Hvor meget betalte i for Jeres ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Lilac

held og lykke med frieriet! Hvor spændende!

Vi gav omkring 12.000 for vores samlet. Vi købte dem i Mathias ure & guld. Vi ledte vildt længe og var meget ubeslutsomme. Endelig fandt vi et par som vi bare faldt pladask for, og så måtte prisen blive mere underordnet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

MissGeoh

Jeg er selv ved at lave vores ringe og de er bare ganske enkelte og så er de sølv.

Jeg vil ikke som sådan kalde det forlovelses ringe.

Jeg spurgte bare om han havde lyst til at gå med den, hvis jeg lavede en til os hver, og det ville han gerne.

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

misslea skriver:

Iiihh det er SÅ sejt og modigt af dig syn's jeg.... VILDT FEDT!!!

Jaaah det løber jo hurtigt op, og det er da en super god idé at få dem smeltet om senere....!!!

Håber på en opdatering herinde, når du engang har fået friet til din heldige kæreste!!!

pøj pøj..... mange hilsner fra Lea

Tusind tak. Regner med at opdatere og afsløre når han (selvfølgelig) har sagt ja.

Tror bestemt også jeg får ondt i maven af spænding når den store frierdag kommer...

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

xxx skriver:

held og lykke med frieriet! Hvor spændende!

Vi gav omkring 12.000 for vores samlet. Vi købte dem i Mathias ure & guld. Vi ledte vildt længe og var meget ubeslutsomme. Endelig fandt vi et par som vi bare faldt pladask for, og så måtte prisen blive mere underordnet...

Hvor er de bare  flotte! Dem kan jeg godt forstå i faldt for.

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Jeg er selv ved at lave vores ringe og de er bare ganske enkelte og så er de sølv.

Jeg vil ikke som sådan kalde det forlovelses ringe.

Jeg spurgte bare om han havde lyst til at gå med den, hvis jeg lavede en til os hver, og det ville han gerne.

Ok, lyder fedt. Er du sølv/guldsmed??

Anmeld

2. november 2010

MissGeoh

Anonym skriver:

Ok, lyder fedt. Er du sølv/guldsmed??

Nej det er jeg ikke, men går på en linie på teknisk skole hvor vi kan prøve guldsmede faget, og så er jeg igang med det nu.

Og så overvejer jeg da at søge lærerplads som guldsmed, da jeg synes det er utroligt spændende.

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Nej det er jeg ikke, men går på en linie på teknisk skole hvor vi kan prøve guldsmede faget, og så er jeg igang med det nu.

Og så overvejer jeg da at søge lærerplads som guldsmed, da jeg synes det er utroligt spændende.

Det overvejede jeg også engang, men det er utrolig svært at finde en plads. Men alt kan lade sig gøre hvis man er stædig nok.

Det er et utrolig spændende og skønt fag. Go for it!

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

Jarnsaxa skriver:

Fedt initiativ

Vi købte ringe sammen EFTER forlovelsen. Vi brugte ikke mere end 1000 kr. tilsammen, men vi er super glade for dem. Vi købte dem i kopismykker. De er begge inspireret af smykker fra vikingtiden

Fedt man ikke behøver bruge alverdens penge på ringe. Jeg har dog besluttet mig for, at det skal være guld, og så er det jo lidt dyrere.

Hælder egentlig også  til sølv, da jeg synes det kan være super flot også, men tror på sigt vi bliver gladest for guld.

Mange svære valg..

Anmeld

2. november 2010

MissGeoh

Anonym skriver:

Det overvejede jeg også engang, men det er utrolig svært at finde en plads. Men alt kan lade sig gøre hvis man er stædig nok.

Det er et utrolig spændende og skønt fag. Go for it!

Ja det er svært at finde plads nogen som helst steder synes jeg. Men man skal bare klø på ja.

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg er helt vild med ringe fra Nuran, men de koster bare mellem 10.000 og 20.000 kr

Men tror jeg holder på ideen med at købe guld og så smelte dem om... ellers har jeg tænkt på sølv, og så kan vi  bare bruge sølvringene efterfølgende som alm. smykker når vi får vielsesringe på.

Åhhh jeg synes det er nogle svære valg...

Når man er meget meget lys i huden, hvad er så flottest?? Guld eller sølv? Stål bliver for koldt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.