Hvor meget betalte i for Jeres ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

JonTri

Anonym skriver:

Uhhhh en tredje!! Er der en bebs på vej?

Jeps... en februarbaby... såå mon ikke der kan spares sammen til en lille sten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

najamor

Vi brugte rigtig lang tid på at finde den rigtige guldsmed. Jeg synes, det er super vigtigt, at der er en god kemi, og at man får nogle ringe, som er personlige. Vi var selv med til at designe vores, og vi fik endda lov til at bruge nogle af mine gamle arvesmykker af guld, som blev smeltet om til vores nye vielsesringe. Jeg synes, det er så smukt, at de smykker min mormor bar, da hun levede, nu har fået nyt liv i vores vielsesringe. Når jeg kigger på min ringfinger, er der så meget kærlighed. Både til min mand, men også til vores familie i helhed 

Jeg kan VARMT anbefale Guldsmed Apel, som gav os vores drømmeringe! Meget, meget professionel og serviceminded guldsmed! 

http://www.guldsmedapel.dk/

Anmeld

13. december 2013

Alberte&Mor <3

Anonym skriver:

Ja, jeg vil fri til min dejlige kæreste og vil meget gerne høre hvad I ca. har brugt på ringe. Hvordan I valgte de rigtige ringe, og også gerne hvilke overvejelser I tog med.

Det er mig - kvinde - som vil fri til min "mand"

Vi valgte både forlovelses og vieselsringe sammen. Forlovelsesringene var stål med sten i min, de kostede 1000 for to. Vores vieselsringe er tinanium med en række sten i min, mandens er bare glat. Vi har givet ca 6000 for begge to.

Anmeld

13. december 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Ja, jeg vil fri til min dejlige kæreste og vil meget gerne høre hvad I ca. har brugt på ringe. Hvordan I valgte de rigtige ringe, og også gerne hvilke overvejelser I tog med.

vores vielsesringe kostede 5700 for to, de er i 16 karat guld og hvidguld og så er der en lille bitte diamant i min ring vi købte dem på nettet

Monica

Anmeld

13. december 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Mener vi gav omkring 3.500 kr for vores ringe i hvidguld.

De er af mærket Nuran (nuran.dk), vi prøvede en del forskellige. Vi ville gerne finde nogle som havde lidt kant, men hvor min mands ring heller ikke skulle blive for feminin og heller ikke for voldsom, da han har længe slanke fingre og hænder :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

13. december 2013

DesiraeR

Anonym skriver:

Min ringe ikke kostede noget. Det var min bedstemødre ring, og jeg kunne ikke være mere tilfreds med det.

Min mand koste omkring 500 kr. Han ønskede simpel band, så det er hvad han fik.

Anmeld

13. december 2013

Anonym

Anonym skriver:

Vi købte vores på udlandsrejse og brugte 14000,- på specielle ringe alene af den grund at vi ikke kunne finde noget personligt (for os) herhjemme Efter 3 års søgen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.