver:

ihh hvor lyder det bare vildt...det må jeg altså prøve når vi skal have barn nr 2....forhåbentlig går der ikke så længe

Og så skal jeg klart have den bog...

Skal foresten lige spørge dig om noget andet...hvad gør du for at holde gang i din sy forretning?? jeg har selv en lille net "forretning" hvor jeg også syr på bestilling og synes det er top svært at promovere sig selv...det virker til at du har godt gang i din...og det er også noget fint tøj du laver

Jeg har scannet billederne fra en amerikansk bog. Jeg kan lige smide dem op i et galleri. Jeg har også skrevet et langt langt indlæg om babytegn i denneher katogori.

det er slet ikke vigtigt, hvad for nogen tegn, man bruger... Det er mere at man er enig med hinanden og barnets omgivelser om det. Der er ikke noget der er rigtig eller forkert... Det skal bare være baseret på babys motorik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Skouboe

Mor til Frederic skriver:

Vi brugte også babytegn med frederic. Han bruger til tider stadig nogle og han har et kanon flot og rent sprog idag. Og laver i en alder på 26 mdr (2 år+2mdr) sætninger på op til 21 ord og kan slutte af med et spørgsmål.

Ps. Bukserne er kommet og de er HERRE SEJE. Er du da vild de er lækre og lige som vi snakked om. De bliver vasket i morgen, så de er klar til brug...

Jeg glæder mig rigtigt meget til at se ham i dem.. Han er bare for lækker

Anmeld

3. november 2010

Leonora

Zafir skriver:

Jeg har scannet billederne fra en amerikansk bog. Jeg kan lige smide dem op i et galleri. Jeg har også skrevet et langt langt indlæg om babytegn i denneher katogori.

det er slet ikke vigtigt, hvad for nogen tegn, man bruger... Det er mere at man er enig med hinanden og barnets omgivelser om det. Der er ikke noget der er rigtig eller forkert... Det skal bare være baseret på babys motorik

Ja det må du meget gerne...synes det lyder meget spændende...og jeg vil helt sikkert prøve det med næste barn

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Jeg kom lige til at tænke på.. Freja var faktisk ikke mere end 13-14 måneder før hun fortalte sin første baby vits...

Hun kom hen og rykkede mig i ærmet og blev ved med at lave tegnet for fugl. Da jeg så kiggede på hende og sagde: "Er der en fugl, skat?", grinede hun over hele krydderen og sagde rigtigt friskt "Nææææh"

Cute

Idun havde ogås være i cirkus med mine forældre. Hun var også ca deromkring du beskriver. Pludselig sidder hun og SKRUP GRINER bag i bilen. Og siger AV og puster til sin finger og griner videre.

Så var det simpelthen et klovnenummer hvor klovnen havde ild i fingeren. Så fedt altså Der snakkede hun om længe også da hun kunne sætte flere og flere ord på det. Så var det av ild og pust og av ild finger og pust og grine... Sjovt som hun byggede videre og videre på den sætning

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

Zafir skriver:

Præcist - så længe alle bruger de samme hver gang. Vi valgte bare at bruge Dansk Tegnsprog, da jeg har flere døve i familien, og der ikke er nogen grund til at forvirre nogen. Langt de fleste danske tegn egner sig til babyers motorik.

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Leonora skriver:

Ja det må du meget gerne...synes det lyder meget spændende...og jeg vil helt sikkert prøve det med næste barn

Tom er så begejstret for det, at han altid plabrer om det, til folk der skal have børn eller har fået børn hihi... OG han var sådan lidt lunken da vi startede... Men altså jo jo skat, hvis det betyder noget for dig, så gør vi det og han blev bare SÅ begejstret over den udvidede kommunikation med sin baby yay...

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

Leonora skriver:

ihh hvor lyder det bare vildt...det må jeg altså prøve når vi skal have barn nr 2....forhåbentlig går der ikke så længe

Og så skal jeg klart have den bog...

Skal foresten lige spørge dig om noget andet...hvad gør du for at holde gang i din sy forretning?? jeg har selv en lille net "forretning" hvor jeg også syr på bestilling og synes det er top svært at promovere sig selv...det virker til at du har godt gang i din...og det er også noget fint tøj du laver

Det synes jeg du skal

Jeg smider dig lige en PB omkring tøjet

Anmeld

3. november 2010

Leonora

Zafir skriver:

Tom er så begejstret for det, at han altid plabrer om det, til folk der skal have børn eller har fået børn hihi... OG han var sådan lidt lunken da vi startede... Men altså jo jo skat, hvis det betyder noget for dig, så gør vi det og han blev bare SÅ begejstret over den udvidede kommunikation med sin baby yay...

Ha ha ha ha typisk mænd....og det kan jo på ingen måde gøre skade...nej tværtimod....og jeg kan da huske hvor frustreret man var når man ik forstod de mest simple ting hun ville....

Så det er klart noget jeg vil forsøge....nu skal vi bare lige have de to streger på pinden igen

Anmeld

3. november 2010

Leonora

Skouboe skriver:

Det synes jeg du skal

Jeg smider dig lige en PB omkring tøjet

super...tak

Anmeld

3. november 2010

Moderator

HER har jeg lagt de sider ind jeg har scannet fra bogen. Jeg ved godt at man ikke må den slags, men det var ikke en særlig god bog. Den var meget amerikansk og tydeligvis oversat direkte fra engelsk og slet ikke tilpasset danske forhold. Der er ikke mange danske forældre der sidder og taler om kakelakker eller zebraer med sine børn.. mmm...

Vi brugte til at starte med tegn for drikke, spise, mere, sove, ble, læse bog. Så lavede hun selv "babs" og "op" ret hurtigt Mere 'nåede' vi ikke, for så begyndte hun at tale

Men HUSK at sig det samme ord, hvergang I bruger et tegn, så barnet ikke bliver forvirret Altså skær sproget ud i pap og begynd langsomt med mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.